.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 07:47:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (AEL Q) Wibracje na wolnych obrotach
PostNapisane: 03.maja.2008 14:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Witam mam taki problem: na wolnych obrotach tj.800 przechodzą mi wibracje po całym aucie, wszystko sie telepie, przy 900 już trochę mniej a przy 1000 juz prawie wogóle nie ma drgań i na wyższych obrotach spokuj,nie wiem co to może być poduszki pod silnikiem czy co?? Kolega miał podobny problem w pasacie 1.9tdi i okazało się koło dwumasowe ale jemu po wciśniećiu sprzęgła przechodziło a u mnie dalej wibruje, czy może to byc dwumasówka??

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 20:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
moze to byc dwumas
jezeli podczas jazdy przy gwaltownym przyspieszaniu na wysokim biegu
z niskich obrotow drga cala buda to znaczy ze dwumas sie konczy

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 20:53:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
niskich obrotach , tzn ile ?

jak mam drgania przy od 2200 tak do 2600 pozniej spokoj do 2800 i do 3000 znowu np przy przysieszaniu na 4,5 i 6 biegu przy gazie w podłodze


a jak dawke dam mała ( ok 8mg) drgania deko ustaja

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2008 20:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
W trakcie jazdy spokuj, na postoju przy 800 bardzo drga buda przy 900 mniej a przy 1000obr. już prawie wogóle.

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2008 23:29:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Drga bo masz korekcje rozjechane , duza roznica cisnienia na wtryskach i w sekcjach pompy wtryskowej , zanieczyszczony nastawnik daje takie same objawy. Podlacz VAg obniz programowo obroty do minimalnych bedzie chyba 700 rowne i wtedy uslyszysz stukanie na cylindrach. Pozniej sciagnij z kazdego osobno wtryskiwacza nadmiarowy przewod i jak paliwo nie tryska to mozna jeszcze jezdzic ale jak juz leci powoli to wtrysk do regeneracji. Zrob tak z kazdym ale zaslepiaj jedna strone pompa tez ma cisnienie i zacznie sie wylewac.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 10:10:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jack, pytanko mam do tego co napisałeś powyżej.
Na pierwszym wtryskiwaczu jest jeden wężyk przelewowy. Po jego zdjęciu ma (lub nie ma...) silkać z króćca na wtryskiwaczu?
A co z pozostałymi wtryskiwaczami - one mają po dwa wężyki - gra rolę, który zdejmę?
Na piątym wtryskiwaczu trzeba zdjąć ten między "4-5", czy ten "5-pompa"
Dlaczego jeśli coś cieknie, to wtryski do regeneracji; wyjaśnij, proszę

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 10:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
mcx4 poprostu sprzeglo jest bardziej obciazone a tymbardziej ze nie jest nowe
daje o sobie znac u mnie jest to samo przed chipsem nie bylo drgan
teraz sa ja narazie jezdze i sie tym nie przejmuje
jak sie pogorszy wtedy trzeba bedzie rozbic swinke skarbonke :) :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 12:28:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Cygarko wiec tak:
pierwszy wtryskiwacz jest zaslepiony z jednej strony i polaczony z innymi to sciagasz to polaczenie i patrzysz czy paliwo sie wydostaje, moze bardzo wolno kapac ale nie moze psikac lub kapac szybko
Robisz to ze wszystkimi wtryskiwaczami ale odlaczajac je od pozostalych i zaslepiajac jedna strone tak jak ma pierwszy. Pamietaj tylko o zaslepieniu powrotu do pompy bo tam paliwo cofa sie bardzo szybko ale nie ma cisnienia i mozna spokojnie zeslepic. Mozesz wszystkie rozlaczyc i pozaslepiac z jednej strony a jadna zostawisz wolna to wtedy widac dokladnie ktory oddaje paliwo najszybciej i nie trzyma cisnienia. Niesprawny wtryskiwacz oddaje duzo paliwa na powrot poniewaz lejac nie rozpyla dobrze i czujnik walu oraz sterujacy wtrysk odbiera to jako duza dawka i pompa obniza cisnienie ale podajac w tym samym czasie te same objetosci paliwa co do wszystkich cofa je przez przelew bo inaczej jak w starych systemach wtryskowych auto by palilo coraz wiecej .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: