chinczyk napisał(a):
Witam. Jakiś czas temu podobne pytanie zadałem na forum i odpowiedź była podobna. Widzisz, mamy takie same zawieszenie (auto jest mocniej obniżone niż z seryjnym komfortowym zawieszeniem). Przód wybiera jeszcze w miarę, ale to co wyprawia tył to przegięcie. Ciśnienie w oponkach musi być takie, jakie ma być dla twojego rozmiaru - nic nie zmniejszaj. Jak chcesz mieś serję, to po prostu zrób wg. rady klona. Ja mimo tego, że powożę w UK (niezłe drogi) to i mnie
trafia na, np. nierówno ułożone płyty czy krótkie nierówności. Tylko widzisz, takie rawieszenie ma kilka zalet - Twoje Audi nie przypomina Allroad-a tylko wygląda sportowo (mniejszy prześwit, leży nisko) a więc i prezentuje się lepiej szczególnie jak założysz, np. 18" alufelgi; auto dosłownie klei się do "gleby" i nie robi na nim wrażenia nawet ostra jazda na zakrętach (ewentualnie ESP pomoże). Porównaj jak będziesz miał okazję jak się prowadzi auto na zwykłym zawieszeniu a jak śmigać można na tym twardym. Natomiast masz rację, że na dłuższą metę nie da się tak jeżdzić (np. dojeżdżając do "granicy" w Kołbaskowie trafiam na płyty betonowe i koniec jazdy - muszę zwolnić do max. 70 km/h !, a reszta aut śmiga mi przed nosem dalej bez wrażeń takich jak moje
Ja przy okazji wymienię komplet na niski, ale już nie tak twardy. pozdr.