.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 20:11:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6C4 benzyna w dieslu
PostNapisane: 26.kwi.2008 20:44:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
witam mam problem,miałem ok 8 litrów ropy w baku,pojechalem na cpn i zalałem 5 litrów benyzny :/ jechalem kilka km i zobaczylem ze cos zaczyna przerywac potem obrotwy lekko falowały.zajechalem na cpn i zalałem 5 litrów ropy na drugim cpn,i niechcial zapalic,pokrecilem i zapalił,ale dalej nie mial mocy pochodzil troche i zgasłpotem juz niechcial zaplaic,powiedzcie mi co teraz,prosze o pomoc ,jestem w dołku :/

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Na początek ściągnij wszystko co masz w baku i postaraj się jak najwięcej z przewodów paliwowych. Dobrze by było także zdjąć nastawnik i wyciągnąć strzykawką to co jest w pompie i zalać czystą ropą do baku też czystej ropy. Jeśli po takich zabiegach nie będzie chciał gadać, to chyba oznacza najgorsze-zajechana pompa.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Nio rozumiem napewno spróbuje zrobic wszystko aby nie bylo tej benzyny,a jest jakas szansa??jak myslicie??tak jak napisalem moj przypadek??i jaka moze byc cena pompy??bo chyba ona mogła sie zatrzec??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Panowie spokojnie nic sie nie stanie tylko auto bedzie slabsze. oczywiscie jezeli zmieszamy max 50/50 . Przy duzych mrozach od -30 stopni wlewa sie banzyne w takim stosunku do samochodow ciezarowych a tam sytem CR lub pompowtryski i jakos jezdzi bez awarii . Oczywiscie jezeli chcemy dluzej jezdzic na takiej mieszance to zaleca sie dodawac troche zwyklego mixolu. Teraz nalej do filtra paliwa samego ON i tak z 10 litrow do zbiornika. Odpali i bedzie chodzil . Skoro nie to benzynka zabrala zanieczyszczenia i zatkalo cos w przewodach wiec wymien filtr. Pompa nie mogla sie zatrzec. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:31:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
nio to co mam zrobic??JAck?? czyli nic takie sie nie stalo??pompa to wytrzyma??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6C4 benzyna w dieslu
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:39:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 19:48:59
Posty: 113
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Dawidek1 napisał(a):
...miałem ok 8 litrów ropy w baku...

REZERWA :!!: :!!: :!!:

Dawidek1 napisał(a):
..pojechalem na cpn i zalałem 5 litrów benyzny...

zalewając 5l benzyny(omyłkowo) było ciut więcej niż REZERWA :!!: .Nie szkoda Ci czasu na jeżdżenie na stację paliw???

Dawidek1 napisał(a):
...zalałem 5 litrów ropy na drugim cpn...
znowu dolałeś ciutkę.Można sobie wyobrazić że jeździsz na oparach.Gdybyś zalał na full za drugim razem to pewnie by sie rozeszło a tak narobiłeś sobie niepotrzebnie kłopotów.Życzę Ci żeby nic się nie stało z pompą.Ale naucz się na przyszłość tankować dolewając do pełnego baku za 20zł a nie do pustego.

_________________
było Audi 100 C3 2,0b(115KM) 1991r.
było A4 B5 1,9TDI(110KM) 1996r.
było A6 C5 Avant quattro 2.5TDI(180PS) 2000r.
jest A8 D2 quattro 3,7(260PS) 2000r.

"Czasami lepiej milczeć lub sprawiać wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:43:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
zazwyczaj mam przynajmniej pół baku,ale był weekend i musialem zatankowac na cpn :/ no nic nie poradze stało sie ,mam nadzieje ze jakos to sie ułoży :/

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 22:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Powinno być dobrze, na razie nie ma co się mocno martwić. Dolej ropy do pełna i do filtra. Zobacz co się będzie działo. Te pompy raczej do słabych nie należą więc jest spora szansa że nic jej nie dolega.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 08:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Nio to troche mnie pocieszyłes,wypompuje trefne paliwo i zaleje normalne,zobaczymy co sie bedzie dzialo

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 10:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 21:26:48
Posty: 18
zebys po zalaniu benzynka zalał do pełna ropą to stezenie bezyny bylo by na tyle małe ze nic nie powinno sie stac...

a na zatarcie pompy w twoim wypadku tez bym nie liczył... spuśc ile dasz rade zalej dobrą ropką pokrecisz troche rozrusznikiem i bedzie git...

_________________
______________________________
jest: Audi B5 1.9 TDI AVG avant
było: Audi B4 2.0 ABK quattro (z LPG :()

http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 18:21:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Wiec dzisiaj przy Niedzieli udało sie zrobic Audi ,spręzarką wygonilismy benyzne spuscilismy ile sie dalo,ale akumulator był padniety.Ale zapalił,niby wszystko teraz jest ok ale oborty falują,nie jest to ciągłe ale czasami to sie zdarza,bno i sa problemy z odpaleniem autka,ciezko pali,trzeba dlugo pokrecic,jutro jade w traske zobacze jak to bedzie,co mozecie im doradzic??Pojade na komputer na ustawienie pompy ,chyba trzeba ustawic nastawnik??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 22:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wymien filtr paliwa i przegon auto ale dodaj do zbiornika troche oleju typu MIXOL tak 100g na 20 litrow ON. Nastawnika nie dotykaj. Prawdopodobnie w przewodzie paliwowym masz powietrze i dlatego obroty faluja.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 12:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Tak jak przedmówca Jack radził, sprawdź czy w przezroczystym przewodzie nie widać pęcherzy powietrza. Są one tam niepożądane i jeśli sie pojawiają to na pewno czas wymienić filtr paliwa, a jeśli potem będą, to szukaj nieszczelności na dojściu paliwa ze zbiornika do pompy. Czasami pomaga dobre dociśnięci opaskami gumowych przewodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 20:47:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
A wiec tak zrobilem dzisiaj 250 km zalałem ropki i cos w stylu mixoolu to wtrysków itp,nio obroty troszeczke falują ale jak kierownicą krece na luzie w mijescu,Słąbo mi pali,musze pokrecic ale dodam ze akumulator mi sie rozładował i jest wyczerpany, ,nie łądowałem go tyle co jazdą ,wiec o co jeszcze moze chodzic??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 19:24:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Nie wiecie czemu auto cieżko pali??czy to wina akumulatora?

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 12:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Na trasie miałeś dobre osiągi, pełną moc? Wlej do zbiornika ropki z pewnego źródła np: Shell, Statoil, BP. Naładuj akumulator i probuj. Jak trzeba zrób diagnostykę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2008 12:59:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Nio nie wykorzystywalem pełnej mocy jechalem caly czas do 120 km/h akumulator naladuje bo to pewnie tego wina

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 18:40:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
panowie,dzisiaj zdaje sie ustawiłem pompe,lecz znowu obroty falują silnikiem trzęsie,słabo pali,(akumulator nowy) i po przejchaniu paru km zapala mi sie lampka świec żarowych i caly czas sie pali,zgasze auto,zapale i pojezdze i znowu sie zapala,pomocy,jutro jade znowu na komputer

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 19:57:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
zobaczymy co będzie po wizycie na komputerze, tak to ciężko powiedzieć bo może to być spowodowane różnymi czynnikami.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 20:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
Jutro pojade na kompa i wszystko sie wyasni,dam znac,dodam ze dzisiaj przed kompem samochod slabo szedl turbina nie pracowala,ustwilem pompe i jakos jezdzil,zmienilem filtr paliwa,zapalił,potem zgasiłem i niechcial zapalić,ale pokrecilem i zapalił.potem postal z 3 godz i znowu wszystko na nic zaczał wariowac

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: