.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 11:48:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI AVF] - Prosba o analize logow
PostNapisane: 02.cze.2008 20:40:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2006 14:08:18
Posty: 470
Lokalizacja: Ireland
Zajelo mi to wiecznosc (mysle ze chociaz dobrze zrobilem...) - kopiuj/wklej,kopiuj/wklej....itd. W koncu sie udalo, komplet logow dynamicznych i statycznych - zrobione po lektorze Diagnostyka TDI.

Silnik jak w opisie 1.9 TDI - AVF:

LOGI DYNAMICZNE:

Grupa 000:

Obrazek

Grupa 001:

Obrazek

Grupa 003:

Obrazek

Grupa 004:

Obrazek

Grupa 008:

Obrazek

Grupa 010:

Obrazek

Grupa 011:

Obrazek


LOGI STATYCZNE:

Grupa 000:

Obrazek

Grupa 001:

Obrazek

Grupa 003:

Obrazek

Grupa 004:

Obrazek

Grupa 007:

Obrazek

Grupa 011:

Obrazek

Grupa 013:

Obrazek

Grupa 018:

Obrazek

Grupy 014 w probie statycznej zrobic nie moglem - nie wyswietlaly sie zadne wartosci. EGR jest zaslepiony (niestety). Przed proba dynamiczna (ta wykonywalem na poczatku) nie bylo zadnych bledow silnika, po dynamicznej pojawil sie jeden:

- 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
Przeplywomierz do wymiany?

Prosze w analize logow, z gory wielkie dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 22:25:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie zamiesciles logow Basic Settigs, aczkolwiek poza zaslepionym EGR em z logow nie wynika nic zlego.
Smiem twierdzic - motorownia zdrowas maryja :peace:

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 22:37:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2006 14:08:18
Posty: 470
Lokalizacja: Ireland
Dzieki Przemik, fakt zapomnialem o BS, tyle tego bylo... Co myslisz z ta przeplywka, czy zaslepiony EGR moze miec wplyw na nia. Blad wyskoczyl po probach dynamicznych - czyli ostrym butowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 23:22:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
jakos lmm wysoko mierzy prawie 1300mg :): nie wiem czy to norma w AVF

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 10:48:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sie masz Garecisko :peace:
Ktoś mi może wytłumaczyć - skaczący kąt synchronizacji w logach Garretta ?
Czy tak ma być ? Przemik, pomożesz ?
Niedługo wrzucę logi z AWX-a...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 10:51:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ile przebiegu ma Ten AVF ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 11:28:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wyglada na to ze ten skaczacy kąt synchronizacji to norma. Szczerze powiem nie widzialem jeszcze logow zeby ktos mial idealnie 0 w calym zakresie.
Podpierajac sie autorytetem Piotra stwierdzam, iż napinacz zachowuje sie normalnie.
Sytuacja zaczyna byc niepokojaca kiedy w probie statyczne mamy odchylke pow 1. Wtedy w mojej ocenie rozrzad jest do poprawy.

PS
Niedawno mialem okazje diagnozowac AVF w ktorym rorzad jest do wymiany na juz ... i powiem Wam ze kąt mial odchylke +/- 2-3 stopnie.
Sadze, ze mozna by zaryzykowac tez,e iz mozna okreslic (w przyblizeniu) stopnien zuzycia rolki po kącie synchronizacji.

Pozdrawiam serdecznie

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 11:59:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
przemik napisał(a):
Wyglada na to ze ten skaczacy kąt synchronizacji to norma. Szczerze powiem nie widzialem jeszcze logow zeby ktos mial idealnie 0 w calym zakresie.
Podpierajac sie autorytetem Piotra stwierdzam, iż napinacz zachowuje sie normalnie.
Sytuacja zaczyna byc niepokojaca kiedy w probie statyczne mamy odchylke pow 1. Wtedy w mojej ocenie rozrzad jest do poprawy.

PS
Niedawno mialem okazje diagnozowac AVF w ktorym rorzad jest do wymiany na juz ... i powiem Wam ze kąt mial odchylke +/- 2-3 stopnie.
Sadze, ze mozna by zaryzykowac tez,e iz mozna okreslic (w przyblizeniu) stopnien zuzycia rolki po kącie synchronizacji.

Pozdrawiam serdecznie


Dzięki, Przemek...
Cofnę się trochę w przeszłość :) i sprawdzę w archiwum jak to wygląda w innych AVF-ach i AWX-ach.
Przygotowuję się do wymiany rozrządu i nie chce być czymś niemile zaskoczony...

Garrett @ zdrowy masz ten motorek - jedyne co widzę w logach niepokojącego - to kierownica nie po tej (prawidłowej) stronie - czyli prawej... :peace: Ale mogę się mylić jak zwykle... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 14:29:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Carl dla porownania masz logi mojego AVF:

wolne obroty:

Obrazek

Basic settings

Obrazek

i Dynamiczny

Obrazek

Dodam ze tak sie zachowywal przed wymiana rozrzadu, po wymianie jeszcze nie robilem logow ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 03.cze.2008 14:32:32 przez atal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 14:31:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Atal-star napisał(a):
Carl dla porownania masz logi mojego AVF:

wolne obroty:

Obrazek


Ksiazkowo :peace: :peace:

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 14:34:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
przemik napisał(a):
Atal-star napisał(a):
Carl dla porownania masz logi mojego AVF:

wolne obroty:

Obrazek


Ksiazkowo :peace: :peace:


bo to bylo jeszcze na fabrycznym rozrzadzie- auto mialo 87 tysiecy najechane :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 17:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2006 14:08:18
Posty: 470
Lokalizacja: Ireland
carlnova napisał(a):
Garrett @ zdrowy masz ten motorek - jedyne co widzę w logach niepokojącego - to kierownica nie po tej (prawidłowej) stronie - czyli prawej... :peace: Ale mogę się mylić jak zwykle... :diabel:


:peace: To bardzo sie ciesze :D bo po ostatnich z nim przejsciach (rozrzad wlasnie) zaczynalem powatpiewac w trwalosc R4 :peace:

Co do kierownicy... jak zwykle strzal w 10ke :539:
Teraz tylko pozostaje przywrocic do zycia EGR

Wielkie dzieki wszystkim za analize logow :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: