.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:52:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9 TDI] Jak wymienić pasek rozrządu ?
PostNapisane: 11.cze.2008 20:34:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 19:36:27
Posty: 7
Lokalizacja: Konin
Witam

Mam zamiar wymienić pasek rozrządu w moim Audi A4 1,9TDI 110KM 1997r na pompie i klimatronic.

Wymieni mi wuja (dobry mechanik) ale on nie wie jak to sie rozbiera najszybciej i bez problemowo. Proszę o informacje jak zrobić tam dostęp bez wypinania węży i takich tam. Oczywiście jest klima więc nie ma możliwości jej odłączenia.

Na co uważać i różne porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wymienić pasek rozrządu Audi A4 1,9 TDI z klimatyzac
PostNapisane: 11.cze.2008 20:42:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
adrian_seki napisał(a):
Witam

Mam zamiar wymienić pasek rozrządu w moim Audi A4 1,9TDI 110KM 1997r na pompie i klimatronic.

Wymieni mi wuja (dobry mechanik) ale on nie wie jak to sie rozbiera najszybciej i bez problemowo. Proszę o informacje jak zrobić tam dostęp bez wypinania węży i takich tam. Oczywiście jest klima więc nie ma możliwości jej odłączenia.

Na co uważać i różne porady.


zeby byl dostep to trzeba zwalic morde [zderzak] na glebe ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 20:47:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Spanky a trzeba mieć specjalne klucze jakieś? Jak się reguluje napięcie paska?
Pytam tak zciekawości :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 21:19:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
ale on nie wie

Cytuj:
(dobry mechanik)

Przeciez to sie wyklucza!!
Moze zmien wuja albo mechanika?

Potem za 2 tygodne sa żale do forum ze zła była porada, albo ze auto gotuje albo ze nie jedzie albo ze kopci albo CO DZWONI W SILNIKU i nie wiem gdzie bo dokąłdnie nie słysze, albo ze VECTRA mnie wyprzedziła .... żal.pl...
Dlaczego chcecie wytzrec ( Y ) szkłem jak za 200,300zł mozna profi zmenic rozrzad w TYM modelu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 21:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 19:36:27
Posty: 7
Lokalizacja: Konin
Zderzak to chyba nie wszystko. Jeszcze coś? chłodnica i takie tam?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 23:55:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jak ma Ci zmieniać to aż tak dobry mechanik że nie wie jak się do tego zabrać to lepiej zrób to sam. Może zajmie Ci to troszkę dłużej, ale zaoszczędzisz i zdobędziesz nowe doświadczenie. Gdzieś na A4 klubie był dokładny opis jak się do tego zabrać, ostatnio szukałem, ale niestety plik był niedostępny. Jak sie ładnie tam uśmiechniesz na bank ktoś Ci udostępni. Do regulacji napięcia paska służy specjalny klucz, który z powodzeniem możesz sobie sam dorobić. Do wymiany, chłodnica won, zderzak ( w A80 można się obejść bez zdejmowania w A4 nie wiem ) dla wszystkiego won. I masz wszystko jak na patelni.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 07:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
to powinno troszke rozjasnic temat :

http://www.audiworld.com/tech/eng35.shtml


p.s osobiscie poszukalbym innego mechanika.... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 07:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 19:36:27
Posty: 7
Lokalizacja: Konin
Hmm ale wy to macie wyobraźnie. Napisałem ze wuja nie wie jak sie do tego zabrać ponieważ ja miałem sie dowiedzieć jak to rozebrać żeby nie odpinać chłodnicy i klimatyzacji bo nikt nie będzie nabijał po rozrządzie paska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 16:23:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Przy wymianie rozrządu nie trzeba rozszczelniać klimy!

Generalnie nie rozumiem problemu...

Potrzebujesz zdjąć zderzak i chłodnice w tedy całość masz na wierzchu średniej klasy mechanik zrobi to w półtorej godziny. Ty mówisz że dobry mechanik a nie może poradzić sobie z taką pierdołą :?: :?:

Z tym opisem co wrzucił spanky to sam sobie to zrobisz w 3 godziny
Już bardziej dokladnie sie chyba nie da tego opisać

P.S. za rada pozostałych zmien mechanika :!!:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Ostatnio edytowano 12.cze.2008 18:27:17 przez Slawek A4, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 16:38:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Slawek A4 napisał(a):
Przy wymianie rozrządu nie trzeba rozszczelniać klimy?


Nie trzeba - chłodnicę klimy odchylasz na bok, a chłodnicę wody demontujesz w całości.

Aha - w trzy godziny to można wszystko pourywać ale nie fachowo rozkręcić ... :): .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 18:25:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
no napisałem ze nie trzeba :?:

A trzy godziny to w przenośni mówie chociaż jak masz kogoś do pomocy to powinno starczyć.

Wiem bo robilem :peace: zzeszło może około 4h ale wcale sie nie śpieszyliśmy

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: