.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 04:51:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 13:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
no to samemu nie zrobie.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 13:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
tak jak pisałem
ściągasz kolumnę
ściskasz sprężynę przestawiasz w odpowiednią pozycję i jest git
a jeśli niedawno zmieniałeś amorki możesz reklamować się tam gdzie wymieniałes że ci źle skręcili i powinni to zrobić z faktu reklamacji

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 13:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
jak juz kupilem to strzelalo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 16:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
wydalem 120 zl i strzaly dalej sa mech robi to przy mnie. W czasie naprawy wyszlo ze jest b.duzy luz na sworzniu. Czy te sworznie z allegro po 50 zl sa czegos warte - czy tylko wyrzucenia na smieci?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 16:51:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
NIe wiem o których mówisz ale nie założyłbym ich do własnego auta ;) Kupuj części uznanych marek jak lemforder - wydaj kasę raz ale porządnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 06:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
dokładnie
kup dobrej marki części to pojeździsz nim chyba ze chcesz polecieć po kosztach i sprzedać :/

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 07:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
spoko tak zrobie - janpierw wymienie 1 strone - ta gdzie czuje ze cos strzela - ten sam stuk slychac jak jade np przez jakis prog, przeszkode.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 09:05:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Sprawdz czy masz dobrze przykręconą maglownice

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 09:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
reso ale te stuki slychac wlasnie z tej kolumny co wymienilem lozysko.
Jutro wymienie wahacze - pokolei dojde co to wali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 10:20:42 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
jak jest luz na sworzniu to faktycznie nie kombinuj tylko wahacz wymieniaj. Natomiast wątpię żeby sworzeń generował stuk o którym piszesz...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 10:33:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
powoli dojde do tego. A jak nie to niech sobie stuka...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 00:41:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
opis problemu dotyczy rowniez mojej S4.
Stukanie pojawia sie dokladnie w tych samych momentach, skret, najazd. Ale dzisiaj to juz w ogole masakra :)
Troche nim potrzsalem w zeszlym tyg., ale luzow jako takich nie wypatrzylismy. Amortyzatoy KYB gas zalozone nowe wraz z montowaniem.
Nie mam czasu dzisiaj sie bawic z autem, jedynie nakrecilem krotki filmik jadac do domu.

http://pl.youtube.com/watch?v=rpx0K1XZHSM

Moze sie komus cos nasunie.
maglownica z zewnatrz jest pordzewiala. Galki i wahacze oryginalne, ale maja sie dobrze, przynajmiej nie wygladaja na cos co moze robic taki halas.

Zajme sie tym w weekend.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 07:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
oliwer ja mam dokladnie ten sam stukot - wymienilem lozyska i gumy na mcpersonach i to nie byla przyczyna bo stuki sa nadal.

Dziś oddałem audi na wymiane obu wahaczy - mam na nich duzy luz - najsmieszniejsze jest to ze tydzien temu bylem na szarpakach i nie wykazaly luzu, a przy wymianie lozyska na gorze mech chwycil sworzen i ruszal gora dół - szok doslownie.

Dam znac jak jest po wymianie. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 09:14:33 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
już gdzieś o tym pisałem - luzu na sworzniach NIE WIDAĆ na szarpakach akurat w C4 - być może to z powodu ciężaru przodu autka. Na szczęście koszt wymiany wahaczy jest do przełknięcia ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 09:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
arthurr dzieki za odp. Wiesz troche to smieszne bo jak auto bylo na podnosniku i mech chwycil wahacz i nim mocno ruszal dora dół to slychac bylo stukot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 13:18:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
ale u mnie wczoraj ten stukot to byl najglosniejszy, na filnmie to sie az zdziwilem, ze tak to slychac.

Panowie, mam nadzieje ze jezeli o sworzniu mowa to chodzi o sworzen ten z wahaczem. Od biedy wahacze i galki moge wymienic. choc chwilowo chcialem sie skoncentrowac na czym innym.

Ja przez weekend tak idiotycznie podnioslem auto do gory w srodkowej czesci za wozek z przodu. Sam wozek sie delikatnie , powtarzam delikatunie podgial, lae nie zmienil ksztaktu. Ale podzialalem nan silami ktorych wczesniej nie widzial i sie moze cos przesunelo. I cos mi mowi, ze to jeszcze pomoglo.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 13:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
ok wiec wahacze wymienione i jak walilo tak wali 400 zl wydane i zero roznicy - kurde. Brak mi juz pomysłów - skoro magiel by walil to chyba bylo by to czuc kladac naniego dlon. Klnac mi sie chce.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 13:58:47 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
nie wiem co mam ci jeszcze doradzić.... zostały ci tuleje sanek (ramy pomocniczej), końcówki drażków... Amortyzatory zmieniałeś? olej do rur został wlany, nakrętki na górze rur są dobrze dokręcone??

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 14:16:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
ja przed chwila przed wyjsciem do pracy jeszcze zaerknalem na nakretki trzymajace teleskopy w obudowie mcpersona na dole - zgodnie z porada Slavo z innego forum. Wyglada, ze sa na miejscu. Ale dociagne je kluczem francuskim jak wroce do domu, bo tam minimalny luz moze powodowac ruch amortyzatora i taki huk. Nie cignij gumy w dol bo zalozenie jej potem na gore jest trudne.

Zobacz u siebie, pomiedzy zwojami sprezyny odchyl gume do gory i kluczem do rur sprobuj ruszyc ta specjalna nakretke odpowiedzialna za trzymanie teleskopu w obudowie. to duze proawdopodobienstwo.

Pozdrawiam.


edit: Iebie, cy Ty masz u siebie taki teleskopek montowany do kolumny kierowniczej? Ja go mam zawsze w S-kach , w A6 go nie ma. Nie wiem jak u ciebie.
U mnie on jest tlusty/wilgoitny, musze temu sie przygladnac.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 22:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2007 22:42:59
Posty: 79
Lokalizacja: Starogard Gdański
Witam.mam identyczny problem w moim c4 po wymianie amorków.pytanie do arthurr o co dokladnie chodzi z tym wlewaniem oleju w te rury?tam powinien byc jakis olej?jesli tak to czym on ma służyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: