.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 07:03:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 1,8 T] PROBLEM Z TURBINA
PostNapisane: 21.kwi.2008 16:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2007 10:07:10
Posty: 11
WITAM WSZYSTKICH

mam pytanie odnosnie siłownika tej tzw. gruszki co reguluje podcisnieniowo praca turbiny czy ktos sie orietuje jak powinna byc wkrecona nakretka bo po wynianie uszkodzonej gruszki nie ma róznicy w pracy turbo a ta nowa działa
pozdrawiam

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 18:32:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no cóż, widocznie to nie to bylo popsute :) Kto diagnozował problem ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 18:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2007 10:07:10
Posty: 11
nie nie to było to po byłem przy rozbiórce to widziałempoprost jest teraz taki motyw ze gosciu co robi te turbiny mówi mi ze ta regulacja powinna wygladac tak ze nakretke kontrujaca nalezy wkrecic o jej grubosc gdy pojawi sie opór rzekomo miprzykrecili odrazu bez dodatkowego wkrecenia jej o te 0,5 cm ciekawi mnie czy to jest jakas róznica

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 22:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
myślę, że powinieneś zdiagnożować ciśnienie doładowania jako takie i zawór N75 , bo ta "grucha" jak ją nazywasz, inaczej ramię z siłownikiem zaworu zintegrowanego w turbinie pod nazwą WasteGate, jest sterowane właśnie zaworkiem N75 i to, że nie ma doładowania (lub też są z nim problemy) bardziej prawdopodobne jest, że to właśnie ten zaworek szlag trafia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 08:15:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2007 10:07:10
Posty: 11
tak leo no własnie o to mi chodzi o ten siłownik a ten zawór N75 gdzie on sie znajduje i jak go sprawdzic czy działa poprawnie i gdzie mozna sprawdzic cisnienie doładowania

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: