a jak poznac czy mam syntetyk czy mineralny? mam wlany zielony juz bardzo ciemny, kupiłem jednak 2 litry G004000 w ASO Skody bo miałem najbliżej, pozatym mam leciutko poniżej minimum wiec pewnie by brakł 1 liter.
Kurcze - własnie zacząłem wysysać płyn ze zbiorniczka na którym pisze G002000 i okazało sie ze olej jest koloru brunatnego - brazowego, antomiast pojedyńcze krople ze strzykawki wyglądają na zółte, czy wobec tego moge wlać dolewac płyn G004000 M2 ??? który jest chyba zielony jeszcze nie odkreciłem butelki
Stamlej dzieki za fajny opis jak wymienić
przy okazji co do stukotu w silniku z przodu to podjechałem do warsztatu i gośc powiedział ze prawdopodobnie rolka od paska alternatora bo sie kantuje lekko i wtedy stuka , w innym warsztacie gośc powiedział ze nie powie mi co to ale ze wie i wymiana tego 400zł albo jak sie coś jeszcze uszkodzi to 640zł. Spróbuje wiec ściągnąć pasek alternatora i odpalic samochód czy wtedy tez bedzie stukać, jeśli nie to bede pewien. Czy jest gdzies opis jak ściągnąc pasek?