witam
mam pewien problem,ogolnie to nie przeszkadza podczas jazdy,ale razi w oczy i uszy.jezdze swoja coupe od 2lat.gdy ja sprowadzilem to zmienilem olej na mineralny.przez ok miesiac cisnienie bylo ok na rozgrzanym motorze pokazywalo okolice 3-4. na wolnych.Po miesiacu zaczelo spadac i tak stoji jak juz rozgrzeje auto trzyma sie na 1.2-1.5. gdy odpalam motor jest 5,ale czesto graja zawory cos mi klepie pod maska.jak jest na dworze cieplo to mija to szybko,jak zimno to musze troche pojezdzic i rozgrzac motor.jezdze na oleju polsyntetycznym castrol.jak jade na trasie to cisnienie sie trzyma ok 3 i wyzej.wystarczy za zatrzymam sie i slinik bedzie na wolnych obrotach to trzyma ok 1.2-1.5. nie wiem czy to ma znaczenie do cisnienia oleju,ale gdy sprawdzalem cisnienie w cylindrach bylo po 14.kazde lekkie nacisniecie gazu od razu podnosi cisnienie.czy to moze byc,ze pompa nie wyrabia i zanim poda olej silnik klepie,a pozniej nie trzyma cisnienia?
_________________ THA REAL HUNDRET DONT DIE
BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG BYLO 100C3 1.8 (2004-2007) BYLO KRÓTKO COUPE 2.3 Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010) Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012) BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU BYŁO IVECO DAILY 2.8 BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016) JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT
MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$
|