.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 19:08:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AWX kąt wtrysku
PostNapisane: 15.lip.2008 18:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Czy w silniku 1.9 AWX ustawia się kąt wtrysku?. Ja słyszałem, że nie i to wydaje mi się mitem. Jeśli się ustawia to jakie wartości powinien mieć prawidłowy kąt wtrysku?. Jak sie go ustania?podobnie jak w V6 TDi?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 19:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
w PD NIE ustawia się kąta wtrysku :) to na Bank



,ale o moje uszu obiło sie takie stwierdzenia "" synchronizacja pompowtrysku""-

TU jest ciekawy post na temat ten temat
--->
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27324&page=4

co myślicie??
pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 20:18:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W silnikach PD nie ustawia sie statycznego kąta wtrysku.
Zapłon jest w calosci sterowany przez ECU.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 21:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Nie do końca to prawda, w PD można przeprowadzić i nawet należy regulację synchronizacji po nie umiejętnej wymianie paska itp. W blokach mierzonych w grupie 4, czwarte pole od lewej jest podana aktualna wartość i powinna wynośić -3 do +3, najlepiej jak jest 0. Sam robiłem to wielokrotnie i przy dużej rozbierzności może być np. problem z rozruchem silnika, nieprawidłową pracą w niektórym zakresie obrotów.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2008 21:45:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Kobra7 napisał(a):
Nie do końca to prawda, w PD można przeprowadzić i nawet należy regulację synchronizacji


Zgadza się. Ja bym powiedział, że to takie "dwa w jednym", ponieważ prawidłowa synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym determinuje jednocześnie prawidłowy czas wtrysku paliwa (i najlepsze ECU nic nie zdziała kiedy krzywka naciśnie na pompkę w złym momencie ...) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 07:22:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Kobra7 napisał(a):
Sam robiłem to wielokrotnie i przy dużej rozbierzności może być np. problem z rozruchem silnika, nieprawidłową pracą w niektórym zakresie obrotów.


nie mowiac juz o braku moczu .... ;)

p.s w potocznym jezyku [forumowym] zwie sie to "kat synchronizacji" ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 13:58:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Ja mam własnie kat rozjechany bo jest miedzy 4 a 6,6. jestem umówiony na diagnostyke i ewentualna regulacje na piątek.

No Kąt zmieniony i wynosi -1.1, gośc twierdzi ze tak bedzie ok. Może mi sie wydaje, ale chyba troszke lepiej sie z biera od dołu na 3 biegu.
Pozdro

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: