.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:58:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AFN] Prośba o analizę LOG'ów
PostNapisane: 28.cze.2008 20:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 11:38:44
Posty: 9
Lokalizacja: Reich
Witam,

mam taki problem z autem: Podczas normalengo użytkowania na trasie auto gaśnie bez żadnego ostrzeżenia, ni z tego ni z owego.Traci moc jak przy braku sterownia turbawką i po wyłączeniu zapłonu ciężko pali, a teraz wogóle nie chce zapalić. Podpiołem VC i wyskoczyło:

1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

625 Sygnał prędkości
sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY

1237 Zawór odcinający paliwo -N109
przerwa lub zwarcie do masy

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

Czy N109'tka może powodować wystąpienie braku mocy i wygenerowanie reszty błędów?

W celu pokazania pełnego obrazu sprawy dołączam LOGi:

Statyczne
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26f ... 0b26b.html
001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c56 ... 371cf.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f42 ... d9c51.html
004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17a ... 00b7b.html
007 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e1 ... fa7cb.html
013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/990 ... 8a8d9.html
014 - brak wskazań
018 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47a ... 372b5.html

BS
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fa ... b8ff9.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/217 ... 999cd.html
004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34f ... 0b0bb.html
011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b59 ... 0ee92.html

Dynamiczne
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc6 ... 1cac0.html
001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ff ... 8fe84.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c88 ... dd4ee.html
004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f ... 0f953.html
008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/935 ... fe244.html
010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/180 ... ce9db.html
011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b4 ... 1c69b.html

Muszę jeszcze dodać że do tej pory Adzia spisywała się bezproblemowo silnik to swap. Na sterowniku silnika jest jeszcze napis, że jest chip-osobiście nie potrafie stwierdzić więc jeżli można to moje kolejne pytanie jest o porawność sterownia jednostką napędową.
Z góry dzięki[/img]

_________________
szymkus A6 C5 [AVF]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 09:29:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
1. Zawór odciecia paliwa jest odpowiedzialny za nagle gasniecie silnika i problemy z rozruchem.

2. Za spadki mocy oopowiedzialny jest blad 575 ktory jest wynikiem tego co sie dzieje w sprezarce (011 dyn) - zapieczone kierownice VTG.

3. Logi - fajnie, ze zrobiles - nie fajnie, ze są zrobione przy zimnym silniku (czyli zle). Wymien termostat i zapraszam ponownie z kompletem logow.

4. Silnik jest po "czipie" - dawka paliwa [ograniczenie momentu] wywalona na maxa i przy LMM tez cos grzebane. Jesli "tjuning' byl robiony za poprzedniego wlasciciela polecam podjechac do dobrego tunera zeby zajrzal w te modyfikacje.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 18:23:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 11:38:44
Posty: 9
Lokalizacja: Reich
Moje wnioski jakie wyciągnąłem po odpowiedzi kolegi przemik'a sa takie:

1 pod zawór N109 mam podpiętą odcinke i po dobraniu się do przekaźników które nią sterują jak narazie nie gaśnie, zobaczymy jak długo

2 czzy spadek mocy mógł być spowodowany przejściem w stan awaryjny przez przerywanie sygnału zasilania na zawór N109 ? Jeśli chodzi o kierownice to chodza dobrze, praca sztangi jest płynna i nie ma znią problemów

3 jeśli chodzi o tą temperaturę to jest to troche dziwne bo wskaźnik na szafie działa poprawnie, a wskazania VC są takie jak w LOG'ach czyli za niskie. Teraz mam nie wiem które wskazania są poprawne i którym wierzyć. Gdzie znajduje się czujnik G62, bo to on za to odpowiada i wtedy można by sprawdzić czy to on kaputnoł ?

4 jeśli chodzi o podjechanie do dobrego specjalisty od chipowanie to gogo polecacie w okolicy Mławy?

_________________
szymkus A6 C5 [AVF]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 19:11:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
1. Tryb awaryjny jest spowodowany przez nieprawidlowe cisnienie gazów spalinowych w sprezarce. IMHO - jest duzy overboost. Stad ECU zapisuje 00575 i wlacza tryb awaryjny.
2. To co masz na VAG to jest faktyczna temperatura widac ja nie tylko w 007 stat ale i tez w 000 stat - w obydwu przypadkach jest za niska. Dodatkowo obadaj tez to samo w bloku zegarów (instruments) i zobacz co pokazuje w polu coolant temp. jesli są duże różnice lub bzdury - swiruje czujnik temp płynu chłodzacego. Osobiscie stawiam na termostat. Jesli dojdze do wymiany pamietaj - tylko oryginal z ASO.

4 Dobry tuner ??? - napisz PW do kolegi o niku Rogal.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 13:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 11:38:44
Posty: 9
Lokalizacja: Reich
A wiec sprawdziłem czujnik temperatury zainstalowany na trójniku przewodu ukł. chłodzenia wychodzący z głowicy i pokazuje wszystkie opornaości jak należy, tak dla zimnego jak i dla rozgrzanego silnika. Jak go wypiałem to wskażnik przy zegarach przestał wskazywać temperature. VC łączy sie z blokiem Instruments, ale niestety nie odczytuje w wartoęciach mierzinych żadnegi bloku i kicha bo nie mogę porównać temp. Bazuje tylko na wskazaniach wskaźnika na desce rozdzielczej.

Z przyjemnością sprawdził bym jeszcze ten drugi czujnik któy generyje sygnał do ECU, ale nie wiem gdzie on jest. Znalazłem jeden w dolnej części chłodnicy z 3 pnami. To ten mierzy dla ECU? Jeśli nie to gdzie go szukać i jak sprawdzić?

Dzięki z góry

_________________
szymkus A6 C5 [AVF]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 10:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
4. Silnik jest po "czipie" - dawka paliwa [ograniczenie momentu] wywalona na maxa i przy LMM tez cos grzebane. Jesli "tjuning' byl robiony za poprzedniego wlasciciela polecam podjechac do dobrego tunera zeby zajrzal w te modyfikacje.


to ze dawka dowalona to jeszcze nic strasznego .. gorzej ze tlenu jest malo do takiej ilosci gnoju ... :/

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: