eszkesz napisał(a):
Polak zawsze najmądrzejszy. Jak by to nie było potrzebne to zapewne konstruktorzy by się nie pakowali w dodatkowe koszty od tak se. Ale co tam.
Wywalcie kolektor wydechowy, przecież też jest niepotrzebny.
Najbardziej mnie cieszy, jak ktoś odwala druta i później płacze na forum ze auto kaput.
Ojoj nie wściekaj się tak. Nawet nie wiesz ile rzeczy konstruktorzy zamontowali, czy wsadzili do samochodów, które po pewnym czasie tylko i wyłącznie przeszkadzają. Nie chcesz wywalać siatki-nie wywalaj, zostaw sobie tez katalizator, który siedzi od 300tys km w samochodzie bo tak fabryka chciała, a że jest zużyty to nic nie znaczy-niech będzie bo wsadzili w fabryce. Z tego co pamiętam, któreś 1.8 w b3 miało dość znaczne przewężenie w wydechu, które zostało nazwane "przewężenie w celu zredukowania mocy", pewnie to też jest mega potrzebne, a nie zostało uwarunkowane przez przepisy panujące w państwie na którego terenie był sprzedawany konkretny model.
O czipach do tdików i innych modyfikacjach tez możemy zapomnieć, bo przecież w fabryce tego nie dawali-znaczy że nie potrzebne. Aj, żeby każdy miał takie podejście jak Ty to światy stałby w miejscu. Nie mowie o bezsensownym wywalaniu czegos tylkko o usunięciu czegoś co jest przeszkodą.