.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:02:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chcę kupić Audi...
PostNapisane: 11.maja.2008 21:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2008 20:58:23
Posty: 2
Lokalizacja: Ciechanowiec
Witam

Budżet: 18-20 tyś zł

Chciałbym poprosić o porade klubowiczów zacnego grona.
Na codzien poruszam się Fordem Escortem 1,4 - starym gratem.
Chcę kupić Audi, bo bardzo mi się podoba. Interesują mnie raczej diesle, bo na moją młodą kieszeń (20lat) benzynki mnie nie kręcą, a do gazu mam awers :/ A chce troche pojezdzić 30-40tys rocznie

Przęglądałem co nie co ogłoszenia na allegro, byłem nawet na giełdzie i podobają mi się audi 100, A6 chociaz 80-tki te po 92 roku tez ładne. Nie chce kombi.
Wybrałem kilka:

Co wy byście polecili:

A6 2,5 TDI http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5169120

A6 1,9 TDI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5175995

A6 1,9 TDI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5019747

80 1,9 TDI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5157905

80 1,9 TDI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5056075

Czy te 1,9 TDI w A6 daje radę? Jak wygląda różnica w utrzymaniu 1,9 a 2,5?

Z góry dziękuje :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 21:53:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jeslii A6 C4 - to tylko 2,5 Tdi - silniki AAT lub AEL - osobiscie polecam ten drugi - prostota wykonania i niezawodnosc. Musisz byc jednak swiadomy ze egzemplarze oferowane w kraju do sprzedazy mają po 400 - 500 tys przebiegu. Wazna uwaga w tych modelach dostepne jest quattro. :peace:

B4 1.9 TDI - wóz praktycznie niezniszczalny, prosty i bezproblemowy - w miare tani w utrzymaniu.

Z ofert ktore pokazałes IMO - mnie przypadla do gustu ta 80 tka w Czestochowie.

Polecam B4 - za 18 tys kupisz porzadny egzeplarz i zostanie sporo na pierwszą serwisówke, rejestracje i ubezpieczenie.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 06:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jedna uwaga - nie było AAT z quattro. Reszta się zgadza.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 10:09:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
B4 1.9 TDI mając koło tych 20 tys dobrze szukając kupisz sobie bez problemu, zostanie CI jeszcze na opłaty, jakiś chip lub nawet większą przeróbkę jeśli będziesz miał ochotę i uznasz że braknie Ci osiągów. Ogólnie samochody tak jak juz napisali niezniszczalne, praktycznie bez obsługowe. Jak będziesz kupował to radze 94-95 rok, większe możliwości diagnostyki i moim subiektywnym zdaniem trochę ładniejsze w środku.

Co do A6 2.5 TDI, samochód super, komfort podróżowania bez porównania do 80. Tam się po prostu płynie. Auto doskonałe na dłuższe trasy. Troszeczkę większe spalanie niż 1.9 w szczególności jeśli chodzi o silnik AEL. Jeśli uznasz, że w wieku 20 lat potrzebujesz dużej furki to jak najbardziej możesz poszukiwać a6 c4. Tylku tutaj z kasą już nie będzie tak malinowo jak w przypadku 80.

Jeśli chodzi o A6 1.9, to zdarzyło mi sie jeździć takim autkiem, sam się za czymś takim rozglądałem, ale zrezygnowałem. Wyraźnie jest za słaby by rozsądnie uciągnąć taką budę. Takie zwyczajne toczydełko z tego samochodu jest, a w dodatku już łyka większe ilości paliwka niż w przypadku tego silnika w 80. No i ten dżwięk, 5 garów w dieslu czyli 2.5 w A6 to jest to.

Do A6 części będą droższe, nie dużo, ale będa. Ubezpieczenie także.
Tu masz ładną 80 ale z tego co widze nie szukasz avanta
http://moto.allegro.pl/item361041400_la ... arto_.html
No i tutaj ten jasny środek jest urzekający moim subektywnym zdaniem tylko rok nie ten ;>
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5098886

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4756592

A ta mógłbym podjechac nawet zobaczyc jeśli byś chciał
http://moto.allegro.pl/item363216457_audi_b4.html

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 10:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bobaskgb napisał(a):
Jeśli chodzi o A6 1.9, to zdarzyło mi sie jeździć takim autkiem, sam się za czymś takim rozglądałem, ale zrezygnowałem. Wyraźnie jest za słaby by rozsądnie uciągnąć taką budę. Takie zwyczajne toczydełko z tego samochodu jest, a w dodatku już łyka większe ilości paliwka niż w przypadku tego silnika w 80.

Absolutnie nie mogę się zgodzić z kolegą. Zdrowy silnik ciągnie tę budę jak należy a spalanie jest praktycznie identyczne jak w A4 :)
Pamiętaj że A6 występuje z 1,9 tylko w ośce i nie posiada dodatkowych obciążeń w postaci tylniego mostu , wału etc - w quattro jestem w stanie się zgodzić z wyższym spalaniem, ale w ośce różnic praktycznie nie ma ;)
Zresztą - solucją na niezadowolonych jest chip.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 11:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
No możliwe że egzemplarz z którym miałem do czynienia był już trochę zmęczony życiem, w dodatku to był avant Oczywiście że 1.9 zapewnia sprawne przemieszczanie się, ale sprawne wyprzedzanie już nie jest bajeczne . W każdym razie samochód do jazdy, nie do szaleństw. A chip jest zawsze alternatywą.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 00:11:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
Od pięciu miesięcy mam A6 c4 1.9TDI Avant.

Wydaje mi sie że wiele ma tu do powiedzenia podejście do tego jakiego samochodu potrzebujesz. Ja biorąc pod uwagę, że mój stan cywilny ulegnie wkrótce zmianie szukałem auta rozsądnego pod rodzinkę, w miarę ekonomicznego, pakownego, wygodnego i zarazem oryginalnego.

Nie jest to raczej samochód młodzieżowy, sportowy z tym motorem też nie.

Części jak nie pakujesz badziewia będą droższe niż dla 80-ki, dla przykładu zawieszenie przód o którym zresztą sam sprzedający mówił kosztowało blisko 800zł + robocizna.

Silnik 1.9TDI w tej budzie u mnie jeszcze Avant, no cóż demon to nie jest, ale jak sie go trzyma na obrotach i odpowiednio miesza biegi to jest całkiem fajna jezda.

Przy rosnących cenach paliw przy tankowaniu mam sporego banana na twarzy.. :)

Niemniej jednak nie oszukujmy sie 90KM na taki wóz to mało, żeby było optymalnie to tak jak pisał Baskecior - chip. Sam planuje taki zabieg + może wtryski pod koniec tego roku.

Rozpisałem sie no ale zakup wozu ciężka sprawa, powodzenia życzę. :peace:


Ostatnio edytowano 18.wrz.2008 21:55:02 przez Wardek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 09:35:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
jesli interesuje Cie B4 to ja mam w tdi z klima na nie predkie sprzedanie - jak w opisie

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 19:37:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5264911

Szkoda, że wczoraj nie napisałeś, bo akurat przejeżdżałem przez Wysokie Maz.
Chcesz to Ci swoje sprzedam. Tylko oferta ważna przez tydzień.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: