.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:09:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi Quattro A6 C4 z wybitym zawieszeniem-POMOCY
PostNapisane: 19.maja.2008 23:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 18:50:01
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
Na wstępie pragne powitać wszystkich forumowiczów :D
więc..ostatnio oglądałem pewna Audi A6 C4 2,8 w Quattro, ale auto ma wybite zawieszenie i strasznie słychac wszelkie dziury.
Bardzo duzo naczytałem się na tym forum i powiem szczerze, że jestem juz kompletnie zdezorientowany; dowiedziałem się o zawieszeniu NIVO, kosztach naprawy tego zawieszenia :(

Koledzy prosze podpowiedzcie mi od czego zależy czy w aucie jest to nivo czy tez zwykłe zawieszenie (rocznik/wersja?)
jako może byc ogólny koszt roboty zawieszenie z przodu(i co to najprawdopodobniej może być wybite)
i co może stukac z tyłu :(
Boję sę, że w tyle co zakupione auto będę musiał włożyc grube pieniądze na naprawę.
z góry dziękuje i pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 02:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
No to tak...

Powitania w dziale NEWBIE, bo Cie zaraz zjedzą.

Jeśli chodzi o zawieszenie A6 C4 to jest rajem w porównaniu do "wielowahacza" rodem z C5 ;) Po krótce to wahacz(z niewymiennym sworzniem), tuleja, guma stabilizatora, stabilizator, kolumna McPhersona.
Jezeli slyszalne sa "dziury" i nie ma jakowych luzów w zawieszeniu, na łożyskach kół i masz pewnosc co do dobrego stanu amortyzatorów to na wejsciu wymieniasz "lozyska amortyzatorów" (tulejka, obtoczona gumą :): ) koszt niewielki od 20-80zł sztuka... (to przód)


Z tyłem może być gorzej, jeśli w grę wchodzi pojazd z regulacja wysokosci zawieszenia... Może tam stukać wszystko ;)

Co do zawieszenia "NIVO" (kojarzy mi sie wyłącznie z MB) - nie miałem stycznosci, ale podejrzewam, ze kosztowne w utrzymaniu (cena amortyzatorów etc.)

Ponadto jesli masz zamiar kupować C4 w benzynie i w dodatku 2,8 quattro to moze lepiej poszukac czegos "ciekawszego". Moze jakies S6 (2,2T lub 4,2) :peace: Konsumpcja paliwa podobna, a osiągi znacznie satysfakcjonujące...hmmm...
Osobiscie uważam, ze 2,8 jest najgorszą z możliwych opcji ;) Jak juz to szukaj 2,6.... ale ja polecałbym diesla - 2,5 TDI w AEL-u... a nawet wszystkożernego 1,9TDI? (jesli nie zamierzasz sie tym scigac)
:):

Pozdrawiam

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 06:49:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Co do zawieszenia z przodu - faktycznie jest proste, ale wsadzanie najtańszych tulei i wahaczy zemści się błyskawicznym ich zużyciem. Wtedy auto kiepsko się prowadzi i stuka. Ale koszt remontu całości nie jest zbyt wygórowany, więc jeśli na szarpakach wykaże, że to tuleje lub końcówki drążków, to nie powinieneś się tym zbytnio przejmować. Wywalcz odpowiedni rabat od sprzedającego na pokrycie ww. kosztów. Z tyłu w quattro jest sporo różnych elementów. O ile wiem, to samo zawieszenie jest takie samo w nivo i zwykłych wersjach. Nivo to pompa, sterownik i pompowane amortyzatory. Nie było konkretnych wersji z nivo, lub bez. To był dodatek na zamówienie. Poszukaj dokładniej, ale z tego, co kojarzę bezproblemowo wymienia się amorki nivo na zwykłe (choć i tak koszt w quattro jest wyższy niż w ośce). Nivo poznasz po kodzie wyposażenia (w avancie pod prawym schowkiem w bagażniku). Choć nie wykluczone, że jeśli kiedyś było nivo, to ktoś już je wywalił i dał standard.

Generalnie KONIECZNIE wybierz się na diagnostykę.

Co do silnika - nie napisałeś jaka to wersja. Były dwie - ACK 193KM i AAH 174KM. Oba mają opinie trwałych i solidnych, choć nie pozbawionych drobnych i męczących usterek. I na pewno nie będzie to "najgorsza możliwa opcja". IMO dokładnie odwrotnie. Oczywiście jeśli nie masz aspiracji sportowych i zależy Ci na niższych kosztach utrzymania.

Podsumowując - dobry wybór, tylko przegoń auto na diagnostykę. Polecam również VAGa przed zakupem.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 07:35:27 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
SJake napisał(a):
Osobiscie uważam, ze 2,8 jest najgorszą z możliwych opcji ;) Jak juz to szukaj 2,6.... ale ja polecałbym diesla - 2,5 TDI w AEL-u... a nawet wszystkożernego 1,9TDI? (jesli nie zamierzasz sie tym scigac)

Dlaczego 2.8 jest "najgorszą z możliwych opcji", mozesz rozwinac ta mysl? Ogolnie te silniki ciesza sie dobra opinia. Sam czyms takim jezdze i poza padnieta lambda nie mialem problemow - przebieg wg wskazan licznika 250tys, moze byc wiekszy.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 08:07:28 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
tez uważam że 2,8 to bardzo dobra opcja (oczywiście 4,2 lepsza ale 2,8 to bardzo udany silnik, a przewaga 4,2 to tylko stosunek spalania do mocy)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 10:42:39 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
zawieszenie z przodu to konstrukcja prosta jak schemat cepa - wymieniasz wahacze (niewielkie koszta), końcówki drążków i masz spokój. Z tyłu często stukają tuleje progowe (również koszt nie jest przerażający), gorzej z amorami, one mogą być drogie.
Również nie rozumiem dlaczego 2.8 to najgorsza opcja. Moim zdaniem dużo lepsze wyjście od 2.6 -> to samo spalanie, a moc większa. Jasne, że 4.2 będzie najlepiej jeździć w tej budzie, ale spalić też musi. W 2.8 zejście do 8l/100 a czasami i niżej to nie jest problem. Przy e-S-ce oprócz części silnika, również elementy zawieszenia i hamulców będą droższe.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 11:14:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
zaworoowa napisał(a):
Z tyłu często stukają tuleje progowe (również koszt nie jest przerażający).


Masz może nr części? To jest ten najbardziej wysunięty do przodu element tylnego zawieszenia? Jeśli tak, to to chyba nie jest rozbieralne i występuje jako "podpora" 4A0511329A lub 4A0511330A?


P.S. Przepraszam za off-topic, ale grzechem byłoby nie skorzystać z okazji zdobycia cennych informacji :diabel:

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 12:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
W przodzie najczęściej (2xC4, 2xwymieniałem) wyrabiają się gumy stabilizatora (jakieś chyba 20zł sztuka :) ), i przez nie wydobywa się nieprzyjemny dźwięk "wybitego zawieszenia" (słyszalne silne stukanie).
Co do tyłu miałem ośki i nigdy zadnych problemów.
SJake jesteś chyba jedyny na tym forum, który uważa że 2.6 jest lepszy od 2.8.
2.8 chodzi dobrze na gazie (niekoniecznie sekwencji) i w przeciwieństwie do 2.6 nie ma plastikowego kolektora (tylko sekwencja), pali bardzo zbliżone ilości benzyny (wg. książki, bo użytkownikiem nigdy nie byłem).

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 13:31:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Hyhyhy... poruszyłem wzburzenie :diabel:

Co do wspomnianego silnika 2.8 V6 (AAH) to nie ma co tu kwestionować - zapewnia on bardzo dobre osiągi, ale ponoć często, awarią ulegają pompy oleju - a co za tym idzie zatarcie silnika gotowe.
Sąsiad przeżył to na własnej skórze ;) w serwisie poklepali go po ramieniu, wcale się nie dziwiąc i pocieszylii mówiąc ze w tych silnikach się to zdarza...
Co do jednostki 2.6 V6 (ABC) to z zasłyszanych opini ("mechaniki") jest troszkę mniej awaryjna. Osiągi są troszkę gorsze (1 sekunda róznicy). Ojciec miał owe cudo (ABC) swego czasu, nie psuło się wcale i paliło 10litrow w cyklu mieszanym... Sąsiad natomiast za swoją sekunde płacił o 2-3 litry wiecej na 100km i ponoć niżej zejsc nie był w stanie. (Obydwa w sedanie, obydwa quattro). (Rok był 2003 Przelot: ABC - 160tkm(autentyk) AAH - miał coś niewiele ponad 200tkm)
Reasumując, według mnie lepszym wyborem jest więc ABC niż AAH, z racji nizszego spalania, mniejszej awaryjnosci - co nie znaczy, ze potępiam większą jednostkę. Moja opinia jest zupełnie subiektywna, oparta wyłącznie na życiowych doświadczeniach i na według mnie wiarygodnych opiniach użytkowników.
Na chwilę obecną, nie zastanawiałbym sie nad takowym rozwiązaniem w jakie idzie autor tematu. Osobiscie brałbym S6 4,2 i nie bawił się w żadne "NIVO"...

P.s Poza tym ja wstydziłbym sie sprzedać samochód z wywalonym zawieszeniem - bo tak naprawde bez szczegółowej analizy sie nie obejdzie. Moze walić wszystko... Polosie, sworznie w wybitych gniazdach... koszty mogą urosnąc pod niebiosa. Przy obecnej podaży aut na naszym rynku poszukaj czegoś mniej "wybitego" - Cena drozsza, ale obowiązkowy serwis "pozakupowy" tańszy... :peace:

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 13:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Trochę dziwne z tą pompą, bo jest taka sama w obu jednostkach. Podobnie reszta "dołu", choć oczywiście nie wszystko. Być może przyczyną awarii był źle dobrany filtr oleju (ma być z zaworkiem). W AAH awaryjniejsze może być skracanie dolotu w kolektorze ssącym no i podciśnienia. Ale to nie jest nic, co unieruchamia auto. Co do spalania się nie wypowiadam, ale zaryzykuję stwierdzenie, że jest porównywalne (opinie na autocentrum i w stosownym wątku tutaj).

A co do "bawienia się w nivo" - autor sam nie wie, czy nivo jest, czy nie.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 14:54:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Hyh... ja działam instynktownie. Jak mnie raz coś "poparzyło" to sie nie dotykam, zeby poczuc ból jeszcze raz, więc poprzez doświadczenia innych odradziłem 2,8 by nie narazac nikogo na uczenie się na błędach.

Co do pomp - no jesli takie same - pojemnosci inne, stopien sprezania inny, moce inne, przeciązenia równiez inne. Nie jestem mechanikiem i nie znam się wnikliwie na przyczynach jakie oddziaływują na szybsze padanie pomp olejowych. Moze ta owa, stosowana w dwóch tych pojemnosciach zywotniej radzi sobie w 2,6... :?:
Wniosek wysnuty... ale czy potwierdzają to jakies badania i czy kiedykolwiek zostały owakie przeprowadzone ;)

Co by się nie kłóci kazde C4 - to fajne wózki ;) trzeba tylko trafic na zadbany egzemplarz.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 21:37:03 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
-> krisker, chodzi właśnie o ten wysunięty najdalej do tyłu element. Wymieniałem to w dwóch C4, same tuleje, ale niestety nie mam nr części, poprosiłem w sklepie i otrzymałem. Był to jakiś niemiecki zamiennik, 70zł na stronę.
Jakie NIVO w C4 :?: pierwsze słyszę.... może za mało jeszcze wiem....

Nie będę nikogo przekonywał do 2.8, mam w tej chwili piąte Audi z silnikiem AAH i wiem swoje. Co do spalania.... ja jeżdżąc na Pb średnią miałem 9.5l/100km, większość trasy, auto oczywiście z napędem quattro. Przy lekkiej nodze komp wskazywał spalanie 7.5 l/100km (do 100 km/h), ale trzeba się było postarać. Norma to między 9 a 10. Na sekwencji nigdy nie przekraczam 13l/100km, zwykle ok.12. Przebiegi roczne w moim przypadku oscylują w graniach 50-60 tys.km rocznie. Silnika jeszcze nie zatarłem przez pompę oleju :P słyszałem o takich przypadkach, ale częściej w 2.6 ABC

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 21:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
byli byli ;) nivo C4

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 21:56:00 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
newman napisał(a):
byli byli ;) nivo C4

jakie roczniki, wersje silnikowe, itp :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 23:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 18:50:01
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
Dziś kontaktował się ze mna potencjalny sprzedawca Audi, twierdził, że zawieszenie zostało juz naprawione, co tego nieszczęsnego NIVO to sam nie wiem czy ono w tym aucie jest czy też nie(liczę, że nie)
oto link do upatrywanego przeze mnie auta(dla ciekawych) :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5223819

auto nie zniszczone, sprzedawca od razu powiedział, że był malowany błotnik i maska i fakt faktem tylko to było robione, i jest dobrze zrobione
Martwi mnie tylko fakt, że silnik był umyty a facet powiedział, że ma gdzies delkatny wyciek oleju :(
I tu jest problem, bo co innego gdy poci sie spod miski olejowej a co innego gdy np, spod głowicy lub orringu na wale.
Macie jakies zdanie czego można się spodziewać??
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 23:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 18:50:01
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
aha, i gdzie znajde oznaczenie silnika aby w 100% przekonać se jaki to model, i jaki model ile KM posiada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 00:17:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Czyżby jakiś Super wzmocniony model ;)
Z tego co mi wiadomo najmocniejsze 2,8 w tym modelu miało AAH z mocą 174KM, a nie z podanymi 186KM :): - to jest zapewne ten kod silnika (AAH).
Kody wyposażenia mozesz znaleźć na wnęce koła zapasowego (jesli nie jest juz zasłonięta BUTLĄ) lub po numerze VIN, sprawdzajac przy okazji historie tego auta.

Ponadto nie wierze w przebiegi ponizej 200-250tkm 13 letnich aut... (sprzedawca zapewne jeżdząc mało nie montowałby LPG)

Nivo mozesz z góry raczej wykluczyć. Podejrzewam, ze owe, spotkać można zarówno często jak S6 Plus-a na trasie, czyli rzadko. To opcja jest równie popularna jak seryjny odstraszacz kun i łasic :D
A jak chcesz być w 100% pewien, to zapytaj wprost sprzedawce czy dane autko posiada regulacje wysokosci zawieszenia(?).

Pozdrawiam :peace:

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 00:36:12 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
SJake napisał(a):
Z tego co mi wiadomo najmocniejsze 2,8 w tym modelu miało AAH z mocą 174KM, a nie z podanymi 186KM :): - to jest zapewne ten kod silnika (AAH).

Albo podkrecony AAH 174KM, albo pradziej prawdopodobne, ze ACK 193KM (2.8 V6 30V). Niektore zaklady po zalozeniu gazu hamuja auto, moze z wiekiem i z gazem kilka koni ucieklo - stawialbym na ACK.

Nalepka z kodami powinna byc naklejona we wnece kola zapasowego, od strony prawego tylnego zderzaka.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 08:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
zaworoowa napisał(a):
newman napisał(a):
byli byli ;) nivo C4

jakie roczniki, wersje silnikowe, itp :?:

Wg szukajki C4 nivo mają/mieli:
-KATO 2.5TDI
-PrzemoZG 2.5TDI
-MOTYL34 2.8

Pozdr

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 09:36:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
czy jest to wersja 174 AAH czy ACK 193 bedziesz wiedział po wyglądzie silnika.

silnik ACK ma z boku 5V napisane na obudowie silnika.Zreszta jak cos to chłopaci Ci wkleja zdjecia motorków Speco i zaworoowa

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: