Heveliusz napisał(a):
W środku są 2 otwory, jeden otwarty, drugi przysłonięty częściowo (pozostaje mała szczelina tylko). Pomimo delikatnej perswazji różnymi narzędziami przysłona nawet nie drgnęła, a że jajco jest nierozbieralne, to nie bardzo wiem co mogę z tym zrobic??
Czy pozostaje wymiana??
Ps. Dlaczego silnik chodzi równiutko gdy ten motorek jest odłączony, a dusi się z podłączonym?? W środku nic się nie zmienia...
dobrze że delikatnej, jak piszą w manualu:
CAUTION!
When checking valve travel, DO NOT move rotary slide valve with screwdriver or other tool.
Co można zrobić poza płukaniem:
- sprawdzić czy czasem nie zamieniono wtyczek do tego zaworka np
z wtyczką od wentylacji baku
- oporność na terminalach zaworka ma wynosić 7-11Ohm
- zrobic output test VAGiem i zobaczyć czy zaworek porusza się
bez zacięć i żwawo od jednego końca do drugiego