marekaugustyn napisał(a):
MiKev napisał(a):
licznikowe 240.
15-ki nie maja nic do tego
podaj bledy jakie byly.
sprawdz jak auto sie toczy, czy nie ma oporu bo moze cos tobie kola blokuje i nie jest powiedziane ze to wina silnika.
Auto nic nie blok niedawno wymienilem klocki i tarcze na wszsystkich kolach nie stawia oporow ale jak na silnik 24, 121 KW A6 z 1999r z przebiegiem 180tys to nie ma kopa te auto wczesniej jezdzilem B3 1.8s i tez smigalo 200 nie tak szybko rozpedzal sie ale jechal niezle spodziewalem sie czegos wiecej po nowym audi A6 2,4 bedzyna 121KW nie mam vaga nie podlaczalem go do kompa jak go kupilem wymieniany byl kompletny rozrzad moze to cos ma z tym ze nie ma takiego odlotu te auto a 210 to ciezko osiagnac smigam nim z Dani do polski 1100KM i czasami denerwuje mnie ze jakies stare 1,6 lub 1,8 golf czy reno nie moge uciec odejsc od takiego auta rozpedzi sie do 210 ale to trwa chyba za dlugo moze zaplon przestawic mozna to zrobic za pomoca komputera? i VAG zamowilem jakis na allegro Polski VAG OBD2 na usb
a i wczoraj wymienilem filtr powietrza byl brudny ale nie wiele to dalo duzo robie KM chce jeszcze wymienic filtr paliwa moze cos to da ? ale nie wiem gdzie go szukac A tankuje paliwo 95 w Dani najwiecej bo tu pracuje a jak jade do domu to niemcy i polska nie ma za duzej roznicy na polskim paliwie 95 jak by jeszcze gorzej ale moze mi sie wydaje A skrzynia Tiptronik moze z takimi skrzyniami tak te auta jezdza? mam tiptronika ale ladnie zuca biegi nie szarpie nie wiem juz sam Jak bym mial okazje porownac inne auto z tym samym silnikiem i tiptronika to bylbym pewny ze cos jest nie tak mechanik powiedzial mi tez ze brak mu mocy