.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 16:04:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi A6 2,5 TDI 1998] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 28.cze.2008 12:55:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Witam. Mam Problem auto po nocy źle pali, myślałem że złe kąty wtrysku po podpięciu vaga mam takie błędy
Obrazek
zrobiłem analizę kąta wtrysku 004 i 004BS i wyszło coś takiego
Obrazek
Obrazek

Proszę o ewentualne sugestie będę bardzo wdzięczny.
Zaznaczam że jestem początkujący i nie miejcie mi za złe jeżeli zrobiłem coś błędnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 19:29:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zrobiłeś prawidłową daignostykę w zakresie odczytania błędów i sprawdzenia kąta wtrysku, który de facto jest jak najbardziej OK.

w pozostałym zakresie diagnostyki nie wykonałeś, a bardzo by się przydała patrząc na zakres błędów:
- 01375 błąd poduszki silnika - tak długo jak będzie intermittent można z nim żyć;
- błędy 00575 i 00519 są ze sobą ściśle związane - ten pierwszy wynika z drugiego, gdyż czujnik G71 jest martwy [rozłączony bądź zwyczajnie zepsuty], co skutkuje nieprawidłowym odczytem ciśnienia doładowania, co z kolei prowadzi do 00575 z walorem 11-10 [nieosiągnięte ciśnienie doładowania].

czujnik, który Cię interesuje znajduje się przed IC w zderzaku - od niego zaczynamy przygodę z naprawą. błąd 00575 na razie zostawiamy w spokoju.
wieczorem wrzucę skrinszota z ETKA'i.


co do problemu rozruchu,
czy auto jest po tuningu silnika?

oczywiście czekamy na pełną diagnostykę.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 19:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Dziękuję za szybką odpowiedź. Autko nie jest po tuningu zwykły 150KM. W poniedziałek wezmę się za wymianę czujnika. Na koniec jeszcze jedno pytanie czy to możliwe że autko źle pali z powodu uszkodzonego czujnika G71 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 20:59:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Maxvilander - nie kupuj czujnika na pałę - istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że poprostu się rozłączył lub przewody uległy np. przetarciu. Oczywiście G71 jest zamontowany do intercoolera, a przedni zderzak w żaden sposób nie jest z nim powiązany (oprócz tego, że przeszkadza w dostępie do czujnika).

Myśle, że dużo Ci się rozjaśni po lekturze tego topika:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=g71

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 28.cze.2008 22:44:38 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 22:36:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
W poniedziałek sprawdzę co z czujnikiem. W razie czego wiecie może jaka jest cena nowego i czy można gdzieś kupić oryginał ale przez internet bo do najbliższego ASO mam 130 km.
Mam nadzieje że to ten czujnik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: