.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 10:42:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 17:40:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
Dobra postaram sie zrobic to dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 18:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
loco87 napisał(a):
Dobra Panowie jest werdykt.... zatarte łożyska pompy wspomagania....

Macie jakies punkty gdzie mozna to zregenerowck upic uzywke po regeneracji w kraku ? Turbina juz u mnie jest (bydle spore) takze swapa trzeba będzie zrobic.


Panowie dalej martwia mnie te obroty.... teraz nawet podczas jazdy sie potrafia zwiekszyc.... czyzby zbyt duzy opor stawialo to lozysko ?


wrzuce tutaj 2 pliki z 'logami'.... nic z tego nie wiem....

http://rapidshare.com/files/129907350/N ... r.rar.html


mozna pompe nawet na allegro kupic ceny nie sa duze a z tymi obrotami to moze byc od tego lozyska nawet jak pokreci sie kierownica w sprawnym aucie silnik ma obciazenie i pompa wtryskowa podwyzsza obroty

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 18:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
Walsnie zalatwiam pompe za 250pln . Rok gwar. i gosc z kraka z duzej firmy handlujacej czesciami. Dokaldnie najpierw zaczne od wymiany tej pompy. Nie jezdze autem do poniedzialku bo jak sie zatrze czy cos.... wole nie ryzykowac.
Nstepnie wymiieniam turbine. Nastepnie jezdze i obs. Jest w miare ok robie logi ze sztuka z podeslanego linka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 18:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
Dzięki Chlopaki za pomoc :): Jak będę cos wiecej widzial to napisze !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 22:18:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co samych obrotów,

odczytaj błędy z ECU. być może odpowiada za to [jest uszkodzony] np. czujnik temp. płynu, bądź N75.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 13:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
w sterowniku silnika nie bylo zapisanych zadnych bledow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2008 12:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
też bym stawiał na N75 ale ladnie pieli samochod turbo pompa... :):

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 18:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
Dobra to nie byla nawet pompa..... w dupe dawalo padniete łożysko w rolce prowadzącej napinacza paska klimy. Po założeniu nowego miazga.... vałeczka już brzmi jak cza cza cza :) Lały deczko wtryski tzn spod pokrywy dekla i je uszczelnilem silikonem. Dekiel trudno dostepny a w dod. 400pln jakos mi sie nie widzi. Ale sa dodatkowe + auto ma 230tys. przebiegu a wałeczki z 99r i maja się świetnie <lol> auto smigalo w LL przez 140tys....

Co do obrotow to narazie jest ok ale to trzeba przyobserwowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 19:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 19:44:13
Posty: 117
Lokalizacja: Krak
Witam ponownie.


Odswiezam temat. W tym momencie pozostaje problem obrotów które samoczynnie(nie wiem co ma na to wplyw- przewaznie po odpaleniu w przeciagu 30s po nim nastepuje skok obrotow z 900 do 1050) wskakuja na 1050obrotow. POZATYM zapalila mi sie dzis kontrolka swiec zarowych (zaraz po odpaleniu) zgasła dopeiro jak ja zgasilem auto i ponownie odpalilem.

Czytam i analizuje w jakis sposob zrobic poprawne logi.

Mam pytanie czy da Wam coś jak zrobie tylko statyczne narazie ?

ps. Walki sa w niezlej kondycji jakies 3 krzywki byly troszke podrysowane reszta w bdb stanie. Silnik juz ladnie pracuje nie stuka itp....(dodam ze turbiny jeszcze nie wymienilem- tzw jeszcze jej nie przelozylem) Jednak z czytm moze miec zwiazek z tym wahaniem obrotow....(tzw to jest skok)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: