meszrum napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Nie bardzo widzę jednak związek między podnoszeniem pokryw a zaświeceniem się kontrolki (...)
byłem świadkiem pęknięcia wałka w AFB Meph'a - kontrolka zasygnalizowała błąd w ECU [który
nota bene odnosił się do kąta wtrysku i pompy].
Ciekaw jestem dlaczego - może pasek przeskoczył w momencie pękania wałka... No nie istotne, ale wiadomo że błąd powinienbył się zapisać ze względu na kontrolkę.
Kenny napisał(a):
właśnie tata odłączył akumulator bo ktoś mu tam powiedział że to może tylko jakiś błąd i dlatego nie może odpalić, później już u mechesa nie było nic podobno -mechanik podobno dobry, sprawdzony już wcześniej i polecany
sprawdzał również rozrząd i mówił że nie jest nic poprzestawiane, generalnie to kupa
1. Błędy kasuje sie VAGiem pod ich wcześniejszym odczytaniu i zapisaniu!!
2. Odłączając akku pozbawiliście się możliwości "spojrzenia" w to, co się zapisało w pamięci sterownika.
3. Czy ów mechanik posiada blokady do V6? Czy zdejmował już pokrywy wałków rozrządu? Jak przebiegła weryfikacja wałków, dźwigienek i popychaczy?