Peszko napisał(a):
kolega
Carlnova obiecał mi że napisze co mam kupic przed czyszczeniem ale jeszcze nie napisał
![n :(:](./images/smilies/024.gif)
Wybacz...
![n :/](./images/smilies/005.gif)
Ale nie mam teraz za bardzo czasu śledzić na bieżąco "wartkiego życia" na AKP
Cały zestaw potrzebny do AWX-a:
3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 (ETKA podaje 3)
N90 927 302 Oring uszczelniający EGR - dolot
069 131 547D oraz
038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy
Razem wszystko z 10 % upustem w ASO - 55 PLN
Peszko napisał(a):
A co do czyszczenia dolotu to jak bedzie tam olej to poprostu wytrzeć go szmatką?
Użyj preparatu K2 lub innego nieagresywnego środka do mycia silnika do wyczyszczenia całego dolotu, sam kolektor ssący delikatnie szmatką - ile się da lub wymontować, wyczyścić i zastosować nową uszczelkę.
Peszko napisał(a):
2.
Czy ktos może mi podpowiedziec bo chciałem dziś wyczyscić EGR lecz wacham sie z odkręcaniem bo:
- czy by odkrecić egr trzeba odkręcić te dwie śruby co zaznaczyłem na czerwono na pierwszym zdjęciu
http://techrem.prv.pl/egr.htm (czy jest tam uszczelka i czy ja trzeb akupic czy skrecic na starej ), czy odkrecić od drugiej strony od egru od spodu?
Tak, trzeba te dwie śruby odkręcić jeżeli chcesz to zrobić dokładnie i owszem jest tam uszczelka (dwie) wspomniane powyżej...
Peszko napisał(a):
- czy miedzy zaworem w stronę silnika co sa 3 śruby jest jakas uszczelka która trzeba kupić?
Jest tam oring, koniecznie kup nowy...
Peszko napisał(a):
Czy moge spokojnie rozkręcić i skręcić spowrotem, pytam bo nie chce zostac bez auta jak juz rozkręce.
Możesz , zaopatrz się jednak najpierw w potrzebne części -
żadna uszczelka nie jest wielorazowego użytku !!!
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/319/c3f8f43ec32219d6.png)