Wyczyść (np. MOTIPEM do styków) wszystkie złączki elektryczne w tylnym "module" zawieszenia (od podwozia, za tylną osią, tam gdzie jest zamocowany kompresor, rozdzielnia powietrza, etc.). Czasem śniedzieje też wtyczka (piny) przy sterowniku (w lewej kieszeni bagażnika), a "ten cały relay" też warto "za jednym razem" sprawdzić/oczyścić/przekonserwować styki.
Pamiętaj aby wszelkie czynności wykonać NA ROZŁĄCZONYM AKUMULATORZE i nie włączać zapłonu kiedy którakolwiek wtyczka jest odpięta.
NIE ZMIENIAJ położenia (ustawienia) sterownika (on ma byc "tak krzywo") i obchodź się z nim jak z jajkiem ...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Zasadniczo - nawet po wykonaniu tak prostych prac przy złączach elektrycznych - powinno się na nowo zaprogramować parametry nastawne ale podchodząc do sprawy z głową - raczej żadne wartości nie zostaną utracone ... .
Reasumując - problem jest naprawdę niewielki ale szkoda "męczyć" elektronikę np. słabym kontaktem, dlatego zdecydowanie powinieneś (miom zdaniem) poprawić jakość wszelkich połączeń elektrycznych.
Temperatura kompresora znakomita !!! Z Twojego opisu (oraz rocznka produkcji) nie wyrokowałbym żadnych poważnych awarii ...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.