.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 13:52:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 12:47:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jeśli Leo założyłeś tę lub taką jak ode mnie to nie może być lipy to są pompy "motorsport" :!!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 13:03:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
podlacz moze manometr do listwy paliwa i zobacz co sie dzieje gdy sie kaszani.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 13:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jest zrobiony króciec przed regulatorem ciśnienia, sprawdzę ciśnienie oczywiście, niemniej jednak objawy zgadzają się z zapchanym sitkiem w baku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 15:50:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Leo napisał(a):
do NG ? pasuje ta co mówiłem.


Taką założyłeś " http://www.motoallegro.pl/item376574672 ... rrari.html " ? Taka idzie do mojego.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 17:03:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie, Ty w NG masz w baku pompę? jeśli tak to walbro 255 jest lepsza i w tranicach 300-400 zl. i starcza z nawiązką.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 17:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli wątek zapchnego sitka nie pomoże, spróbuj pojeździć z odpiętymi wszystkim rurkami idącymi do górnej części baku. Wtedy na 100% wykluczysz możliwość "żabki" przez zapowietrzenie się

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 15:26:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no dobra, bak wyjęty, nie wiem, jak kolega powyżej wyjął sitko z tego baku, bo to chyba fizycznie niemożliwe, z racji podwójnego dna w baku........ spróbuję to sitko czymś przebić, to chyba jedyna możliwość... no i cóż. mordęga z zakładaniem baku. Przy okazji wyp.... te wszystkie wężyki odpowietrzające i osobne odpowietrzenie sobie zrobię.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 20:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ok, zamontowane spowrotem wszystko, no prawie, bo nie miałem siły składania wykładziny bagażnika na swoje miejsce.
Bak wypłukany, próbowałem przedziurawić tą siateczkę ale jest ona tak kiepsko dostępna, że szok. I tak szczerze mówiąc... jeśli nic się nie zmieni, i nadal będą takie objawy jak były, i nie da się jechać, pozostaje mi wymiana baku .... :/
ale zanim to zrobię spróbuję zaadaptować jakiś zbiornik 20 litrów jako drugi bak, podłączyć do niego wszystko spust, powrót i wtedy sprawdzić. To może w przyszłym tygodniu, teraz już nie mam nawet skąd taki zbiornik wytrzasnąć.

Testów dziś nie będzie, jutro będę testował w ciągu dnia. Trzymajcie kciuki.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 22:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.cze.2008 21:21:58
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocek
Leo a czemu wymieniałeś starą ? ze względu na te same objawy ?


Byk napisał(a):
Leo napisał(a):
do NG ? pasuje ta co mówiłem.


Taką założyłeś " http://www.motoallegro.pl/item376574672 ... rrari.html " ? Taka idzie do mojego.


Testował ktoś pompy tej firmy ? Mnie pani nataliafs55 troszkę rozczarowała. Podaję pani dokładny symbol pompy 0 580 254 040 a ona mi na to że sa dwa rodzaje i średnice. Sprawdziłem gdzie mogłem i okazuje się że jest tylko jeden rodzaj 60 mm). Ponad to pani usilnie mnie przekonywała że zamiennikiem pasującym do mnie jest 0 580 254 036 i jest to idealnie to samo ... tylko 040 ma ciśnienie 6.5 Bar a 036 4 Bar, poza tym mają inny przepływ w litrach/h
Może Leo tak jest i u Ciebie ? Nowe nie znaczy dobre.

Moje jajka z pompą polegają na tym (szczególnie latem) że w trasie przy redukcji i zapodaniem w pedał (np. wyprzedzanie) pompa gubi ciśnienie, nagle zaczyna buczeć a furka dostaje cofki. Jedynym ratunkiem jest szybkie wyłączenie i włączenie zapłonu i objaw przechodzi, ciekawe nie ?

_________________
Audi 100 C3 2.3 NF '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 06:15:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
naarsil napisał(a):
Leo a czemu wymieniałeś starą ? ze względu na te same objawy ?


Byk napisał(a):
Leo napisał(a):
do NG ? pasuje ta co mówiłem.


Taką założyłeś " http://www.motoallegro.pl/item376574672 ... rrari.html " ? Taka idzie do mojego.


Testował ktoś pompy tej firmy ? Mnie pani nataliafs55 troszkę rozczarowała. Podaję pani dokładny symbol pompy 0 580 254 040 a ona mi na to że sa dwa rodzaje i średnice. Sprawdziłem gdzie mogłem i okazuje się że jest tylko jeden rodzaj 60 mm). Ponad to pani usilnie mnie przekonywała że zamiennikiem pasującym do mnie jest 0 580 254 036 i jest to idealnie to samo ... tylko 040 ma ciśnienie 6.5 Bar a 036 4 Bar, poza tym mają inny przepływ w litrach/h
Może Leo tak jest i u Ciebie ? Nowe nie znaczy dobre.

Moje jajka z pompą polegają na tym (szczególnie latem) że w trasie przy redukcji i zapodaniem w pedał (np. wyprzedzanie) pompa gubi ciśnienie, nagle zaczyna buczeć a furka dostaje cofki. Jedynym ratunkiem jest szybkie wyłączenie i włączenie zapłonu i objaw przechodzi, ciekawe nie ?


Właśnie o tej pisałem parę postów wyżej. Nie polecam :(

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 06:23:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Leo - zamiast drugiego zbiornika wystarczy Ci bańka 5l plastikowa lub jak wolisz większa. I też będzie dobra do testów. To tak jakbyś miał kłopoty z tym, zastępczym zbiornikiem. Moje ekstremum, to jazda b2 z zawieszoną na klamce drzwi kierowcy bańką 5l i ostre boki autem. I faktycznie...to w zbiorniku były problemy.

A dobre zamienniki seryjnych pomp, to popy Walbro. Oczywiście dobrane pod seryjne parametry.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 07:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tak, wymiana starej była ze względu na te same objawy co teraz są... niepotrzebnie. No ale przynajmniej mam nową pompę, i prędzej auto zardzewieje (tfu tfu) niż pompa padnie.

testy odbyły się wczoraj i dziś, w drodze do pracy. Testy wypadły pozytywnie. Płukanie baku pomogło. Przy okazji wstawiłem drugi filterek przezroczysty przed pompę paliwa... już sporo syfku się uzbierało. Jednak w baku był problem, ale podejrzewam, że jego wymiana odsunie się w czasie jedynie. No chyba, ze znajdę jakiś cudowny sposób na wywalenie tej siateczki z podwójnego dna w baku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: