.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:49:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AAE] Diagnostyka - jak? czym?
PostNapisane: 22.kwi.2008 20:05:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 15:04:55
Posty: 33
Witam
Posiadam takie autko jak w temacie 2.0L.
Auto posiada sterowanie Bosh Mono-Motronic MA1.2.3 i ten sterownik nie posiada lini danych (data link connector).
Pod maską mam złącze diagnostyczne - dwie kostki (czarna i biała). Bodajże w czarnej jest +/- a w białej powinna byc linia K i L, tak ?
Jednak z białej kostki jeden przewód idzie na masę (chyba), a drugi kończy się na podstawie przekaźników.

Czym trzeba diagnozować takie auto ?

Pozdrawiam
Sojer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 23:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jak nikt tam palucha nie wkładał to masz wszystko wporzadku z podłączeniami białej kostki.
sprawdź napięcia na liniach k/l w/g masy - przy wł. zapłonie nie mogą być mniejsze jak 8V. Podpiąć możesz nawet shit taki jak viaken po bosch'owski zielony kombajn :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 10:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 15:04:55
Posty: 33
Czy palucha tam nikt nie wkładał to ja nie wiem :/ Wszystko możliwe, bo audiczka musiała być nieźle bita.

Wrzucam fotkę jak wygląda sprawa, jak na moje biały przewód jest ślepy :]


Obrazek


(Biała kosta ma biały i zielony przewód)
Co o tym sadzicie ?

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 19:45:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Złącza masz w porządku, dwa, czarny i biały. W czarny idzie masa i napięcie, biały linie K i L. Jak podłączyć, powinieneś mieć opis na sprzęcie do diagnostyki, albo wejdź na klubowe FTP. Tam wszystko znajdziesz.

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 19:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 15:04:55
Posty: 33
dario9z, ale biały przewód (z białej kostki) kończy się na na zacisku 'L' i dalej nigdzie nie idzie :)
Wie ktoś gdzie on powinien iść ?

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2008 19:26:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2008 21:15:44
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
Auto: A4 B5 1.8T APU Avant
ja w swoim aucie podlaczalem (AAE) wedlug tego schematu...

Obrazek

tylko ze ten sterownik jest baardzo ubogi w funkcja diagnostyczne mozesz jedynie odczytac bledy kompa..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2008 20:33:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 15:04:55
Posty: 33
alquere, ja tez tak podłączałem jak pokazałeś na zdjęciach. Jednak w moim przypadki biały przewód (L) z białej kostki nie łączy się z niczym (kończy się za zacisku), Zielony przewód z tej kostki (K) (jak widać na wcześniejszym zdjęciu) łączy się z masą (tak domniemam).
Reasumując: nie zdiagnozuję silnika bęz lini L i K :]
Dlatego też się zapytałem z czym powinny sie łączyć te dwie linie (ze sterownikiem?).

Pozdrawiam
Sojer


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: