.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:58:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5TDI AKE
PostNapisane: 05.cze.2008 09:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam ,mam pytanko .Chciałbym przełożyć silnik w moim 2.5 AKE też na 2.5.Czy muszę szukać silnika z takim samym oznaczeniem AKE,czy może być to inny.Przekładam tylko silnik osprzęt zostaje mój,poprostu mój motor wyzionoł ducha a mam 2.5 tdi z 2001 z przebiegiem 105tys. przebieg udokumentowany.Ale nie wiem czy to AKE jeszcze go niue widziałem. :?:

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 10:53:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
silnik z ECU i pompą VP44?
czy sama jednostka bez osprzętu?

przełożenie ma sens tylko, gdy jest z całym osprzętem dedykowanym dla danej jednostki.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 14:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
nie kolego sam silnik cały osprzęt jest z mojego czyli pompa i cała reszta

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 14:51:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
A z ciekawosci - co sie stalo z tym AKE?
Na Twoim miejscu pozbylbym sie obecnego osprzetu i kupil kompletne BAU/BDH, albo AKE po 2001 r.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 15:50:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kolego dziura w tłoku ,zawór wypalony,a głowice nie da się zregenerować jest tak uszkodzona i jedna krzywka w wałku prawie kwadratowa cała reszta ok.ogólnie wałki ok nie wytarte i nie wiem co robić ,kupić głowice i naprawiać swój silnik ,czy poprostu kupić drugi,patrzyłem na allegro 3-4tys silnik ale wiesz jak jest nie wiem czy nie kupie szrota,a mój kolega może załatwić ten co pisałem wcześniej ale musi jeszcze sprawdzić czy to AKE.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 16:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
Flyer napisał(a):
A z ciekawosci - co sie stalo z tym AKE?
Na Twoim miejscu pozbylbym sie obecnego osprzetu i kupil kompletne BAU/BDH, albo AKE po 2001 r.

ja wlasnie jestem po przekladce na bdh tyle, ze z moja pompa i nie wiem czym jeszcze bo nie zapamietalem a nie chce glupot pisac i z tego co mi powiedzieli to przy kompletnym bdh trzeba jeszcze zmienic zegary i klimatrionic.
ja jestem zadowolony z tej podmianki :)

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: