kefir200 napisał(a):
c-a - ale podpiąłeś tylko ten wężyk z odpowietrzeniem wtryskiwaczy czy spiąłeś całą odmę?
odma skrzyni korbowej i pokrywy rorządu spotykają się w gumowym czwórniku nad pokrywą. Pozostałe dwa króćce to:
- rurka idąca do gumy między ISV i dotolem (pozostało zaślepione)
- wąż gumowy idący do filtra powietrza (ten wąż dmucha w atmosferę, a otwór w pudle filtra powietrza jest zaślepiony
to sławetne odpowietrzenie wtryskiwaczy od głowicy idzie do takiego tajemniczego czwórnika. Jeden z jego końców siedzi w gumie dolotu, dwa pozostałe (w oryginale używane przez instalację węgla aktywnego) są zaślepione.
W ten sposób całość oparów olejowych jest wawalana poza silnik (olej oczywiście skapuje sobie do zbiorniczka), zaś układ dolotowy "oddycha" tylko i wyłącznie świeżym powietrzem
Mam nadzieje, że kolejne czyszczenie kolektora dolotowego i przepustnic czeka mnie za jakieś 15-20 lat - w sam raz dla młodego.....emeryta
.Dziś zrobię jakieś fotki i wrzucę tu