.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:56:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmiana w 2.7T (230 KM vs. 250 KM)
PostNapisane: 08.lip.2008 17:48:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 19:11:29
Posty: 37
Witam! Czy orientujecie jakie zmiany zaszly w silniku 2.7 Biturbo w roku 2001/2002 kiedy to zwiekszono moc z 230 KM do 250 KM? Czy zmieniono tylko program czy tez jakies podzespoly silnika? A poza tym jak sprawuja sie takie motory z roku okolo 99?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 19:07:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to nie tak było. Te wersje to zdetunowane wersje z Audi S4. Różnią się elektroniką i turbinami od S4. Generalnie - no cóż, swoje pali a nie jedzie tak jak powinien. aby zwiększyć mu moc trzeba zapodać chipa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 11:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 19:11:29
Posty: 37
Rozumiem, czyli silnik 2.7 biturbo w A6 to silnik zdetunowany z A4. na czym polega zdetunowanie i chcialbym sie dowiedziec czy jest jakas roznica sprzetowa pomiedzy wersja w A6 230 KM a 250 KM i czy wersje 230 KM mozna za pomoca chipa stuningowac do poziomu 300 KM tak jak jest to z wersja 250 KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 12:04:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Na wszystkie swoje pytania możesz sobie odpowiedzieć sam sięgając do katalogów części, które są dostępne po zarejestrowaniu na rosyjskich strona (ETKA.ru) Możesz tam poszukać różnic w oprzęcie poszczególnych modeli. W kwesti tuningu elektronicznego najłatwiej będzie jak zajrzysz do tabeli przyrostów na przykład na:
http://www.tdi-tuning.pl/tabela_przyrostow.htm

Pozdrawiam

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 12:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
quattrofan napisał(a):
to nie tak było. Te wersje to zdetunowane wersje z Audi S4. Różnią się elektroniką i turbinami od S4. Generalnie - no cóż, swoje pali a nie jedzie tak jak powinien. aby zwiększyć mu moc trzeba zapodać chipa.


Dla czeo piszesz, że pali a nie jedzie??ja zadam Ci pytanie czy kiedyś jechałeś taką A6 z 2.7T pod maską??. A co do spalania mi w mieście (łódź) pali 12,5-13L więc spoko (mam jeszcze chip). Powiem tyle, że jak sicgałem się z A8 D2 4.2 po FL to nie miała kompletnie żadnych szans.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 12:48:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oczywiście, że jechałem :) i chipowane S4 dopiero jako tako się odpycha.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 13:49:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czipowane S4 jeździ jak tak czipowane S2*. ;)

*czipowanie to pojęcie względne. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 16:55:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Chipowane S4 to przeciesz rakieta jest :). Fakt ze jka w A6 jest autoamt z tym silnikiem to nie czuć tej mocy, strasznie żynzi wtedy, ale w manualu i z chipem masz ponad 300KM i poniżej 6sek do 100 momęcik ok 450 niutków i v-max 285 (tyle mi pokazywał licznik). Osobiście uważam (nie tylko ja), że to bardzo udana jesdnostka, jedna z lepszych w koncernie Audi.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 17:21:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ależ my nie twierdzimy inaczej, tyle, że kolega pytał o wersje 230 i 250 konne... one nie jadą, mimo mojej sympatii do nich.

co do osiągów - moje s2 robi 4.6 do setki i 13 sekund równe na 1/4 mili, przy 330 KM i 450-460 Nm. Widać różnicę w stosunku do tego co podałeś ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 17:30:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
No oczywiście że widać :D, ale zauważ to, że A6 to komfortowy samochód rodzinny - jak by nie było kombi. Waży też swoje bo 1850KG. Dla większości osób osiągi fabryczne tego auta i tak są bardzo dobre nawet w wersji 230km bo bodajże 7.3sek to dobry wynik, a 6.9 w wersji 250KM to bardzo dobry wynik, a później wystarczy 2-3tys zł na chiplub programik i śmiganie:). Jak komus sie zachce z auta rodzinnego robić sportowca to z 2.7 może zrobić nawet i 1000km :P. Tylko teraz mam poważny problem bo autko nie jedzie i to kompletnie, a VAG nic nie wypluwa, na dodatek z dnia na dzień jest gorzej :(

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 18:24:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przepływka na 80 % , jeśli nie to , to czujnik położenia przepustnicy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 18:28:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ale jak by było cos z czyjnikiem położenia przepustnicy to by chyba jakiś błąd wyskakiwał na VAGu?? przepływke wymieniałem 30tkm temu więc chyba tak szybko by nie poszła (oryginał Hitachi).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 19:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie do końca, w jednym znanym mi S4 po chipie też długo nie można było dojść co się dzieje... Tobie potrzebna jest diagnostyka pełna i tyle. Zaworki, nieszczelności, testy dynamiczne logowanie... i czas.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 20:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Tylko jest taki problem bo ja mam chip fabryczny, a auto użytkuje od nowości i nic takiego nie było. Do tej pory spisywało sie rewelacyjnie. O turbiny dbam jak moge, olej nie co serwisowe 15tkm tylko co 9-10 od nowości, zawieszenie jeszcze nie puka fajnie chodzi, a nie było jeszcze nic robione oprócz końcówki drążka. Auto ma 182tkm przebiegu.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2008 18:04:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
quattrofan, mały OT zrobie:
jaki masz setup w tej S2? Co zmienione?

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: