ja u siebie zrobiłem małą ale bardzo znaczącą przeróbkę dolotu powietrza do kolektora ssącego co w bardzo zauważalny sposób poprawiło osiągi auta
niestety na trasie zalałem gaz i bezmyślnie bez kolejnej regulacji przerzuciłem na gaz no i masz po 20km stało się strzał gazu
wysadziło rury z opasek no i uszkodziło 1 zaczep od dolotu do kolektora jednak o zapięciu wszystkiego odpaliłem i na benzynce normalnie wróciłem niestety autko mimo że ciągnie jak szalone przy mocnym wciśnięciu pedału wydaje bardziej basowy dźwięk no i trochę głośniejszy niż zwykle (tylko przy wciśnięciu mocniejszym) zastanawiam się czy te efekty strzału są jedyne czy przypadkiem coś więcej mi sie nie rozwaliło
(kolega mówi że może przepływomież ale ato jeździ super tylko ten dzwięk głośniejszy przy mocnym wciśnięciu)
Chciałbym prosić każdego kto ma schemat silnika albo książkę sam naprawiam z tym silnikiem o podesłanie mi jej na maila bądź umieszczenie na jakimś serwerze (tylko proszę książkę bez hasła bo ostatnio same takie znajduje) bo muszę poszukać i postudiować trochę na sucho co mogło się stać
swimnow@go2.pl z góry dzięki