Witam wszystkich,może ktoś ma jakąś wiedze na ten temat lub może miał taki sam problem z którym walcze już od miesiąca a rzecz ma się tak.Przy kupnie auta miałem problemy ze wspomaganiem piszczało i były opory podczas kręcenia kierownicą w prawo i lewo.Po wymianie płynu i przepłukaniu układu piszczenie zanikło a wspomaganie chodziło idealnie,tylko podczas skrętu w prawo w jednym miejscu czułem chwilowy opór.Zaprowadziłem auto do warsztatu regeneracji pomp i maglownic tam zdiagnoaowano uszkodzoną maglownice,po wymianie wspomaganie chodziło perfekt około 5 godz.a po tym czasie całkowicie zanikło.Zareklamowałem przekładnie którą zdemontowano i w ramach reklamacji założono następną ,wszystko było ok około 1godz. i wrócił problem ten sam co z poprzednia.Pan mechanik stwierdził żę maglownica jest ok to pompa jest uszkodzona ,więc kupiłem nowa i wymieniłem ale nic to nie pomogło .Pojechałem do mirkowa koło wrocławia do firmy automania tam sprawdziłi na pompie ciśnienie i stwierdzili że pompa jest ok ,powiedzieli żę najprawdopodobniej przekładnia .Szczerze mówiąc już nie wiem komu wierzyć pompa jest napewno ok gdyż daje ciśnienie ,sam osobiście wykręciłem przewód wysokiego ciśnienia jest drożny .Dwa razy wymieniona przekładnia ten co regenerował obydwie też jest pewny że są w porządku ,co robić bo już w takie koszty popadłem żę szok i dalej stoje w miejscu jest gorzej niż przed było przed regeneracją przekladni wspomagania zero a wczesniej chociaż było tylko w prawo ten opór był nieznaczny.Moze sterownik do serwotronica padł albo przekażnik co robić już nie mam sił z tym dalej walczyć i wydawać pieniędzy.Przedstawiałem mój problem wcześniej na forum ale zero odzewu możę ktoś wreszcie się zlituje i coś konkretnego doradzi.
MODERATOR: Proszę o kontynuację w tym temacie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 75#1180675
Naprawdę nie widzę potrzeby zakładania trzeciego topika dotyczącego tej samej awarii, w tym samym samochodzie wciąż należącym do tego samego właściciela ... . Regulamin Forum, Par.1 pkt.1 !!!
Piotruś