Cytuj:
nie mam żadnego doświadczenia z quattro tak samo jak z tiptronikiem - boje sie na zapas

nie masz sie co obawiać napędu quattro, pokochasz i tyle, ja nie uznaję automatów kazdej maści wiec nie wiem. Co do wyżej wymienionego tematu, Piotruś zarzuciłeś mi, że nie mam doświadczenia w eksploatacji OK. A Ty przejechaleś pod swoim butem C6 3.0 TDi 200kkm-300kmm ?
Nie... !
Wydaje mi się, że zbędna polityka polemiki, czy jest, aż tak źle z tymi motorami.
Pierwsza sprawa, 90% ludzi Piotruś nie eksploatuję z głową diesla jak Ty i inni dieslowce. Dla nich liczy się pedał gazu po oporze bo to 3.0 230PS nawiązując ost. stałem na światłach obok mnie stanął 3.0 TDi facet chyba grubo po 60-tce, zapaliło się zielone i wystrzelił jakby miał 18 lat i golfa W32

.
Diesle są na coraz większej podstawie elektroniki, ale to są jednostki pomimo dużej ilości PS do jazdy płynnej, rozsądnej, każdy jest w stanie zachetać dobry silnik jak np w mażdzie 626 2002r. GF 2.0 td, bądz Pb. Takie awarie i umieszczanie z tyłu rozrządu to chyba raczej kwestia polityki Serwisu, aby zostawić więcej €, serwisy też muszą "jeść" na to wychodzi coraz więcej.
Także sądzę, że przy kompetentnej osobie 3.0 nie strzeli łańcuchem jak to już coraz częściej można wyczytać, to mity i legenda która urośnie do rozmiaru opowieści silników 2.5 TDi.
Były by błędy w konstrukcji była by akcja serwis
W Niemczech też widzę czasem dieslowców z trasy 300km, zatrzymują się gaszą jeszcze się tocząc do baru na 2kg kiełbasy. Zeżre wsiada kreci nie czekając aż mu kontrolki pogasną na Fis'ie i ogień, to jest eksploatacja?:)
A kolego sirtrojan nie porównuj cen, ani niczego do chryslera, miałem grand'a jubileuszowa wersje, b.mily samochod tylko brać nim zakręty rysujesz lusterkami po ziemi, to koszmar, do tego 2.5 cdr w R4 trochę mnie irytował. Wziąłem tylko dlatego ze byla towersja na 20 lecie voyadzera. Ale
allroad to 4 klasy wyżej, nawet A6.
A tak poza tematem chyba mi kucnął lewy miech, jest nizej o jakies 2.5cm
