.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 16:36:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1Z 1.9TDI] długo odpala, nierówne obroty
PostNapisane: 24.cze.2008 23:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam,
Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Bardzo długo trzeba kręcić zanim samochód zaskoczy. Jak już pracuje, to obroty drgają pomiędzy 8000 a 9000. Jest bardzo zmulony do 2000 obrotów i całkiem przyzwoicie się zbiera powyżej 2000 obr. Nie tak dobrze jak wcześniej ale też nie tak kiepsko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1Z 1.9TDI] długo odpala, nierówne obroty
PostNapisane: 25.cze.2008 07:01:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
RobertDu napisał(a):
Witam,
Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Bardzo długo trzeba kręcić zanim samochód zaskoczy. Jak już pracuje, to obroty drgają pomiędzy 8000 a 9000. Jest bardzo zmulony do 2000 obrotów i całkiem przyzwoicie się zbiera powyżej 2000 obr. Nie tak dobrze jak wcześniej ale też nie tak kiepsko.


chyba zaszalales o jedno "0" ... :D
zapnij Vag'a sprawdz kiat wtrysku oraz stan kola pasowego na wale ... moze rozrzad przeskoczyl ...
poza tym zobacz czy nie wypluwa jakis bledow ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 07:50:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
zaszalałem o to "0" ;)
Rozrząd był robiony 2 tygodnie temu (co oczywiście nie świadczy o tym, że nie mógł przeskoczyć), błędów nie zgłasza (byłem w zakładzie - ja sobie nie potrafię sprawdzić) . Stało się to jak jechała żona i teoretycznie po tankowaniu (nie pamięta oczywiście). Podejrzewałem że ktoś zalał jej benzynę (10l) ale dolałem do tego 250 ml Mixolu i zalałem ON do pełna. Bez zmian. Wyjeździłem tak z połowę baku.


Ostatnio edytowano 25.cze.2008 07:55:13 przez RobertDu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 07:54:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
RobertDu napisał(a):
Rozrząd był robiony 2 tygodnie temu (co oczywiście nie świadczy o tym, że nie mógł przeskoczyć), błędów nie zgłasza (byłem w zakładzie - ja sobie nie potrafię sprawdzić)


a problemy pojawily sie po wymianie rozrzadu ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 07:56:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
Po samej wymianie było dobrze. Po tych dwóch tygodniach sie zaczęło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 07:57:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
RobertDu napisał(a):
Po samej wymianie było dobrze. Po tych dwóch tygodniach sie zaczęło.


no to chyba wiesz juz co masz zrobic ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 08:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
spanky napisał(a):
RobertDu napisał(a):
Po samej wymianie było dobrze. Po tych dwóch tygodniach sie zaczęło.


no to chyba wiesz juz co masz zrobic ... ;)


Nie wiem :|. Pojechać do warsztatu sprawdzić rozrząd ? Można to zrobić komputerowo ?? Nie mam za wiele pojęcia o samochodach (jak ktoś będzie miał problem z komputerem to chętnie pomogę ale na autkach się nie znam :( )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 09:09:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Trza sie znac na komputerach i na autach - teraz czasy omnibusów nastały. :):

Podjedz do warsztatu niech Ci skontrolują/ustawią statyczny kąt wtrysku..... jesli nie bedą wiedziec co to jest albo powiedzą, ze w tych autach sie tego nie ustawia to jedz do innego mechanika.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 09:57:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Zwróć uwagę jeszcze na pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym !!
Nie powinno ich tam być !!

Pozdr.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 11:19:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
a tak jeszcze zapytam, kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa?

Ot; Piotruś jak CI sie b4 sprawuje na tych rozpylaczach z ASV ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 11:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
Filtr paliwa był wymieniany 2-3 tygodnie temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 12:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Trochę mi pachnie tutaj notorycznym i silnym zapowietrzaniem się układu paliwowego, więc jak będziesz już u mechanika kontrolował to co wyżej napisali CI koledzy to także zwróć mu uwagę na to.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 13:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
bobaskgb napisał(a):
Ot; Piotruś jak CI sie b4 sprawuje na tych rozpylaczach z ASV ?


Rozpylacze miodzio :) była hamownia przed wymianą rozpylaczy i zaraz po(bez programu) , efekt z tego co pamiętam +13PS i +50Nm, same wtryski :)) POLECAM!!!!

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2008 07:35:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 22:57:20
Posty: 6
Lokalizacja: Stalowa Wola
No i naprawione - pompa wtryskowa padła. Dwie sprężynki były pęknięte. Dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 16:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2009 17:28:57
Posty: 76
Lokalizacja: BP/WARSZAWA
Cześć mam takie pytanko!!
Kolega kupił teraz VW Passata b4 z silnikiem 1z i gdy rano odpali to wszystko jest ok,ale gdy tylko przygazuje to automatycznie samochód wypada z obrotów i dymi i trzęsie się. Gdy się go zgasi i odczeka jakiś czas, odpali się to jest wszystko ok.Po rozgrzaniu silnika nie puści chmury i wszystko jest ok.

_________________
AUDI A6 C4 AVANT 2,5tdi AEL 97r. :))-sprzedane
Ford Galaxy Mk1 1,9tdi 90KM -obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 18:02:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
patrykcz8 napisał(a):
Cześć mam takie pytanko!!
Kolega kupił teraz VW Passata b4 z silnikiem 1z i gdy rano odpali to wszystko jest ok,ale gdy tylko przygazuje to automatycznie samochód wypada z obrotów i dymi i trzęsie się.


VAG prawde Ci powie... odczytajcie bledy... oraz
pokaz zalogowaną grupe - 004 i 000 Basic Settings oraz 001,007,004,013 statyczne.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2010 18:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podpinam się pod temat ,nowy nabytek a4 1.9 tdi 1z odpala po kilku sekundach czy ciepły czy zimny sprawdzałem wartośc w bs na rozgrzanym silniku i skacze ona od 45 do 51 a powinna być od 49 do 54 czy to może być przyczyna ,czy raczej szukać winowajcy gdzie indziej, od razu piszę że diesel to moje pierwsze doświadczenia w dziedzinie napraw ,nie licząc omegi 2.5 ale tam wszystko było ok

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 09:45:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
mariuszj0808 napisał(a):
podpinam się pod temat ,nowy nabytek a4 1.9 tdi 1z odpala po kilku sekundach czy ciepły czy zimny sprawdzałem wartośc w bs na rozgrzanym silniku i skacze ona od 45 do 51 a powinna być od 49 do 54 czy to może być przyczyna ,czy raczej szukać winowajcy gdzie indziej, od razu piszę że diesel to moje pierwsze doświadczenia w dziedzinie napraw ,nie licząc omegi 2.5 ale tam wszystko było ok


Kat wtrysku dobry... szukaj przyczyny gdzie indziej... proponuje zaczac od diagnostyki...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 14:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
na vagu nic nie wypluwa ,trzeba logi zrobić , spróbuje jeszcze filtr wymienic , i odpowietrzyć ,tylko ktoś mi musi powiedzieć jak :)

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2010 14:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
patrykcz8 napisał(a):
Cześć mam takie pytanko!!
Kolega kupił teraz VW Passata b4 z silnikiem 1z i gdy rano odpali to wszystko jest ok,ale gdy tylko przygazuje to automatycznie samochód wypada z obrotów i dymi i trzęsie się. Gdy się go zgasi i odczeka jakiś czas, odpali się to jest wszystko ok.Po rozgrzaniu silnika nie puści chmury i wszystko jest ok.

Nie wolno pałować zimnego silnika. Ten Passat może mieć i z 0,5 miliona na zegarach a taki silnik już nie zachowuje się jak fabryczny.
Jeśli w 2 minuty po odpaleniu auto jedzie normalnie - nic nie robić i się nie stresować.
Podejrzewam , ze turbo przerzuca sporo oleju, lezącego w dolocie, który w normalnych warunkach jest ciężki do spalenia - dla zimnego silnika stanowi poważny kłopot.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: