.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 20:59:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A8 3.3tdi 2001r.błąd silnika + prośba o ocenę logów
PostNapisane: 14.lip.2008 01:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 00:56:27
Posty: 7
witam, niedawno kupiłem audi jak w temacie. Postanowiłem podłączyc VagCom w celu sprawdzenia błędów. Przy silniku jest jeden błąd:

17567 - Signal form MAF-1 and MAF-2: Implausilble Correlation
P1159-35-10 Intermittent.



nigdzie nie mogę znależć sensownego tłumaczenia tego błędu, ani tego czym on jest spowodowany a także co zrobić aby ten błąd sie nie pojawiał. Znalazłem tylko jakies informacje na niemieckich stronach, ale translator tworzy z tego kosmiczne zdania. Miał ktos juz kiedys z tym doczynienia ???

Po Przeczytaniu infrmacji diagonostycznych na forum, wiem ze błąd ten tyczy się przpływomierza, a więc czy to znak ze należy go wymienić ?? czy cos innego należy sprawdzic


Ostatnio edytowano 22.lip.2008 21:32:37 przez mikiit, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2008 08:01:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
W Twoim samochodzie występują dwa przepływomierze (G70 i G246) - po jednym dla każdej turbiny. Moim zdaniem sterownik (ECU - J248) odnotował zbyt duże różnice w pracy dwóch sprężarek.
Niestety podałeś zbyt mało danych aby doprecyzować faktyczny powód zapisania błędu w pamięci "komputera". Usterka może być bagatelna lub poważna, może pochodzić od awarii samego przepływomierza lub jednej ze sprężarek albo jeszcze innych elementów silnika lub osprzętu (np. EGR a nawet wadliwy układ rozrządu).
W mojej ocenie samochód powinien zostać prawidłowo i dogłębnie zdiagnozowany przez fachowca rozumiejącego filozofię działania tej jednostki silnikowej. Takich informacji (oczywiście myślę o wadze zapisanego błędu, a nie o swoich wypocinach :): ) w żadnym razie nie powinieneś ignorować ... !!

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2008 09:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 00:56:27
Posty: 7
Jakie jeszcze dane powinienem przedstawic, w celu prawidłowego zdiagnozowania usterki ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2008 10:35:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Musisz podłączyc autko do VASA
Dalsze dywagacje są bez sensu.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 19:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 00:56:27
Posty: 7
witam, odnosnie błędu jaki pojawia mi sie na silniku udało mi sie zrobic następujące logi statyczne, dwa logi są po przygazowaniu. Prosiłbym o ocenę logów i jeśli jest to możliwe na tym etapie to o powód wystąpienia błędu.
Dzięki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/522 ... f9025.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45e ... f7da8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e91 ... 42e2b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3d ... bd35c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09f ... 05a68.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6aa ... 01220.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 21:34:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 00:56:27
Posty: 7
Czy można na podstawie tych logów ocenić co jest przyczyną błędu ?? Oraz czy przepływomierze są sprawne ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: