naszukalem sie i znalazlem jak sie robi te nastawy .
w engine
![n ->](./images/smilies/013.gif)
basic settings wybieramy grupe 33
to wszystko na odpalonym silniku
wciskamy hamulec i gaz do oporu i wciskamy ON/OFF zeby wlaczyc adaptacje...
obroty wzrastaja do okolo 1000 i autko robi sobie jakies pomiary i sie ustawia....
niestety u mnie to nie pomoglo. tyle ze blad zmienil sie na :
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 004 - No Signal/Communication
czyli calkowity brak komunikacji... wyglada tez ze jak robie test VAGiem to sterownik turbiny nie reaguje i nie zmienia nastawow.
najpierw spokojnie sprawdze okablowanie, potem wtyczki a jak nie znajde to rozbiore zobaczyc czy w srodku cos sie nie upalilo... jakbym mial skad to bym podmienil zeby sprawdzic czy sie nie rozwalilo samo z siebie.
ciekawe czy bardzo szybka jazda przez okolo 100 km (srednia ponad 200 km/h) mogla az tak rozgrzac turbine zeby cos sie upalilo w kontrolerze?
kurcze chyba te auta sa przygotowane na takie traktowanie...