.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:23:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opinie B5 A4 quattro 1.9tdi 116KM (koniec produkcji)
PostNapisane: 08.maja.2008 15:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
szukałem troche na forum ale jakos nic specjalnego nie znalazlem.(pewnie ktos powie ze słabo szukałem)...

tak wiec szukam wszystkiego od uzytkowników tego modelu...

o motorze i quattro to wszystko wiem, ale jakie to ma spalanie (powinno byc jak inne 1.9)

a moze zamiast B5 troche dołożyć do B6, moze ktos bedzie miał jakies "za" albo "przeciw"? mi akurat B5 bardziej sie podoba, ma jeszcze troche tej duszy audi, bardzie mi sie podobaja materiały we wnetrzu. a do tego za ok 30tys mozna kupic wychuchane nwet z navi i 10jaśkami...

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 16:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
moj ojciec mial takie wlasnie TDI PD 115ps 02.'01r. ale bez quattro i palilo srednio 6-7l/100km wiec quattro podejrzewam ze min>6.5 a przy max wgniataniu nawet z ~7.5. Z tego co sie orientuje nie ma duzo takich sztuk z tym silnikiem w q. Co do dokladania i przymierzania sie do AVF q w B6 to roznica w cenie bedzie dosyc spora.. moim zdaniem warto dolozyc, gdyz po 'programie' wrazenia z jazdy sa juz super extra :): i przy tym spalanie nie duzo wieksze od B5, ale to juz moja subiektywne opinia.

W kazdym badz razie powodzonka ;)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 18:36:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bierz B5. Niewielkim kosztem zrobisz mocy i momentu na życzenie, a auto kupisz o 20 tys taniej.
Silnik ATJ to 115-konny PD, opinie krążą o nim umiarkowane, ale nie jest to jednostka specjalnej troski. Porządnie obejrzeć i diagnozować przed zakupem i będziesz z niego zadowolony.
Co do średniego spalania, przygotuj się na 6-8,5. Od razu po zakupie, jeśli silnik zdrowy, proponuję zainwestować w kurację wirusową.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 19:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
moje zdanie jest takie że jeśli masz żeby dołożyć do samochodu jeszcze troche kasy to bierz a4 b6 albo c5 po lifcie 1.9 tdi....
Moim zdaniem kupno b5 za 30 tys troche mija sie z celem patrząc tylko i wyłącznie wzgledem finansowym ... jest już b8 te samochodziki wszystkie sie starzeją tanieją automatycznie i popatrz sobie po rynku niemieckim bo to oni u nas dyktują ceny moja obawa byłaby nastepująca poprostu może sie okazać za półtora roku że 20 tys cieżko bedzie ci od kogoś wydusić za ładny samochód a b6 bardziej bedzie trzymać cene ...bo na dzień dzsiejszy jesteś wstanie kupić za 9-11 tys euro zależy od wymagań

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 19:48:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Baskecior napisał(a):
Bierz B5. Niewielkim kosztem zrobisz mocy i momentu na życzenie, a auto kupisz o 20 tys taniej.
Silnik ATJ to 115-konny PD, opinie krążą o nim umiarkowane, ale nie jest to jednostka specjalnej troski. Porządnie obejrzeć i diagnozować przed zakupem i będziesz z niego zadowolony.
Co do średniego spalania, przygotuj się na 6-8,5. Od razu po zakupie, jeśli silnik zdrowy, proponuję zainwestować w kurację wirusową.


masz eurotax z 2005 przed sobą ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 20:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
Przemysław napisał(a):
moje zdanie jest takie że jeśli masz żeby dołożyć do samochodu jeszcze troche kasy to bierz a4 b6 albo c5 po lifcie 1.9 tdi....
Moim zdaniem kupno b5 za 30 tys troche mija sie z celem patrząc tylko i wyłącznie wzgledem finansowym ... jest już b8 te samochodziki wszystkie sie starzeją tanieją automatycznie i popatrz sobie po rynku niemieckim bo to oni u nas dyktują ceny moja obawa byłaby nastepująca poprostu może sie okazać za półtora roku że 20 tys cieżko bedzie ci od kogoś wydusić za ładny samochód a b6 bardziej bedzie trzymać cene ...bo na dzień dzsiejszy jesteś wstanie kupić za 9-11 tys euro zależy od wymagań
witam
Popieram wypowiedz kolegi wyżej.Ja tez rozglądałem sie za audi b5 ,wyszło ze kupiłem paska po lifcie. Na dzień dzisiejszy szukałbym b6 OCZYWISTE AUDI:)

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 20:11:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
osobiscie nie sadze ze mozna nabyc B6 AVF quattro (bo tylko q interesuje naszego kolege) w przedziale 9-11k Euro. Raczej dla mnie 11 to najnizsza granica w przymierzaniu sie do takiego auta i na pewno nie wyjsciowa cena sprzedajacego. Dzisiaj widzialem B5 q '00r. za EUR 10.500 :): oczywiscie rozpatrujac jedynie auta pochodzace z prywatnych rak, bezwypadk. itd...
Co do C5 1.9 to znowu odpada bo brak q.
A i mysle ze ceny B5 w dieslu nie pojda az tak w dol z powodu pojawienia sie B8 :peace: dobre i 'oryginalne' audi zawsze jest w cenie ;)

POzdr

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 08:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
no właśnie o cene tu chodzi i o quattro.

za OKOŁO 30koła chodzą B5 te najdroższe a zeby kupic B6 quattro trzeba troche dołożyć a kupowac te z najnizszego pułapu cenowego dla mnie mija sie z celem (uwazam ze to co jest tanie nigdy nie jest dobre-ale nie myslcie ze uwazam w druga strone, co drogie to dobre-nie nie nie.)

generalnie auto kupował bede za jakis czas, jak mi sie leasing skończy i sprzedam obecne auto, bede mial wtedy duzo wydatków i bede chciał kupic auto w miare sensownych pieniadzach (gdzie mi troche zostanie kasy po sprzedazy obecnego), dlatego raczej wybór padnie raczej na B5..

a i auto bede uzytkował raczej minimum 3 lata (jak bedzie cacy) wiec spadek wartości i tak bedzie duży.
pozdro i dzieki za odpowiedzi

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: