.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 15:12:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH LPG BLOSS] Obroty wzrosły z 800obr/min do 1400obr/mi
PostNapisane: 10.cze.2008 06:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
wczoraj wracając z pracy dziwna rzecz
autko mimo że zawsze hamuje silnikiem (automat) nawet przy prędkości 30km/h nagle tego nie robi, gdy stałem w korku miał obroty na poziomie 1400obr/min to samo jak ustawiłem P na automacie myślę sobie może pedał, nie to pomyłka, no to może blos ma ustawione za duże dawki lpg bo w końcu dzień przed uszczelniłem dobrze dolot no i przerzuciłem na benzynę to samo 1400obr/min
jadąc jeszcze tego samego dnia po pełnym nagrzaniu autka zatrzymałem sie na P i na benzynie przyglądałem się obrotomierzowi zaczynał robić sobie jaja ze mnie latał z 1400obr/min na 1600obr/min
wieczorkiem wracając do domu ciągle to samo ale o dziwo zgasł mi na skrzyżowaniu (nigdy jeszcze mi sie to nie zdarzyło) dlatego korzystając z sytuacji (mam taki włącznik aku) zrobiłem mu reseta (wył i wł prąd) uruchomiłem i jade dalej powoli autko zaczyna wracać do normy choć nie jest to do końca to samo co wcześniej ale obroty spadły do 1000obr/min przy postoju
prze gazowałem go na postoju i obroty bardzo powoli spadają ale jednak do 1000obr/min, na gazie po prze gazowaniu słychać fajne (rajdowe strzały w tłumiku) tak było zawsze ale nie aż tak mocno, włączyłem klimę i po prze gazowaniu obroty spadają na chwile na 600obr/min i zaraz podskakują do 1000obr/min, te same próby robiłem na benzynie efekt podobny (nie strzela tak jak na gazie po prze gazowaniu) a obroty to samo
dziś rano jadąc do pracy auto zachowywało się tak jak zawsze jak by tamte zachowania były zwykłym snem

no dobra może i zdarzyło się raz ale nie moze znowu dlatego pytanie miał już ktoś coś takiego? a może wie co to sie dzieje i podzieli się ze mna tą wiedzą

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 22:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
cześć,
mam ten sam motor i też na BLOSie tyle że w manualnej skrzyni.
Jaiś czas temu miałem podobą sytuację, jechałem traskę i kiedy dojechałem skrzyżowania wciskam sprzęgło a silnik poszedł na 2000 i tak trzymał, przegazowałem i dalej to samo... wkońcu zgasiłem na moment silnik odpaliłem i wszystko wróciło do normy...

do tej pory nie wiem co to było, czy się krokowiec zwiesił czy co....

Możliwe że silniczek krokowy coś świruje...

Pozdrawiam

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 11:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
DUCHowny napisał(a):
Możliwe że silniczek krokowy coś świruje...


też bym go obstawiał.
Jeżeli na gazie i benzynie masz tak samo, to może być silniczek.

wymontować i umyć ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 11:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
a w czym umyc?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 14:28:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
benzin :) najlepszy rozpuszczalnik syfu ;)

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 20:46:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nie ma sensu demontować i myc jest prostszy sposób na tzw krokowca .
ściągamy wężyk podciśnienia biegnący do regulatora ciśnienia paliwa i wpuszczamy w krócieć wd-40 lub inny preparat im więcej tym lepiej . robimy to na nagrzanym silniku .preparat spłynie kanałem wprost do krokowca. i go wymyje . patent odkryty przypadkiem w czsie uszkodzenia membrany reg ciś paliwa. okazało się po demontażu krokowca iż jest zalany benz. patent sprawdzony wielokrotnie -warto zastosować też profilaktycznie.
po 30 min uruchamiamy z małymi trudnościami silnik- efekt zalania.
przyczyną wzrostu obrotów może być też czujnik temp silnika

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 06:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
WD-40 powoduje korozję i jest bardzo złym rozwiązaniem dla krokowca. To jeden z najgorszych preparatów na rynku - no z bardzo dobrym marketingiem. Robienie tego na silniku też nie jest dobrym rozwiązaniem. Bez wymoczenia, załóżmy przez noc w benzynie ekstrakcyjnej i zabawy pędzelkiem zmniejszasz szanse powodzenia akcji, a to się zwykle kończy wymianą części... Lepiej to zrobić dokładnie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 06:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
to jest dość ciekawa sprawa
zauważyłem że im dłużej temat się trzyma tym więcej sotaje ciekawych odpowiedzi i często jedna zaprzecza drugiej choć kilka razy dostałem na samym końcu dobrą radę :)


kolejny ciekawy objaw:
przy jeździe na benzynie po wciśnięciu gazu do deski ciągnie a po chwili sie krztusi odpuszczam trochę i przyspiesza mocno
to też wina silniczka krokowego czy coś innego?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 11:20:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ok to zalej naftę ja tak stosuje około raz na pół roku. 2 min roboty i zapominam o temacie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 11:30:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
enduro7777 napisał(a):
ok to zalej naftę ja tak stosuje około raz na pół roku. 2 min roboty i zapominam o temacie


naftę?
mówisz o wyczyszczeniu silniczka krokowego czy o czymś innym?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: