.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 22:42:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B3 [JN] Problem chyba sprzęgło i brak jakiegoś przewodu
PostNapisane: 09.maja.2008 10:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 11:24:14
Posty: 61
Lokalizacja: trójmiasto
Hejka.Kurdę mam taki problem.Wymieniali mi ten siłownik hydrauliczny przy pedale sprzęgła i płyn i wszystko było si na jakieś 500 km.Teraz gdy wrzucam 1 bieg lub R to po kilku puszczeniach sprzęgła pedał bierze coraz niżej i do tego stopnia że na 1 i R auto zaczyna samo jechać mimo wciśniętego do dechy sprzęgła a pedał nie odbija.Wszystkie pozostałe biegi wchodzą jak masełko i kurde za nic nie wiem co jest grane.Może się układ zapowietrzył ??bo jaja się zaczynają dopiero gdy kilka razy popuszczę sprzęgło.


Kolejna sprawa to zauważyłem coś takiego a raczej czegoś brak o to zdjęcia:
Obrazek
Obrazek

a jedyny tego objaw to wysokie obroty.

_________________
AUDI 1.8S B3 :) Czarna strzała:P

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 10:51:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
co do sprzęgła:
- albo masz niedokręcony przewód hydrauliczny "pompa przęgła-wysprzęglik" do wysprzęglika
- albo masz niedokręcony króciec odpowietrzający w wysprzęgliku.
Najpierw sprawdź szczelne mocowanie przewodu. Niech ktoś wciska pedał a ty obserwuj, czy na połączeniu przewodu i wysprzęglika coś się nie poci lub czy idą pęcherzyki powietrza. Jeśli tam jest szczelne - możesz odpowietrzać

A w tej historii ze zdjęciami - nie wiem o co chodzi

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 11:06:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Na tych zdjęciach to Ci chyba tej grubej rury brakuje, z której jest brane ciepłe powietrze ogrzane kolektorem zaraz po rozruchu w zimowe dni. Ja tak miałem w 1.6PP. Jeżeli o to chodzi, to za chyba 2 albo 3 dychy jest taka uniwersalna, którą można bardzo łatwo wiginać i docinać wedle potrzeb. Wątpie, żeby ona była powodem podniesionych obrotów...

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2008 10:41:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 11:24:14
Posty: 61
Lokalizacja: trójmiasto
dzięki chłopaki za odpowiedź....też mam w głowie jakiś problem z "ciśnieniem" w układzie od sprzęgła bo jak pierwszy raz wcisnę sprzęgła i jadę to wszystko jest pięknie i tak jak ma być.Widzę to tak że płyn hamulcowy nie nadąża "napompować" układu tzn się cofnąć w cylinderek przy pedałach bo to on jest odpowiedzialny za napełnienie głownego cylinderka przy skrzyni.

Obrazek

cygaro-avant
Cytuj:
- albo masz niedokręcony przewód hydrauliczny "pompa przęgła-wysprzęglik" do wysprzęglika
- albo masz niedokręcony króciec odpowietrzający w wysprzęgliku.


rozumiem że żeby to zlokalizować to dużo roboty?? a i nie zauważyłem nawet minimalnego ubytku płynu w zbiorniczku a gdy miałem wcześniej uszkodzony cylinderek to schodziło pół zbiorniczka na 200 km i pedał zostawał w podłodze na każdym biegu i też "blokował" się na każdym biegu


Więc co robic????? odpowietrzać układ?


A historia co do fotek to już wszystko wiem od poprzedniego właściciela.

_________________
AUDI 1.8S B3 :) Czarna strzała:P

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: