.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:50:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 20:34:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Hallo :d .

Stamlej napisał(a):
Piotrze jak chcesz to mam jeden sprawny wtrysk od AKE (mój WS zdjęty przy 143kkm) - mogę Ci wysłać na próbę - zawsze coś to może rozjaśni... No chyba że posiadasz swoje na podmiankę :peace:


Aż mnie zatkało ... ;) :peace:
Chociaż nie powinienem się dziwić - dowodów Twojej spontanicznej chęci pomocy zakosztowałem już dawno i wielokrotnie ... :diabel: .
Sławek - serdecznie Ci dziękuję !!! Tym razem nie skorzystam (ogromnie goni mnie czas :/ ) ale dobrze wiedzieć do kogo można uderzyć w poszukiwaniu używanego (ale z pewnego źródła) wtryskiwacza, który po obcięciu kabelka może bezproblemowo służyć we wszystkich pozostałych cylindrach oprócz 3-go ... :): :P . Rozumiem, że jest to "F"-ka ??


spanky napisał(a):
Piotrze ... pozwole sobie wyrazic moje skromne zdanie ... :):


Oczekiwane przeze mnie z niecierpliwością ... ;) /należy dodać.../.

spanky napisał(a):
Biorąc pod uwage ze wiekszośc jak nie wszsytkie przyczyny takiego zachowania motorowni zostały wyelimnowane [t.j sprawne ECU i wiazka,poprawnosc ustawienia rozrzadu,VP44-po naprawie,kompresja OK-choc brak testu na zegarach] oraz ze test z podmiana wtryskiwaczy dajacy nam pewne rezultaty w pracy motorowni sklaniam sie ku stwerdzeniu :): ze lekarstwem dla tego silnika jest zafundowanie mu nowiusienkich wtryskow ....


Dzieki za wsparcie Spanky ;) , ponieważ właśnie taką decyzję podjąłem.
Uwazam, że nawet gdyby nie rozwiązało to wszystkich problemów - dla bezpieczeństwa układu korbowo-tłokowego oraz zaworów czy nawet i turbinki - innego wyjścia nie ma ... .

Cieszę się, że zarówno Ty oraz Jack i Basket - popieracie mnie w tej decyzji, ponieważ jak wiadomo - naprawy układu zasilania należą do najdroższych i zaprawdę każda "dodatkowa" opinia - jeszcze przed wydaniem pieniędzy - rzucająca (lub nie) nowe światło na ocenę problemu - przynajmniej dla mnie - zawsze baaaardzo się liczy.
W omawianym przypadku - chyba na moje szczęście - wszystkie opinie okazują się podobne :-) ... .

Kiedy zrelacjonowałem Panu Łukaszowi ( Bosch Service Śmietana ) poczynione obserwacje - skomentował to wręcz literacko mówiąc:
"Skoro korekcje podążają za wtryskiwaczem - to diagnoza jest logiczna".

Niestety nie istnieje urządzenie, które jak np. stół do pomp wtryskowych, umozliwiałoby zasymulowanie naturalnej pracy wtrysków i dlatego na ten moment nie wiadomo, czy ich wymiana okaże się rozwiązaniem ostatecznym lub jedynie "krokiem w dobrą stronę" ... :( .

spanky napisał(a):
tylko nasuwa sie pytanie ... co sie stalo z tymi wtryskami .... znam przypadki ze samo wymontowanie wtryskiwaczy oraz ich ponowne zamontowanie powodowalo ze nadawaly sie tylko na smietnik ... :/ ale czy to mialo tez miejsce w tym przypadku i co ten marker tam robi :?: .... :|


Myslę, że za kilka dni będzie już łatwiej odpowiedzieć na powyższe pytanie, które dosłownie spędza mi sen z powiek ... :/ .

spanky napisał(a):
p.s Piotrze czyz nie uwazasz ze moje jak i Basketa korekcje sa piekne :?: ... :): :peace: :diabel:


Nie, nie uważam ... .
:): :P :peace: :peace:

Jack napisał(a):
Moim zdaniem to trzeba wyciągnąc wszystkie wtryskiwacze i ustawić je po 200 bar zwłaszcza ten sterujący i będzie ok.


Jack - mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy dlaczego nr 3 jest według Ciebie bardziej podejrzany od np. nr 1 ?? (naturalnie nie pytam dlatego żeby temat zakończyć na wymianie tylko jednego wtryskiwacza ... ;) )

Baskecior napisał(a):
Przyjmując do wiadomości powyższe sklaniam się ku opcji wiekszości , czyli padniętych wtrysków / pojedyńczego wtryskiwacza.
Po podmianie nastanie jasność (albo paskudna ciemność) :(
Oby jednak to pierwsze, czego Ci zyczę.


Wymiana wtrysków odbędzie się dwuetapowo - najpierw prawa głowica (potem oczywiście próba + logowanie) i dopiero wtedy wymiana strony lewej. Myslę (mam nadzieję), że taka kolejność działania rozjaśni wiele wątpliwości lepiej aniżeli wymiana wszystkiego za jednym razem ... .

RESO - gdybym miał AELa - lałbym mu mixola przed każdym tankowaniem ale rozmowa Basketa ze Stamlejem na pewno będzie dla Ciebie bardziej pomocna w podjęciu decyzji niż moje skromne zdanie ... .

Wowo - na Twoje pytanie ja odpowiedzi nie znam. Chociaż podejrzewam, że polskie paliwo zawiera (proporcjonalnie) więcej szkodliwych substancji (i syfu) niż ewentualna domieszka zbawiennego mixola :): :P , to nie wiem jak zareagowałby układ CR ... .

Kończąc posta jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze i zwrócenie uwagi na mój problem. Bardzo bym sobie życzył aby kluczem do ostatecznego uzdrowienia BDH - okazały się Wasze sugestie (w przeciwnym razie chyba się załamię ... :/ ).
W kazdym razie w dniu dzisiejszym ponownie zmaltretowałem Pana Łukasza (ależ ten człowiek jest cierpliwy i wyrozumiały ... ) z "BS Śmietana" i po tym spotkaniu zrobiło mi się troszeczkę lżej na sercu, bo obiecał mi dalszą chęć aktywnej pomocy w doprowadzeniu silniczka do stanu "orginał Bosch" :D :P .
O "nowych okolicznościach" będę oczywiście informował :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:41:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dodam tylko od siebie, że skoro u mnie pomogła wymiana wtryskiwaczy dając piękny efekt w postaci sycących oczy cyferek w 013 (bez udziału Mixola czy Turdusa :jezor:) to perełka otrzymawszy komplet nowych szpryc stanie na nogi ;)

Coraz cześciej spotykam się z zasłyszanymi historiami o druciarstwie przy próbach napraw nie tylko TDI`ków, ale równiez benzyniaków ...
Nowe wtryski kosztują sporo, więc zaczyna się kombinowanie ... dodam że nie tylko w Polsce ... :(

Czekam z ciekawością na wynik prac.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Myslę, że za kilka dni będzie już łatwiej odpowiedzieć na powyższe pytanie, które dosłownie spędza mi sen z powiek ... :/ .


jak tylko cos bedzie wiedzial to dawaj znac .... moze byc ciekawie tym bardziej ze furmanka jest siweza i ma nalatane ~200 kkm ...

Baskecior napisał(a):
Nowe wtryski kosztują sporo, więc zaczyna się kombinowanie ... dodam że nie tylko w Polsce ... :(


kosztuja sporo gdyz zaczyna to byc material deficytowy ... :/ era kondonow na VP juz dawno minela a furmanki naprawiane sa za pomoca druta i mlotka czego skutkiem sa przypadki takie jak np.ten przytoczony przez Piotrusia [notabene poznalem wlasciciela tego V6 ;) i zycze mu zeby po wymiane wtryskow wszystko wrocilo do normy :peace: ]

pamietam jeszcze jak mialem B4 TDI 1Z ,zafundowalem mu komplet nowych wtryskow od AFN-na u za 700 zł !!! - oczywiscie nie kupowane w ASO ale ze sprawdzonego zrodla, natomiast teraz nie dosc ze dostac nowe wtryski do VP37 jest bardzo ciezko a jak sa to komplet powyzej 1200 zł [oczywiscie nie w ASO ;) ]

taka rzeczywistosc .... :/

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:02:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Piotruś napisał(a):

Jack napisał(a):
Moim zdaniem to trzeba wyciągnąc wszystkie wtryskiwacze i ustawić je po 200 bar zwłaszcza ten sterujący i będzie ok.


Jack - mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy dlaczego nr 3 jest według Ciebie bardziej podejrzany od np. nr 1 ?? (naturalnie nie pytam dlatego żeby temat zakończyć na wymianie tylko jednego wtryskiwacza ... ;) )

:



Możliwe że faktycznie tak jak pisał Jack, ktoś kiedyś wymieniał już same końcówki i ciśnienie otwarcia nie jest odpowiednio wyregulowane (tzn. są rozbieżności na poszczególnych wtryskach). Z tego co wiem to pierwsze ciśnienie można ustawić bez problemu, ale żeby to zrobić z drugim(choć niby tolerancja zestawu ma zapewnić drugie ciśnienie otwarcia) trzeba mieć do tego specjalną maszynę, którą może się poszczycić garstka serwisów w PL.

Wiem po sobie, bo jak wymieniłem końcówki w swoim AELu to korekcje wcale nie były lepsze,w dodatku auto zaczęło gorzej zapalać, choć wydaje mi się że to wina VP37(chyba wtryski były wykończone adekwatnie w funkcji pompy i dlatego się tak ładnie zgrywało). Zastanawiam się teraz na nową pompą bo można kupić nówke sztukę do AELa za ok 1500zł

Co do serwisu BS Śmietana to słyszałem o nich od kilku osób same superlatywy
:peace:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
AFN 192 tys 99rok potwierdzone przez wiadomo kogo :) :peace:


013

cyl1 cyl2 cyl3
0,44 0,03 -0,10

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 14:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2008 22:09:25
Posty: 10
Lokalizacja: Pruszków
2.5 V6 TDI BDG 250 tys. km
grupa 013
3v2 1v2
-1.88 -1.49

grupa 014
6v2 4v2 5v2
-0.47 -1.65 -1.49

Którą to część wałka widać przez otwór wlewu oleju? Chciałbym tanim kosztem sprawdzić czy przypadkiem moje korekcje nie są spowodowane wycierającymi się wałkami :065:

Obrazek

_________________
A4 Avant 2.5 V6 TDI BDG
185PS 395Nm powered by Rogalotti
spalanie: 7.4 l/100km wg FIS mod [2]


Ostatnio edytowano 19.cze.2008 14:24:43 przez ajonak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 14:23:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
ajonak napisał(a):
2.5 V6 TDI BDG 250 tys. km
grupa 013
3v2 1v2
-1.88 -1.49

grupa 014
6v2 4v2 5v2
-0.47 -1.65 -1.49
http://images23.fotosik.pl/149/8762f2219756bd10.jpg


Moim okiem laika to one ocierają się albo przekraczają wartości graniczne.

Co niedomaga? Wtryski? Pompa?


Czy powodem mógł być chip?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 14:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2008 22:09:25
Posty: 10
Lokalizacja: Pruszków
to nie czip, takie były jeszcze przed tuningiem. Właściwie to te logi były robione 31 stycznia, więc dzisiaj mogą być jeszcze gorsze.
Mam podejrzenie, że to wtryski, ale chciałbym sprawdzić też wałki. Tylko podobno to dużo roboty więc pytam, czy przez otwór wlewu oleju coś się da wylookać?

_________________
A4 Avant 2.5 V6 TDI BDG
185PS 395Nm powered by Rogalotti
spalanie: 7.4 l/100km wg FIS mod [2]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 15:28:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
spanky napisał(a):
jak tylko cos bedzie wiedzial to dawaj znac .... moze byc ciekawie tym bardziej ze furmanka jest siweza i ma nalatane ~200 kkm ...


Witam.

No i już coś wiadomo ... ale niezbyt dużo ... .
Suche fakty sa takie:
1. Wtryskiwacz sterujący okazał się zupełnie martwy (praktycznie siusiał a nie rozpylał)
2. Wtryskiwacze 1 i 2 cylindra - jak to określił Pan Łukasz z BS Śmietana - jeszcze mogłyby pracować (ale z tonu wypowiedzi i wyrazu twarzy łatwo było odczytać - "warunkowo", lub "gdyby ten trzeci był chociaż trochę lepszy") ... .
3. Po założeniu nowych wtrysków nastąpiło polepszenie odgłosów silnika ... ale tylko dopóki nie osiągnie pełnej temperatury roboczej (wcześniej narywał już od 60*C) .
4. Niestety - po uzyskaniu wysokiej temperatury - na biegu jałowym obroty wciąż kuleją w zasadzie tak samo jak wcześniej.
5. Aktualna korekcja 3 cylindra na poziomie -1,2 , korekcje 1 i 2 cylindra bliskie zeru.
6. Korekcje cylindrów 4 - 6 w przedziale około -0,4 do -0,6 .

Podsumowując : najłatwiej dostrzegalna różnica, jaka nastąpiła po wymianie wtryskiwaczy prawej głowicy polega na tym, że zupełnie zanikły korekcje plusowe, porażające swym widokiem na wszystkich wczesniejszech odczytach.
W mojej ocenie - to najlepszy dowód, że wymiana okazała się zasadna, a biorąc pod uwagę, że wtrysk 3 cylindra był już kompletnie martwy - nie tylko zasadna ale i absolutnie niezbędna.

I narazie tylko tyle mam do przekazania :/ . Zapomniałem dodać, że w mojej subiektywnej ocenie autko stało się wyraźnie żwawsze - lecz to akurat może być też efekt nowego filtra powietrza oraz filtra paliwa.

W kwestii obrotów biegu jałowego oczywiście poczyniłem już kolejne kroki na trochę bardziej zaawansowanym poziomie niż "powierzchowna diagnostyka silnika".
O wynikach naturalnie napiszę za kilka dni ale w osobnym topiku, gdyż problem okazuje się bardziej poważny niż myślałem, a więc odczyt korekcji przestaje spełniać "rolę nadrzędną" - a przez to rozmija się z kwestiami omawianymi w niniejszym temacie.

Niezależnie od przyczyn powodujących brak regularności biegu jałowego - aktualnie najbardziej obawiam się ewentualnych szkód jakie mógł poczynić ten lejący wtrysk :/ . O - chociażby jak tutaj :/ :(: :/ :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 14:55:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Co powiecie na TO:
http://www.sleev.neostrada.pl/akp/Logikrzychu.xls

Masakra - najlepsze jest że na ciepłym korekcje jakby się odwracały względem osi - odbicie lustrzane na minus...

Auto świerzo po rozrządzie.

Ja stawiam rozrząd poskładany tylko na blokadzie pompy i wału, wałki na mazaka niestety :/ Może jeszcze coś z napinaczem...

Porszę o opinie - to są logi jednego z naszych...

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 16:14:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamlej - pooglądałem i moim zdaniem ten jeden cylider powala (zbyt duża różnica do sąsiednich) ... .

Do własciciela należy wybór:

- wymiana końcówek wtryskiwaczy (loteria)
lub
- pomiar kompresji ale co za tym idzie - 99% pewność, że świeczki żarowe polecą do kosza

Zakładam, że przed wymianą napędu - rozrząd został fachowo sprawdzony (wałki,hydraulika,etc) ???

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 16:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Nie mam pojęcia co i jak zostało wykonane :/
Ja w tym aucie tylko kiedyś ustawiałem kąt wtrysku (w warunkach polowych :) - na łące w słoneczku :): )

Ale z tego co pamiętam korekcje wyglądały o niebo lepiej... :/

Czemu tak drastycznie się zmieniają? No i jest znaczna różnica 123 vs 456...

Piotrze - czy mógłyś rozwinąć temat o świeczkach? Obligatoryjnie należy je za każdym razem wymieniać?

EDIT:
Aha - Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - w pliku excela są trzy zakładki - z trzech różnych logowań (róźniące się baaaardzo) - tytuły opisują datę i stan termiczny silnika.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 13:16:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Mixol nadaje sie do przeplukania pompowtryskow :?: Czy moze bardziej zaszkodzi jak pomoze :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 12:13:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wstawiam korekcje mojego "aefena" - 152 tysie ori przebiegu.
-0,24 -0,19 -0,09

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2008 19:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2007 23:33:52
Posty: 25
BFC 175tys

3vs2 -0,3
1vs2 -0,08
6vs2 0,00
4vs2 -0,24
5vs2 -0,47

ruda na rurkach wysokiego ciśnienia do wtrysk :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 21:09:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
AFB 210.000 km moje korekcje paliwo austryackie BP Ultiymate , jak będe miał czas to w sobotę zrobię logi na polskim Shell V power diesel bo tylko takie tankuje od 3- miesięcy

Saturday 19 January 2008 15:29:08
4B0 907 401 H 2,5l/4VT EDC 00SG D33

Group A: '014
Diff, cyl,6 vs cyl,2 Diff, cyl,4 vs cyl,2 Diff, cyl,5 vs cyl,2
TIME -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5
Marker STAMP mg/str mg/str mg/str
0,39 -0,71 -0,39 -0,24
0,78 -0,78 -0,47 -0,24
1,17 -0,78 -0,47 -0,24
1,56 -0,78 -0,47 -0,24
1,95 -0,78 -0,39 -0,24
2,34 -0,94 -0,47 -0,31
2,73 -0,86 -0,47 -0,31
3,12 -0,86 -0,47 -0,31
3,51 -0,86 -0,47 -0,31
3,9 -0,86 -0,47 -0,31
4,29 -0,86 -0,47 -0,31
4,68 -0,86 -0,39 -0,24
5,07 -0,86 -0,39 -0,31
5,46 -0,86 -0,39 -0,24
5,86 -0,86 -0,39 -0,24
6,26 -0,78 -0,31 -0,24
6,65 -0,86 -0,31 -0,31
7,04 -0,86 -0,31 -0,31
7,43 -0,78 -0,31 -0,24
7,82 -0,78 -0,31 -0,24
8,21 -0,78 -0,31 -0,24
8,6 -0,78 -0,31 -0,24
8,99 -0,78 -0,31 -0,24
9,38 -0,78 -0,31 -0,31
9,77 -0,78 -0,31 -0,31
10,16 -0,78 -0,31 -0,31
10,55 -0,78 -0,31 -0,31
10,94 -0,78 -0,24 -0,31
11,33 -0,78 -0,31 -0,39
11,72 -0,78 -0,31 -0,39
12,11 -0,78 -0,31 -0,39
12,51 -0,78 -0,39 -0,39
12,9 -0,78 -0,47 -0,47
13,29 -0,78 -0,47 -0,47
13,68 -0,78 -0,47 -0,39
14,07 -0,78 -0,47 -0,47
14,46 -0,78 -0,47 -0,47
14,85 -0,86 -0,55 -0,47
15,24 -0,78 -0,47 -0,47
15,63 -0,78 -0,47 -0,47
16,02 -0,78 -0,47 -0,39
16,41 -0,86 -0,47 -0,47
16,81 -0,78 -0,47 -0,39
17,2 -0,71 -0,39 -0,31
17,6 -0,78 -0,39 -0,39
17,99 -0,71 -0,39 -0,31
18,38 -0,71 -0,39 -0,31
18,77 -0,63 -0,31 -0,24
19,17 -0,71 -0,39 -0,24
19,56 -0,71 -0,31 -0,24
19,95 -0,63 -0,31 -0,24
20,35 -0,63 -0,31 -0,16
20,74 -0,63 -0,24 -0,16
21,13 -0,63 -0,31 -0,16
21,52 -0,63 -0,31 -0,08
21,91 -0,63 -0,31 -0,16
22,3 -0,63 -0,31 -0,16
22,69 -0,63 -0,31 -0,16
23,08 -0,63 -0,31 -0,16
23,47 -0,63 -0,31 -0,16
23,86 -0,71 -0,39 -0,24
24,25 -0,71 -0,39 -0,24
24,64 -0,63 -0,31 -0,24
25,03 -0,71 -0,31 -0,24
25,42 -0,78 -0,39 -0,31
25,81 -0,71 -0,39 -0,31
26,2 -0,78 -0,47 -0,31
26,59 -0,78 -0,47 -0,31
26,99 -0,86 -0,47 -0,39
27,38 -0,86 -0,55 -0,39
27,77 -0,86 -0,55 -0,31
28,16 -0,86 -0,55 -0,39
28,55 -0,86 -0,47 -0,39
28,95 -0,94 -0,47 -0,39
29,34 -0,86 -0,47 -0,31
29,73 -0,86 -0,47 -0,31
30,12 -0,78 -0,47 -0,31
30,51 -0,78 -0,39 -0,31
30,9 -0,78 -0,39 -0,31
31,29 -0,78 -0,39 -0,31
31,68 -0,78 -0,39 -0,31
32,07 -0,71 -0,31 -0,24
32,46 -0,71 -0,31 -0,24
32,85 -0,71 -0,31 -0,24
33,24 -0,71 -0,31 -0,24
33,64 -0,71 -0,24 -0,16
34,03 -0,71 -0,24 -0,16
34,42 -0,71 -0,24 -0,16
34,81 -0,71 -0,31 -0,24
35,2 -0,78 -0,31 -0,24
35,59 -0,71 -0,31 -0,24
35,98 -0,78 -0,39 -0,31
36,37 -0,78 -0,31 -0,31
36,76 -0,86 -0,39 -0,31
37,15 -0,78 -0,39 -0,31
37,54 -0,78 -0,39 -0,39
37,93 -0,86 -0,39 -0,39
38,32 -0,78 -0,39 -0,31
38,71 -0,86 -0,47 -0,39
39,1 -0,86 -0,47 -0,39
39,5 -0,86 -0,47 -0,47
39,89 -0,86 -0,55 -0,47
40,29 -0,86 -0,55 -0,47
40,68 -0,86 -0,55 -0,47
41,07 -0,86 -0,47 -0,47
41,46 -0,86 -0,47 -0,47
41,85 -0,78 -0,47 -0,39

Saturday 19 January 2008
4B0 907 401 H 2,5l/4VT EDC 00SG D33

Group A: '013
Diff, cyl,3 vs cyl,2 Diff, cyl,1 vs cyl,2
TIME -1,5 to +1,5 -1,5 to +1,5
Marker STAMP mg/str mg/str
0,38 0 0,31
0,77 0 0,39
1,16 0 0,39
1,56 0 0,31
1,94 0 0,31
2,33 0 0,31
2,73 0 0,31
3,13 0 0,31
3,52 0 0,31
3,91 0 0,31
4,3 0 0,24
4,69 0 0,24
5,08 0 0,24
5,47 0 0,16
5,86 0 0,24
6,25 0 0,16
6,64 0 0,16
7,03 0 0,24
7,42 -0,08 0,16
7,81 -0,08 0,16
8,2 0 0,24
8,59 -0,08 0,16
8,99 -0,08 0,16
9,39 -0,08 0,16
9,78 -0,08 0,16
10,17 -0,08 0,16
10,56 -0,16 0,16
10,95 -0,16 0,16
11,34 -0,08 0,24
11,73 -0,16 0,24
12,12 -0,16 0,16
12,51 -0,16 0,16
12,9 -0,08 0,24
13,29 -0,16 0,24
13,68 -0,16 0,24
14,07 -0,16 0,24
14,46 -0,16 0,16
14,85 -0,16 0,24
15,24 -0,16 0,16
15,63 -0,16 0,24
16,03 -0,08 0,24
16,42 -0,16 0,24
16,81 -0,16 0,24
17,2 -0,08 0,24
17,59 -0,08 0,31
17,99 -0,08 0,31
18,38 -0,08 0,31
18,77 0 0,31
19,16 -0,08 0,24
19,55 -0,08 0,31
19,94 -0,08 0,24
20,33 -0,08 0,24
20,72 -0,08 0,24
21,11 -0,08 0,31
21,5 -0,16 0,24
21,89 -0,08 0,31
22,28 -0,08 0,31
22,68 0 0,31
23,07 0 0,31
23,46 0 0,31
23,85 0 0,31
24,24 0 0,31
24,63 0 0,31
25,02 -0,08 0,24
25,41 -0,08 0,31
25,8 -0,08 0,31
26,19 -0,08 0,31
26,58 0 0,31
26,97 -0,08 0,31
27,36 -0,08 0,31
27,75 0 0,24
28,14 0 0,24
28,53 0 0,31
28,92 0 0,31
29,32 0 0,31
29,71 0 0,31
30,1 -0,08 0,24
30,49 -0,08 0,24
30,88 0 0,24
31,27 0 0,31
31,66 0 0,31
32,05 0 0,24
32,44 0 0,31
32,83 0 0,31
33,22 0 0,24
33,61 0 0,31
34 0 0,24
34,39 0 0,31

http://www.voila.pl/026/ewsjk/

proszę o opinie

a teraz logi z 14.12.2008 czyli niedziela od trzech miesięcy Shell V power diesel ponieważ wróciłem do kraju..

3vs2 0,16
1vs2 0,39
6vs2 -1,10
4vs2 -0,78
5vs2 -0,78

może to kogoś zainteresuje po zmianie paliwa nigdy nie dolewałem Mixolu ale chyba trzeba zacząć :D

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Ostatnio edytowano 14.gru.2008 19:44:45 przez trewor 1.8, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 22:30:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
przerob to na format jpg i wklej bezpośrednio na forum

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 23:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Lux

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 23:50:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Stamlej napisał(a):
Lux


Word 2007 i po sprawie , ale ja takowego nie posiadam :(

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 07:31:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
ankieta zrobiona ale mało ludzi tu zagląda , mój post wisi już tydzień i nikt się nie wypowiedział , może ( carlnova ,meszrum lub Piotruś ) zobaczą ten post.

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: