Koledzy potrzebuje pomocy ,bo już nie wiem co mam robić.A wiięc opisze mój problem ze wspomaganiem kierowniczym od początku.10 mięsięcy temu kupiłem swoje audi ,podczas kupna problem był ze wspomaganiem tzn.ciężko chodziło i piszczało przy pełnych skrętach ,sprawdziłem stan płynu i okazało się że jest ok z tym że płyn był brudny.Więc przepłukałem cały układ i zalałem świeżym febi mineralnym zielonym takim jak zalecany jest na forum. W znacznym stopniu wspomaganie się poprawiło przestało piszczeć w lewa strono chodziło idealnie w prawą tak samo tylko w jednym momencie czuć było znaczny opór .Pojechałem to dobrego serwisu co regeneruje przekładnie i pompy i pan stwierdził po zdiagnozowaniu że to przekładnia ponieważ jak by to była pompa to czy skręcałbym w prawo albo w lewo byłby opór stwierdził to na 100%,więc nie czekając na nic zregenerowałem przekładnie .Po wymianie na nowa przez pare godzin wszystko było ok wspomaganie chodziło idealnie bez zastrzezeń ,lecz po tych paru godzinach coś sie przestawiło w czasie jazdy wspomaganie jest a gdy stoje badż wolno jadę brakwspomagania .W dalszym etapie zareklamowałem przekładnie pan założył mi drugą sytuacja się powtórzyła przez pare minut wspomaganie było idealne a póżniej powtórka .Mechanik stwierdził problem z pompą powiedział że po regeneracji przekładnia jes ciasno spasowana i gdy pompa daje male ciśnienie wspomaganie nie chodzi .Zaznaczam że podczas monażu akumulator był odłanczany a układ mam servotronic.Proszę opomoc bo już głupieje i nie wiem czy to elektronika czy pompa zdechła.Sorry że tak się rozpisałem ale inaczej się nie da.
Mam jeszcze jedno pytanie czy do wymontowania pompy potrzebuje kanału