Czesc,
Ja mam podobny problem co prawda w A6 C4 1,9TDI i nie wiem czy tak samo jest w AEL-u ,ale powinienes miec tak samo 2 czujniki, jeden okragly szary 3 piny i jeden prastrokatny niebieski 2 piny, kupilem je, ale nie mam czasu wymienic zeby sprawdzic czy to pomoze.
W kazdym razie powiem ci, ze odpinalem po kolei te czujniki i jeden odpowiada za wskaznik na desce drugi za klimatronik, ale co ciekawe, ze jak odlacze oba to VAG i tak pokazuje poprawnie temperature cieczy ,ciekawe skad..?
Robilem tez pomiar rezystancji czujnikow ,ktore mam w aucie i tych nowych oryginalow, ktore kupilem, wychodzi prawie identycznie,czyli czujniki sa dobre.
Termostat nowka, sprawdzany pod vagiem, jest ok.
Zastanawiam sie czy to moze byc spowodowane duzym zabrudzeniem czujnika, ze tak wskazuje, czy jakims specyficznym uszkodzeniem czujnika,ze niby pokazuje rezystancje dobrze, a tak na prawde jest uszkodzony, bo jak wiadomo i takie cuda sie zdarzaja.
Moze sie dowiem, jak w koncu bede mial czas wymienic oba te czujniki.
A mam tak samo jak u ciebie, ze na desce stoi na 90, nawet jak sie zalaczaja wiatraki, gdzie wtedy powinien wskazywac wieksza temperature i na klimatroniku ta sama historia 76 i spada itd.
Ps. Nie pamietam dokladnie, ale jesli sie nie nie myle to szary okragly 3 pinowy odpawiadal za wskazania na desce, a niebieski 2 pin za klimatronik.
_________________ ***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.
|