.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 21:44:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A100 2.2TQ problem z gumą
PostNapisane: 01.sie.2008 13:45:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witajcie,kto ma patent na rozerwaną gumę tę od kolektora ssącego do chłodnicy turbo,czy można ją pokleić lub zastąpić od innego auta,może ktoś ma taką całą na zbyciu,chętnie odkupię.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 15:34:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Wyspawaj z cienkiej nierdzewnej blachy - z pasków redukcję. Lub może być z rurek, ale ja zawsze robię to z blachy i zamontuj zamiast tej gumy. Będzie potrzebny jeszcze kawałeczek węża 70mm i kawałek 50mm. Sprawdzone. Ten 50, to używałem zbrojonego - coś jak w odkurzaczu, ale nie wiem gdzie go kupić. Miałem taki w firmie do pomp próżniowych. Nowa kosztuje około 200PLN.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 21:23:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ot
kefir ile przeleciałeś na tym "sztywnym" połączneniu? imo 200pln to żadna kasa na taki egzotyczny przewód choć wiem że są tańsze i również skuteczne sposoby :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 21:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ależ nie był sztywny. Wręcz przeciwnie. Ja zawsze miałem nowa gumę z ASO, a taki manewr stosowałem zastępczo (kiedyś czekałem na gumę 1,5 miesiąca) i później dla kilku osób które nie bardzo popierały moje mniej oszczędne podejście do tematu. Ale sprawdza się dobrze.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2008 07:30:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kiedyś na szrocie wynalazłem pancerną gumę (ścianka z 5mm+) od podobno jakiegoś golfa IIgen diesla. owal na przepustnice pasowal, potem byly karby potem zakret i srednica na IC (jakby na wymiar robiona). ogolnie guma byla duza i trzeba bylo odciac interesujacy odcinek. kosztowala 20zl.
kiedys kupilem nową w aso za 240zl. tydzien pozniej mialem strzal gazu :/ nawet metalowe pierscienie sie pootwieraly...

sprawdz w etce golf 2 1.6 turbodiesel np 1991. przy silniku przy air cleaner. jest rura filtr turbo. numer 191 129 627 AR (lub AQ).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: