Na wstępie chcę podziękować kolegom za udzielone odpowiedzi.Problem rozwiązany.Całe szczeście odbyło się bez jakiś kosmicznych kosztów.Po sprawdzeniu sterowników silnika,skrzyni,abs-u,czujników elektromagnetycznych,halla,modołu zapłonowego,przekaźników,bezpieczników okazało się że jest wszystko ok.
-Brak iskry spowodowany byl zaśniedzialymi połączeniami wtyków idących z czujników wału(połaczenia znajdujące sie w komorze silnika za silnikiem).
-Za brak prądu na pompie paliwa odpowiedzialny był przekaźnik wpięty w instalację pompy przez "fachowców" gazowników.Jego umiejscowienie było przyczyną jego powolnej śmierci.Rozsypał sie dosłownie w rękach.
Przyznam szczerze że sam nie dałbym sobie rady.Gdyby kto kolowiek z was z Łodzi lub okolic mial problem z diagnozą usterki polecam mojego nowego kolegę.Mózg elktronik-elktryk z grupy audi,vw,skoda i nie tylko,odpowiednio wyposażony w komputerek,programy,mierniki,oscyloskop i inne gadżety.Dojazd do klienta możliwy po wczesniejszym uzgodnieniu,cena przystępna.W razie czego pisać na priv lub gadu.Pozdrawiam Vito.