Grześ nie strasz kolegi
Jeżeli masz taki przebieg (udokumentowany w ASO, do tego potwierdzony faktycznym stanem auta) to kupiłeś jajebiaaszczy samochód. Ale że tak jest trochę wątpię... sprawdź historię auta w ASO - albo chociaż w książce serwisowej.
Tera porady dla kolegi:
- olej MOTUL X-CESS 8100 lub Castrol MAGNATEC/EDGE - olej musi być porządny - full syntetyk, 5W40
- wymień rozrząd - wszystkie elementy do wymiany zostały wyszczególnoine w temacie "Diagnostyka TDI"
- wymień popychacze, podkładki na zawory oraz dźwigienki - jeżeli wałki będą wyjechane to wyślij do regeneracji
- wymień olej i filtr w tiptronicu
- sprawdź stan zawieszenia i powymieniaj zużyte elementy
- wymień płyn we wspomaganiu kierownicy
- sprawdź stan czynnika chłodzącego w klimie
- oczywiście zmień filtry (paliwa, oleju, powietrza, kabinowy)
- sprawdź stan tarczy/klocków hamulcowych
- podepnij auto pod VAGA i sprawdź czy nie sieje błędami
Pozdr