nie ma jakiegos wyznacznika...
podstawowa sprawa jest to jak samochod traktowany byl przez poprzedniego wlasciciela (czy pilnowal wymian, dbał o turbo, itp)mozesz trafic egzemplarz z przebiegiem 150tys , ktory jest maxymalnym trupem, zakatowany itp
a mozesz kupic cos, co bedzie mialo 250tys przebiegu i bedzie chodzilo jak nóófffka
przed zakupem proponuje ci wydac te pare PLN/Euro na kontrole przedzakupowa..przy aucie o takiej wartosci nie ma co oszczedzac, bo pozniej bedziesz sobie w brode pluł

ja przed zakupem wydalem 300zl na kontrole i wiedzialem ze ta "igła" to rzeczywiscie IGŁA!!!
w ramach tego przejrza ci fure od A do Z..nawet z pomiarem grubosci lakieru.
ewentualnie jesli masz troche pojecia sam go sprawdz, podepnij pod Vaga, zwróc uwage na stan zawieszenia( głównie na stan wahaczy) przejrzyj silnik czy nie ma wyciekow, przejedz sie, popatrz, co i jak.itp
a jak juz bedziesz mial cos na oku to popros sprzedajacego o nr.vin i moze uda sie cos po nim ustalic...
