.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 15:07:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chcę kupić A8 D2 4.2l
PostNapisane: 31.lip.2008 22:47:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
Witam szanownych Panów i Panie.

Tak jak w temacie w poniedziałek jadę oglądać pierwszy egzemplarz wymarzonego auta, i chciałbym wiedzieć na co patrzeć żeby potem nie zdziwić się za bardzo.

1) Na co zwrócić uwagę przy silniku, co powinno wzbudzić moje zaniepokojenie i skreślić ten samochód

2) automatyczna skrzynia, wiem że w tym aucie co jadę ogladać rok temu była cała rozebrana i nie ze względu na awarię ale na wycieki, a mechanior który mu to robił jak z nim gadałem powiedział że wymienił mu wszelakie uszczelki jakie tam występują a za naprawę zapłacił praktycznie jak za kompletną naprawę.
CO powinno w skrzyni wzbudzić moje podejżenia ??Jeżdziłem Voyagerem 3.3l w automacie i coś tam wiem o tym, ale tiptronic to troszkę inna szkoła.

3) zawias to jak wszędzie lepiej żeby nie pukał i nie stukał, ale wiadomo że zawsze coś się znajdzie i może mi powiecie co jest wtedy najdroższe do wymiany, albo sama wymiana przysparza masę kłopotów.

4) Hamulce...dzisiaj miał wymienione cały komplet tarcze + klocki wiem bo widziałem, więc tam powinno być raczej ok

5) Eksploatacja.... przeczytałem już chyba wszystko na forum i ...
Czy ty dobry pomysł i czy w ogóle prawda że za 1500 można w nim wymienić rozrząd ?? w mojej lagunie kosztował mnie 1400.... :( a gdzie laguna a gdzie A8......hmmm
Spalanie... miasto 14-30... bliżej której granicy tkwi prawda ??

Wiem że te pytania mogą być lamerskie ale wolę zapytać, bo ja po prostu nie mam za bardzo szczęścia do samochodów i pomimo że kupię igiełkę to zawsze coś musi mi sie spitrasić.

Jeśli możecie to wesprzyjcie radami :)

Pozdrawiam :)

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Ostatnio edytowano 07.sie.2008 20:21:01 przez Mariusz_M, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 23:28:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Co do silnika za duzo nie widac. Patrz na konsystencje pod korkiem oleju... na bagnet. Nie moze byc Maziii.... zadnych wyciekow. Patrz na wiatraki, rolki.... czy nie ma bicia

Co do Tipa...
Biegi musi zmieniac plynnie, bez szarpniec. Najlepiej abys mial kandal...posprawdzal czy nie ma wycieków.

Rozrząd w ASO razem z termostatem to około 5000 zł... Prywatnie zmiescisz sie w 2500-3000 zł

Co do spalania to nie wiem.... ale AQF w miescie to 17l to max... spokojnie mozna sie uplasowac w 12,5l średnio.... :peace:

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 00:03:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
Takie rzeczy jak konsystencja płynu chłodniczego, wygląd spodu korka wlewu oleju, samego oleju to podstawa kupna auta, wiadomo wykluczamy w pewnym stopniu uszczelki i głowice.

Rozrząd 5000pln..to potrafi ostudzić zapał :)..mechanik jak z nim gadałem to mi powiedział że sama robociznę skroi mnie 500pln :)

Samochód przed kupnem na 100% odwiedzi mechanika, który jest fachurą od skrzyń automatycznych, oraz jakiś serwis żeby sprawdzili lakier, zawias itp.

Co do spalania.... nie ukrywam że w planach będzie sekwencja BRC i się zastanawiam czy w 20 litrach normalnie jeżdząc po mieście się zmieszczę.
Jeżdzę spokojnie po mieście rzadko przekraczam 80km/h ale za to dynamicznie przyspieszam do tych 60km/h, ogólnie nie należę do wariatów a pokory nauczył mnie mój ostatni dzwon.
Spalanie mnie tak naprawdę nie przeraża za bardzo miałem BMW co mi 14-15 wachy paliło i inne z kolei paliło mi 25 gazu a jak miałem Voyagera to i 37 litrów potrafił wychlać.
Ale nie oszukujmy się każdy liczy troszkę te złotówki i fajnie by było jak by było trzeba ich mniej wydać :)

Jak sprawdza się zawieszenie w tym aucie na naszych drogach ??
Czy porównywać je do wielowachaczowego A4, które jest po prostu za słabe, czy też może do C4 które jest dosyć trwałe ??

Co z awaryjnością ogólną, elektryka, układ hamulcowy ( wiem że słabo znosi szybkie i gwałtowne hamowania), układ kierowniczy, itp itd.

Za wszelakie opinie jestem mocno zobowiazany :)

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 00:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Ja jestem przeciwnikiem wszelakiego gazowania A8 D2... Ojcu odsprzedałem jedną A8 - zalozył gaz.... sekwencja -firmy nieznanej. Spala to to 15L gazu srednio - nie widze sensu. AQF-y pala na trasce okolo 8-9l paliwka... przy jezdzie nawet do 180.(98 to chyba bedzie ABZ ze 2 litry wiecej) Najwiecej paliwa pochłaniają podczas ruszania, przyspieszania. W miescie spokojnie mieszcze się w 13L paliwa. Nie nalezy zapomniac równniez o konsumpcji oleju - jest ona spora...

Co do zawiechy. Obydwie A8-semy którymi dane mi jezdzic sa z zawiecha od S8 - twardo fakt - ale trzymanie w zakretach boskie. Nie ma stuków puków... kompletna wymiana wahaczy to koszt okolo 1500 - 2000 zł, ale ponoc trudno to zayebać.

Podczas zakupu napewno przyda się VAG... chociazby z racji iz D2 jest troszke naszpikowany elektroniką która lubi sie popsuc :P

Ogólnie to bardzo porzadne samochody. Pamietaj, ze zakup tego auta to dopiero początek wydatków. Szukaj zadbanego i mało zlatanego egzemplarza....

Co do rozrządu zapytaj o wiecej szczegółow MorghotV8 - on z tego co pamietam zapłacił z 300zł za robocizne i z okolo 1500 za czesci. Ja wymieniałem w ASO...

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 00:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
A ja gdzies tutaj czytałem, że zawias a A8 i w S8 do siebie nie pasują....mylę się ??

15l gazu to 36pln a 15l PB to 67 pln, czyli zaoszczędzasz lekko 30 pln w taki sposób to instalka za 4000 zwraca się po nie całych 20k kilometrów...to chyba nie najgorszy wynik??
Oczywiście to na górze to czysta teoria i raczej wątpię żeby A8 w mieście paliło 16l gazu..bliżej 20 jestem bardziej skłonny uwierzyć :) wiem że gaz to shit miałem go w kilku autach i przeklinałem niemiłosiernie, ale np w obecnej Lagunie mam BRC sequent z jakimiś specjalnymi wtryskami...zapomniałem co to gaz, uczy się wszystkiego sam, pali mi praktycznie tle co wachy i nie czuję spadku mocy..dlatego jak gaz to dobry..wiem Laguna to nie A8...

Dlatego dyskusja o spalaniu to temat rzeka i ilu uczestników tyle też opinii, po prostu trzeba je wypośrodkować.
Ty piszesz że Tobie pali 14 litrów a kolega Darm że mu 25, ale ty piszesz że jeżdzisz spokojnie a kolega Darm po 150 po Olsztynie.... więc tak jak mówiłem, wszystko trzeba brać z pewnym dystansem. :)

Czy ten model to cały wykonany z aluminium ??

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 00:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Regultor spalania masz pod prawa nogą :peace:

Kolega Darm z tego co pamietam popierdziela niemiłosiernie. Ja jezdze racze spokojniej przyciskajac od czasu do czasu...

Nie mam zbyt duzej wiedzy na temat roznic w zaiweszaniach a8 vs s8 - kupiowałem zadbane sztuki, co prawda troszke drozej niz cena rynkowa.... ale za to nie mam problemow na wejscie z ich wymiana.

Chcesz - gazuj. Owe 4,2Q znoszą ponoć gaz bardzo przyzwoicie... Proponowałbym najpierw pojezdzic na beznynce z jakies 10tkm - jesli rzeczywiscie spalanie Cie przerazi - GAZUJ.

Ja rowniez decydujac sie na A8 miałem w planach LPG, zakladajac ze bedzie palił ponad 20L. Mnie natomiast bardzo pozytywnie zaskoczyła konsumpcja paliwa - LPG-owanie odeszło w niepamięc. W to sie leje i nie sciska w gardle na stacji beznynowej - bo naprawde warto wydac te pare zlotych. Az chce sie wyjezdzac te kilometry...nie patrzac na spalanie.

Jak juz GAZ to nie rob zadnej butli w kole. Bierz "walec" za kanapę - bagaznik jest naprewde spory...

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 06:50:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
Kolejne pytanie:

Czy ktoś bawił się we własny sprzęt VAG do tego silnika, tzn czy kupował na allegro jeden z tych magicznych kabelków, ściągał oprogramowanie itp itd ??
Jaki w A8 jest port podłaczeniowy do VAG??
Jeśli tak czy dobrze to działa.

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 07:14:33 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
1) Czy nie ma wycieków, czy dobrze się wkręca itp. I to co koledzy pisali, możesz też sprawdzić mniej więcej czy ma dobry czas do 100

2) nie powinna szarpać, przeciągać na "pólbiegach", zamulać, byc w trybie awaryjnym. Kickdown powinien sprawnie działać

3) Zawias jak w A4 :P - wielowahacz, dość drogi, ale jak zrobisz raz a dobrze to będziesz miał dłuuuuugo spokój

4) Hamulce nie są drogie, oczywiście nie mówię o ASO

5) Rozrząd można zrobić za 1500, oczywiście nie w ASO
Częsci zanmawiasz od kolegi Adam 12 z upustami (nie mówię o tanich zamiennikach, ale po prostu o normalnych częsciach do rozrządu, kolega właśnie w ASO pracuje)
Ja za komplet czyli: pasek rozrządu, pasek altternatora(micro), rolki, napinacze, termostat, pompę wody, śrube centralną, oringi zapłaciłem w sumie 1270 PLN + przesyłka (coś chyba 30 PLN), robocizna to w moim przypadku 300 PLN, razem coś koło 1600, możesz spokojnie założyć że za 2000 zrobisz rozrząd z zapasem i to NIE na zamiennikach

Spalanie (jazda b.delikatna, normalna, upalanie)
trasa: 10.5 -- 11,5-13,5 -- 16
miasto: 15-17 -- 19-24 -- 30+

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 08:51:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
Czy np kupując to : http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=410071186 i ładując program na mojego laptopa mogę coś więcej dowiedzieć się samochodzie ??

Pytam na razie czysto teoretycznie, bo jeżeli ktoś czegoś takiego używał i mu to działa, to bym sobie to kupił, załadował program i jak pojadę oglądać auto to żaden problem podpiąć komputer i zobaczyć co tam gra i buczy.

Oczywiście tylko teoretyzuje :D

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:09:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Kabel OBD2 i program to Vag i wiesz co piszczy w aucie.Trzeba sie znac troszku na VAGu ,kody itp zeby zlokalizowac usterke.

Zapodaj fotkami auta :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
powiedzcie mi jak 4.2 pali 13-14l ?? chyba jedziecie za autobusem albo macie cegłe pod pedałem gazu !

jakie macie vmax 100 ??

2.5 tdi pali mi w miescie 10 l !!! i nie powiem ze jezdze pomału

ps. jezdzilem ostatnio bmw540 4,4 l i jezdzilem jak inni spokojnie nawet powiem ekonomicznie i nie mogłem zejsc z 18l /100

ps. mojej żony b4 2.0 pali 12 gazu więc jak to sie ma do 4.2 l v8 automat i quattro

to wychodzi na to ze a8 4.2 zagazowane jest bardziej ekonomiczne od 2.5tdi r5
bo ja place za paliwo po 4.7 zl i spali mi no .... 9 l x 4.7 = 42.3 zl a w a8 na 100 km zaplace ok 32 zl tak ????????????????

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:48:41 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Przykro mi ale tak jest, nic na to nie poradzę :peace:
95% zbiorników jakie tankowałem (obliczanie przy tankowaniu a nie z FIS-a)
Od 12,8 do 14,5

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:53:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
przy jakiej jezdzie ?? PSJ ? :peace:

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:53:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Zobacz moj podpis i jakie było tam auta przed A8 . A6 2.5 Tdi Ael ,przeliczając na gaz dokładam 7-8zł a roznica w autach jest kolosalna.
Ostatnio z trasy autostradą A4 zrobione 600km i spalanie 10,7L z predkością 160-180km/h .
Miasto Katowice 13,3-14L jezdzac normalnie.Z butowaniem normalnym 17-18L .

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 10:02:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
A co Ty myślałeś,Miałem B4 i żeby mi spaliła 10-11 Benzyny po mieście musiałem sie liczyć z jazdą mimo że tam wogle nie było czym przydusić.Katastrofa :peace:

Od tamtej pory nie kupuje małych silnikow:
Dla małego porównania mój ojciec ma Volvo 960 już kawal samochodu z silnikiem 2.5Pb R6 24V 170ps i praktycznie cały czas używam tego Auta jak chce to po mieście spala mi okolo 11,5L - 12L paliwa oczywiście Białoruskiego 92

Aha trasa predkosc okolo 140-170 miejscami bywalo 90-110 wyszlo 8,3

i co kolega na to ?


Duże silniki w przeciwieństwie do małych róznia sie tym że jeżeli samochód ma swoje gabaryty to nie maja problemu z jego ciągnieciem i pchaniem do przodu

W mniejszym silniku własnie na przykładzie B4 nie ma takiej mocy wiec trzeba dac troszeczke wiecej gazu a co za tym idzie,zaczynamy mieć wieksze spalanie.

Na trasie takim A8 albo S8 gaz sie dotyka doslownie kładac na nim but i sie spokojnie pomyka okolo 140

Niestety żeby takim B4 jechac 140 trzeba troche tego gazu dać

Co do A6 AEL mi paliła około 9-10 własnie przy butowaniu

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 10:14:55 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Te wyniki co podałem to nie PSJ. Normalna jazda, przy PSJ litr-dwa mniej, natomiast przy porządnym butowaniu sporo więcej ale dalej tragedii nie ma :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 10:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
no niestety diesle w dzisiejszych czasach nie wychodza za tanio :): a wracajac do tematu to wedlug moich obserwacji AQF to to bardzo fajny silnik ,wystarczjacy szybki i oszczedny z gazem u nas wspolpracuje bardzo dobrze ,spalanie potwierdzam slowa Sjake`a jest to okolo srednio 15 litrow gazu bez szarzowania oczywiscie benzynki od jakis 8-9 do 17 wiec przy przebiegach malych pewnie mozna i na benzynce tylko .
Co do cen rozrzadu to w aso wcale nie jest taki kosmos a przynajmniej u mnie za caly komplet lacznie z termostatem, pompa, plynem chlodniczym zaplacilem okolo 2500zl troche znizek mialem ale bez przesady robocizna w aso 620 zl jesli dobrze pamietam ja musialem zrobic poza aso u tego samego mechanika ;) poniewaz aso brzydzi sie gazu :):

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 11:40:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2006 23:51:41
Posty: 46
Lokalizacja: Olsztyn, centrum...
Heheh...znowu rozgorzała dyskusja na temat spalania :) ;)

Pojeżdzimy zobaczymy :)
Ogólnie również jestem zwolennikiem dużych silników ze względu na to że nie trzeba ich tak piłować żeby jechały, mam lagunę 1.8 16V i ona żeby dobrze się bujała to musi dostać 4500rpm, wyje i nie jedzie.
Jak miałem Voyagera 3.3l w automacie to pomimo tego że była landara cięzka bo tez prawie dwie tony to z przyspieszaniem nie miałem problemu i jeżdząc na mieście w Olsztynie wychodziło mi spalanie 14-16l jeżdząc normalnie natomiast na gazie sekwencyjnym...36l :/ ale to była wina instalki.


Fotki zapodam jak obejżę samochód, na razie znam go z opowieści mechanika który go robi chyba już od dwóch lat i Sero, który w ogóle mi zapodał temat o tym aucie.
Auto ogladałem ale w nocy jak stało koło warsztatu i czekało na wymianę pokrzywionych tarcz hamulcowych.
W środku zadbane i nie poniszczone aż pachnie, cała elektryka ile mogłem sprawdzić działała, silnik ładnie zapalił i po chwili jak troszkę pochodził na gwałtowny strzał w pedał w gazu reagował bardzo dynamicznie :peace: :diabel: automat według mechanika z którym gadałem i który go robił rok temu chodzi bez zarzutu, ale nie jeżdziłem jeszcze tym autem i na 100% nie wiem.
Co zauważyłem to nie działały siłowniki tylnej klapy.

W poniedziałek umówię się z gościem na ogladanie wezmę aparat i porobię fotki i wstawię tutaj żebyście i wy mogli ocenić co i jak, wtedy rozmowa będzie bardziej rzeczowa :)

Ponawiam jeszcze prośbę o wytłumaczenie mi czy jak bym kupił ten kabelek co linka do niego wklejałem VAG to czy to będzie działać i pomoże mi w rozwikłaniu problemów samochodu ??
Skąd można pobrać oprogramowanie ??

_________________
Był Opel Kadet 1.3 >> no comments':507:'
Byl Opel Calibra 2.0 >> przerost rdzy nad mocą:587:
Był BMW 520i >> panie koniem nas wyprzedzają!!!:banghead:
Był BMW 525i >> żałuję że sprzedałem
Był Voyager 3.3l automat >> było wygodnie i duzo paliło :/
Jest Laguna >> nigdy więcej !!!
Może będzie >> AUDI A8 D2 4.2l :) :banan:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 12:21:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Mariusz_M napisał(a):

na razie znam go z opowieści mechanika który go robi chyba już od dwóch lat

Niezły mechanik albo auto ;) .Spoko wiadomo o co chodzi.Ja tez nie oddaje auta na byle jaki warsztat.
Znasz tego mechaniora bardzo dobrze??
I ile koles woła za te A Łosiem ??

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 12:39:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mariusz_M napisał(a):

Czy ktoś bawił się we własny sprzęt VAG do tego silnika, tzn czy kupował na allegro jeden z tych magicznych kabelków, ściągał oprogramowanie itp itd ??
Jaki w A8 jest port podłaczeniowy do VAG??
Jeśli tak czy dobrze to działa.



bardzo dobrze sie diagnozuja .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: