.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:35:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,8] jeżdżę na 17 chce naprawic co wybily te kola
PostNapisane: 30.lip.2008 09:04:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
jeżdżę na 17 chce naprawić co wybiły te kola trochę dało to w kość zawieszeniu
dlatego tak profilaktycznie już pytam co będę mieć do wymiany i jakie mogą być mniej więcej koszta?
Pozdrawiam

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 09:19:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Chyba lepiej pojechać do warsztatu na podnośnik i sprawdzić....

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 09:23:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no tak ale ile jest tych el. gumowych ktore mogą byćdo wymiany?
mialem nadzieje ze ktoś kto juz tak mial w aucie powie mi jakie sa mniejwiecej koszta i co wymienial

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 14:43:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Od tulei na wahaczach począwszy poprzez końcówki drążków i łączniki stabilizatora kończąc na osłonach i łożyskach amortyzatorów.
Pojedź na warsztat, niech Cię wrzucą na szarpaki i będziesz wiedział co wymienić. Potem telefon do sklepu i będziesz znał cenę.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 22:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
na szarpakach byłem 3 tyg temu i niby wszystko ok
ale ja czuje ze zawieszenie dostało już w dupe i czujejuz na każdej małej dziurce ze mocno uderza dlatego pytam od czego zacząć wymiane co jest najbardziej wrażliwe i co powoduje hałas i dudnienie a nie wychodzi na szarpakach

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 11:39:55 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Riddick napisał(a):
na szarpakach byłem 3 tyg temu i niby wszystko ok
ale ja czuje ze zawieszenie dostało już w dupe i czujejuz na każdej małej dziurce ze mocno uderza dlatego pytam od czego zacząć wymiane co jest najbardziej wrażliwe i co powoduje hałas i dudnienie a nie wychodzi na szarpakach


czyli chcesz na czuja wymieniać po kolei aż trafisz?? to naprawdę nie za dobra metoda tym bardziej że elementy zawiechy w C4 są tanie... Wymień po prostu wszystko..
... a jesli nie to zacznij od wahaczy (tylko mnie potem nie bij jak się nie uciszy ;) )

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 11:52:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
tanie?
to ile kosztuje wachacz?
a ile według ciebie musze zebrac na całe?

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 15:27:01 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
wahacz najtańszy już od 90 zł, porządny ze 150. tuleje po 30-50 zł (są 4), końcówki drążków też ok. 30 sztuka, tuleje i gumy stabilizatora to grosze... no i jeszcze łożyska amorków coś po 60/ sztuka, poduchy górne amorków są droższe ale łatwo je sprawdzc wzrokowo...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 18:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Jak na szarpakach "nic" nie wyszło to obstawiam, ze do wymiany Łozyska amortyzatorów razem z poduszkami... czyli kawałek gumy z tuleją w środku... Lemforder ok 60zł za sztuke.

Po drugie sprawdz łożyska piast... po przejsciu na większą średnice, lubia dawac sie we znaki.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 11:15:24 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
na szarpakach moga też nie wyjść sworznie wahacza.....

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 19:15:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
chcesz mieć spokuj zmień koła na 15'' ewętualnie 16'' , ja w zimie jeżdże na 15 jest wszystko ok a latem na 17 (225/45) i wiecznie się coś odzywa jak wjeżdzam na szarpki wszystko ok a jednak coś słychać, wymieniłem już w tym roku: wachacze z tulejami najdrosze jakie były 325pln sztuka, sprężyny, amortyzatory i poduchy amortzatorów, te gumy na łączeniu wachacza z drążkiem i dalej coś słyszę teraz mam podejżenie do przekładni kierowniczej tak mi coś pyka na nierównościach i przy kręceniu w lewo prawo, drążki kierownicze są ok

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 20:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
15 do tego auta to pomyłka bo wyglądają śmiesznie
w zimie jeżdżę na 15 ale to tylko na pare miesięcy
męczące są te stuki muszę wyczaić co to

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 07:56:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja wymieniłem wahacze, końcówki drążków. gumy na sankach, gumy stabilizatora i za dużo to nie pomogło dopóki nie zmieniłem amorków, odziwo gumy i łożyska na amorach były dobre, teraz jeździ się bajecznie a było czyć każdą łate, też jeźdże na 17tkach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 09:14:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no tak amorki są względnie nowe bo przejechałem na nich z 8000km

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: