.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:47:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prośba o analize logow padniete turbo ?? A6 2.5 tdi
PostNapisane: 01.cze.2008 16:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Drodze uzytkownicy prosze Was o przeanalizowanie moich logow autko zas nie jezdzi tak jak kiedys moze wam cos przyjdzie na mysl, dodam ze auto po chipie przez Rogala. A6 c5 2.5 tdi AFB 192PS
Oto logi

Statyczne

000, 001 ,003

http://www.maly000.republika.pl/log/000001003.JPG

004, 007, 013

http://www.maly000.republika.pl/log/004007013.JPG

014, 018
[url][url]www.maly000.republika.pl/log/014018.JPG[/url]

dynamiczne:

000
http://www.maly000.republika.pl/log/d000.JPG

001

http://www.maly000.republika.pl/log/d001.JPG

003

http://www.maly000.republika.pl/log/d003.JPG

004

http://www.maly000.republika.pl/log/d004.JPG

008

http://www.maly000.republika.pl/log/d008.JPG

010

http://www.maly000.republika.pl/log/d010.JPG

011

http://www.maly000.republika.pl/log/d011.JPG

BS

000

http://www.maly000.republika.pl/log/bsg000.JPG

003

http://www.maly000.republika.pl/log/bsg003.JPG

004

http://www.maly000.republika.pl/log/bsg004.JPG

011

http://www.maly000.republika.pl/log/bsg011.JPG


Z tego co wyczytalem (a moja wiedza jest znikoma) turbo do duu... i EGR sie przycina ale nie mam pojecia czy dobrze to zrozumialem wiec prosze Was o pomoc.


Ostatnio edytowano 01.cze.2008 19:40:57 przez maly1987, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 17:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nie widze doladowania w dynamicznym oraz bloku 03 w dynamicznym ale po tym co widac to jak ten samochod ma serie to juz duzo. Mechanicznie motorek sprawny ale dawka paliwa niska. Nie wiem co masz na mysli "slaba turbina"? skoro jest wszystko szczelne i oleju nie ubywa przez turbo to nie szuka sie przyczyny od tej strony. Przy takiej mocy powinno byc doladowanie w/g vag na poziomie 2400 mb

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 19:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
poprawilem juz linka zgubila sie jedna 1 no wlasnie a doladowania sa bardzo ubogie w stosunku do mapy tak mi sie wydaje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 19:57:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
maly1987 napisał(a):
poprawilem juz linka zgubila sie jedna 1 no wlasnie a doladowania sa bardzo ubogie w stosunku do mapy tak mi sie wydaje


nie, nie jest ubogie. ciśnienie jest prawidłowe.
w turbinach G2052V1 optymalne ciśnienie pojawia się przy ok. 2200 rpm. właśnie tak jest u Ciebie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 20:51:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Cytuj:
maly1987 napisał:
poprawilem juz linka zgubila sie jedna 1 no wlasnie a doladowania sa bardzo ubogie w stosunku do mapy tak mi sie wydaje


nie, nie jest ubogie. ciśnienie jest prawidłowe.
w turbinach G2052V1 optymalne ciśnienie pojawia się przy ok. 2200 rpm. właśnie tak jest u Ciebie.


Wiec miszczu powiedz mi co z tym samochodem jest nie tak jak jest zimny silnik to go kocham jezdzi przyspiesza nic sie nie dzieje a jak sie zagrzeje to lipa raz jedzie raz nie raz wogole nie przyspiesza tylko do 80 po czym za chwile zas zaczyna jechac juz mnie szla.. trafia z nim. A co gorsza w polsce jestem 4-6 razy w roku na pare dni i do kazdego dobrego mechanika mam 300 km :/ [/code]


Ostatnio edytowano 01.cze.2008 20:53:58 przez maly1987, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 20:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Widac mapa doladowania bardzo dobrze dobrana i nie ma przesady z ciśnieniem jak czasami to bywa przy chipowanych silnikach . Teraz tylko odnalezc dlaczego dawka jest zbyt mala do wymaganej i bedzie jedzic jak dawniej. Mam nadzieje , ze to nie jest wina slabej pompy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 20:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Cytuj:
Widac mapa doladowania bardzo dobrze dobrana i nie ma przesady z ciśnieniem jak czasami to bywa przy chipowanych silnikach . Teraz tylko odnalezc dlaczego dawka jest zbyt mala do wymaganej i bedzie jedzic jak dawniej. Mam nadzieje , ze to nie jest wina slabej pompy.


Wiesz gdybym wiedzial ze to na 100% pompa i juz nie mial problemow z tym silnikiem przez kolejne 50 tys tylko olej to wymienilbym ja i nie ma problemu ale ciezko jest zgadac sie z kims na konkretny termin przyjechac i zeby ktos zbadal ten samochod od podszewki w jeden dzien i powiedzial masz do wymiany to to i tamto. cena taka robocizna tyle. krotko zwiezle i na temat nie znalazlem jeszcze takiego warsztatu a szukam juz ponad pol roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 21:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Napisze z wlasnego doswiadczenia. Kazde auto po chipie mierzy sie na hamowni i dodatkowo ja sprawdzam przyspieszenie do 200km/h przy pomocy gps performence bo jest najdokladniejszy. Robie kilka pomiarow aby byly wiarygodne. Pozniej gdy "wydaje mi sie" , ze samochod oslabl bo ktos mnie wyprzedzil to robie ten sam test z tym przyspieszeniem i mam jasnosc. Nie wiem jaka jest wydajnosc vp44 w tym silniku co do ilosci paliwa maxymalnie ale wiem, ze pompa w miare wycierania sie tloczkow w rozdzielaczu , zaczyna podawac mniejsze dawki lub dostaje zwyklego "zwisu" podczas ostrej jazdy. Pozostaje Ci powrot na hamownie i test lub wyciagniecie pompy i na stol do Bosch .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 21:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
wiesz wydaje mi sie ze nie potrzebny mi test na hamowni jesli wzrokowo moge stwierdzic jadac sobie 60km/h na 3 biegu w miescie po czym mam wolny pas z lewej strony wciskam pedal gazu a wskazowka od obrotow nie przekracza 2,5 tys obr/min lub ma bardzo ciezko. podobny efekt mialem jak kiedys pechanik nie docisl kabli kolo filtra paliwa chyba sie to nazywa lmm czy cos takiego w kazdym razie nie przeplywka poprostu auto nie przyspieszalo. Sposob na takie cos w moim samocodzie ?

Rozpedzic siedo max predkosci wtedy wynosi ona okolo 100km/h bieg jalowy i przeturlac sie pare set metrow po czym tak jakby turbina zaczynala pompowac zoraz wiecej i wiecej az po przejechaniu kilku km wszystko wraca do normy. Nie umiem tego inaczej wytlumaczyc. Pisalem samochod gdy rano jest zimny chodzi idealnie mozesz sobie kark uszkodzic gdyby zaglowkow nie bylo :d a czasami gdy sie zagrzeje lipa najczesciej dzieje sie tak w upalne cieple dni wtedy jest tragedia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2008 22:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jakie błędy są zapisane w ECU silnika [01]?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 05:13:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
2 jeden od przeplywki kupiona 2 dni tem i wymieniona na nowa skasowany a drugi to od poduszki silnika jest ciagle nie da sie skasowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 15:36:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to nic więcej się nie dowiesz - prosiłem o wklejenie błędów z walorami wg specyfikacji obd dla VAG.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 15:49:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
meszrum jesli cokolwiek powie ci to mam bledy jakie mialem jakis miesiac temu skasowalem je iprzy wymianie przeplywki i narazie ich nie ma oto one:

http://www.maly000.republika.pl/log/blad.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 16:43:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
g42 do czyszczenia lub jezeli czyszczenie nie pomoze do wymiany... ale to napewno nie glowna przyczyna słabego AFB +

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 17:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
wiec co to moze byc znacie jakis warsztat gody polecenia ?? tylko nie piszcie ze jest watek "polecane warsztay" poniewaz czesc z nich wystepuje w watku "niepolecane" wiec ciezko cokolwiek wiarygodnego z tamtad wyciaganc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: