.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 05:48:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A2 1.4 TDI AMF] Brak mocy i prośba o ocenę logów
PostNapisane: 29.kwi.2008 16:10:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 20:05:58
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam szanownych forumowiczów. Pierwszy post i od początku problemy... ;)
Od czasu do czasu samochód w czasie jazdy traci chęć do przyspieszania i z tego co zdążyłem się zorientować, zdarza się to w momencie zdjęcia nogi z pedału gazu.

Na sterowniku silnika pojawia się regularnie błąd:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Zgodnie z zaleceniami wykonałem logi http://picasaweb.google.com/sidororama.

To mój pierwszy raz, więc jeśli czegoś brakuje lub któryś z ważnych logów jest wykonany niewłaściwie, postaram się poprawić.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie i porady.

_________________
A2 1.4 TDI na co dzień
Audi 5000 czasem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 16:43:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
silnik niedogrzany w czasie testow czy termostat do wymiany :?:

Auto przeladowuje, trzebaby sprawdzic szczelnosc dolotu. Jesli szczelny to radzilbym podmienic zaworek N75 i wykonac logi dynamiczne z grupy 003 i 011 ;)

Auto po chipsie :?: :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 16:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
z logow wyglada ze:
-masz problemy ze sterowaniem doladowania
-termostat do wymiany

17964 - to przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania
możliwe przyczyny usterki:

-zapchany katalizator
-przetarty weżyk od podciśnien
-uszkodzony zawór N75
-nieszczelność w dolocie
-zapchany katalizator
-uszkodzona turbosprężarka [mało prawdopodobne]

poza tym lmm [przepływomierz] nisko mierzy i obcina gnoj [ale najpierw trzeba doprowadzic doladowanie do porzadku]


furmanka jest po czipsie - kto go robil :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 19:06:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 20:05:58
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Dziękuję za odpowiedzi.
Samochód przyprowadzony w takim stanie od germańskich oprawców miesiąc temu i widocznie tam dorwał się do niego jakiś szpenio.
Zacznę od wymiany N75 i sprawdzenia dolotu.
Samochód ma (przynajmniej wg licznika) 140kkm i jego forma wizualna wydaje się to potwierdzać.

Rozumiem, że występujący błąd nie jest bezpośrednio wynikiem przeładowania, czyli przywrócenie oryginalnego programu sterującego nie poprawi sytuacji?

_________________
A2 1.4 TDI na co dzień
Audi 5000 czasem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 19:13:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
ksi napisał(a):
Dziękuję za odpowiedzi.
Samochód przyprowadzony w takim stanie od germańskich oprawców miesiąc temu i widocznie tam dorwał się do niego jakiś szpenio.
Zacznę od wymiany N75 i sprawdzenia dolotu.
Samochód ma (przynajmniej wg licznika) 140kkm i jego forma wizualna wydaje się to potwierdzać.

Rozumiem, że występujący błąd nie jest bezpośrednio wynikiem przeładowania, czyli przywrócenie oryginalnego programu sterującego nie poprawi sytuacji?


programu narazie nie ruszaj bo wydaje sie byc dobry :-)

Zrob jak napisano wyzej :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 19:54:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ksi napisał(a):
Zacznę od wymiany N75 i sprawdzenia dolotu.


zanim wymienisz sprawdz przewody podcisnieniowe czy nie sa gdzies przetarte [z reguły przy gruszce] ;)

Atal-star napisał(a):
programu narazie nie ruszaj bo wydaje sie byc dobry :-)


dosyc pochopne stwierdzenie ... [chyba ze masz wglad w mapki ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 20:02:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
spanky napisał(a):
ksi napisał(a):
Zacznę od wymiany N75 i sprawdzenia dolotu.


zanim wymienisz sprawdz przewody podcisnieniowe czy nie sa gdzies przetarte [z reguły przy gruszce] ;)

Atal-star napisał(a):
programu narazie nie ruszaj bo wydaje sie byc dobry :-)


dosyc pochopne stwierdzenie ... [chyba ze masz wglad w mapki ;) ]

moze i tak, ale niech kolega najpierw go doprowadzi do porzadku, a pozniej grzebie w programie :diabel:


przy tym przebiegu przewody powinny byc wporzadku, choc zawsze nalezy je najpierw sprawdzic. Pomimo wszystko akurat jest czas na N75 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 06:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2008 12:21:04
Posty: 29
Lokalizacja: Łódź
Miałem podobnie. Jest to ponoć dosyć częsta usterka. Akurat w tej jednym, małym elemencie konstruktorzy sienie popisali. Jeden z wężyków ciśnieniowych od turbosprężarki trze o metal i czasami się przeciera. Nie poradzę Ci który, ani gdzie jest umieszczony, bo u mnie wymienił mi go mechanik przy okazji elektryki wtrysków. Sprawdź po kolei. Bez podnośnika się nie obejdzie. Przy okazji wymiany rozrządu rzuć okiem (chyba, że masz książkę serwisową i nie wymieniasz.

Mam pytanie. Czy Twój Audi ma osłonę na silnik. Taką wytłoczkę? Na ile śrub jest ona mocowana? Który rocznik jest to Twoje cudo?



Atal-star napisał(a):
przy tym przebiegu przewody powinny byc wporzadku, choc zawsze nalezy je najpierw sprawdzic. Pomimo wszystko akurat jest czas na N75 ;)


U mnie był przetarty przy niecałych 80tyś.

_________________
A2 1.4Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 09:15:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 20:05:58
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
OK. Zwrócę uwagę na te wężyki przy najbliższej wizycie w serwisie. Rozrząd zrobiony, ale po dwóch tysiącach kilometrów po naszych drogach zaczął tłuc stabilizator, więc będzie niedługo okazja do wjechania na podnośnik.

Autko z końcówki 2000, model 2001.

Masz na myśli osłonę z dołu silnika czy z góry? U mnie z dółu jest duża plastikowa płyta, z góry do pokrywy rozrządu przykręcone jest wygłuszenie. Nie wiem na ile śrub, jak będę zdejmował maskę to sprawdzę.
Osłona z góry wygląda dokładnie tak: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A2/2001/248/49/3095599/

_________________
A2 1.4 TDI na co dzień
Audi 5000 czasem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 09:22:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2008 12:21:04
Posty: 29
Lokalizacja: Łódź
Właśnie o tę osłonę chodziło. U mnie jej nie było, widocznie poprzedni właściciel wziął sobie na pamiątkę. Myślałem, że nie montowali w niektórych rocznikach, albo co... Nie ważne.

Powodzenia z naprawą i zadowolenia z autka.

_________________
A2 1.4Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: