W
tym wątku Hans podawał opisy poszczególnych elementów zawieszenia przedniego i tylnego w C4. Niestety fot już nie ma, a te z vagcat.com są fatalnej jakości i w dodatku mają złe numery. Czy ktoś mógłby wrzucić aktualny schemat w dobrej jakości i z numerami części?
A tak w ogóle, to chciałem robić zbieżność, bo na koleinach mnie ciąga. Przedtem jednak chciałem sprawdzić, czy nie trzeba nic w zawiasie robić, co by dwa razy nie latać na ustawianie zbieżności. Okazało się, że do wymiany są:
- tuleje wahaczy z przodu - zarówno te, które łączą wahacz z budą, jak i wahacz ze stabilizatorem. Te drugie mają 2000km i na szarpakach rzeczywiście widziałem, jak się wszystko giba
![n :(:](./images/smilies/024.gif)
A nie kupowałem szajsu (TRW i Lemforder). Może coś źle poskładałem?
- tuleje przednie zawieszenia tylnego. Co prawda nie widać było jakichś większych luzów, ale są już mocno sparciałe.
Teraz pytanie:
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)
sworznie w wahaczach są OK i nie chciałbym ich wymieniać (kiedyś w omedze miałem jeszcze fabryczne z jednej strony i dawały radę, a zamienniki z drugiej i leciały co 10000km). Z tego co mi wiadomo tuleje przy mocowaniu do nadwozia są wprasowywane. Ciężko to wyciągnąć i założyć nowe? Czy pierwszy lepszy mechanior (a może ja sam) da radę?
P.S. Przy okazji zrobiłem badanie amorków: Przód L=77%, P=74%; Tył L=67%, P=72%. Może być, czy już negocjować ze skarbonką?
P.P.S. A może kiepskie prowadzenie w koleinach to wina opon? Na zimówkach było raczej OK... Szerokość taka sama - 205.