.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:48:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ZARZUCANIE NA WOLNYCH OBROTACH - 1.9 TDI 130KM 6 BIEGOW AVF
PostNapisane: 09.cze.2008 20:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2008 08:46:32
Posty: 22
Lokalizacja: Łódź
Witam,
opisanym powyżej silnikiem w Audi A4 2003 rok, ma usterki, zarzuca co pare sekund na wolnych obrotach, czuć to od kierowcy. Jakiś mechanior powiedział mi , że nie ma tu regulowanego kąta wtrysku, i że on podejrzewa koło dwu - masowe .
Nie mam pojęcia o co chodzi bo to mój pierwszy (ale na pewno nei ostatni) TDI ! :)

Pozdrawiam Was i proszę o opinie i jakieś podpowiedzi
Radek

_________________
A4 Avant 130 KM TDI 6 biegów z GPS, 2003 rok
200 000 km
Pozdro


Ostatnio edytowano 26.mar.2014 14:54:37 przez radek30c, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2008 21:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Obstawiam jakis pompowtrysk a dokladnie jego sterowanie gdzies ma problem. Latwo sprawdzic czy to jest kolo dwumasowe jak trzymasz na sprzegle to powinno przestac. Moze tez byc duzy nagar i sporo osadu w dolocie i na gniazdach od zaworow ssacych z powodu zanieczyszczonego EGR lub rozszczelnionej turbosprezarki.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2008 07:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2008 08:46:32
Posty: 22
Lokalizacja: Łódź
Czy mógłbyś uściślić,

"Moze tez byc duzy nagar i sporo osadu w dolocie i na gniazdach od zaworow ssacych z powodu zanieczyszczonego EGR lub rozszczelnionej turbosprezarki."

Nie mam pojęcia co to jest EGR , a co do rozszczelnionej turbosprężarki, to właśnie to przyszło mi na myśl sposób naprawy, bo turbo leciało i było wymieniane - więc tu coś by apsowało :)

Z góry dzięki


Ostatnio edytowano 26.mar.2014 14:53:14 przez radek30c, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2008 08:34:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Koło dwumasowe moze byc przyczyną... ale "kulejacy" pompowtrysk tez moze byc....

Podlacz VAG... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2008 12:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2008 08:46:32
Posty: 22
Lokalizacja: Łódź
A czy wogóle ten silniczek ma regulowany kąt wtrysku ??
Bo też wieści mnie doszły że nie :)


Ostatnio edytowano 26.mar.2014 14:51:19 przez radek30c, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2008 13:24:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Statyczny kat wtrysku w tym silniku jest w pelni sterowny przez ECU.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: