.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:12:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEC 4.2 nierówna praca na niskich obrotach
PostNapisane: 01.sie.2008 21:36:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Dopiero jak się rozgrzeje to gubi sobie iskrę. Ale tylko przy niskich obrotach, jak przekroczy 3tys to działa idealnie. Poniżej tego trochę kuleje.

Świece napewno nie. Przewody...hmmm tylko czemu dopiero na rozgrzanym silniku i przy niskich obr.?

Co to jeszcze może być?

Kopułki też wykluczam w sumie, bo niedawno to wszystko było składane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 21:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jeśli nie Wn to sobie już odpowiedziałeś słabe ciśnienie na którymś cylindrze.
Ale i tak stawiam na Wn.



;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2008 14:11:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Kombinowałem w weekend. Wyczyściłem kopułki aparatów, obejrzałem kable wn, wymieniałem cewki nawet.
Udało mi się zlokalizować na których cyl. nie pracuje (7 i 8). Drogą dedukcji doszedłem że to wtryskiwacze nie podają (świeca ok, iskra jest).
zamieniłem te dwa wtryski miejscami z innymi, dobrymi w tym samy msilniku i potwierdziło się, że to wina wtrysków.

Często sie to zdarza? od czego się tak dzieje?
Ile kosztują nowe wtryskiwacze a ile używki?
To sie jakoś czyści, naprawia...?


pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2008 19:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ja mialem cos pobobnego tak jak by nie chodzila na 1 cylinder silnik zarzucalo a wina bylo lewe powietrze a nie jak wszyscy mowili ze swiece, przewody mechanik przypadkiem znalazl wyrwana szpilke od kolektora w ktorej miejsce wsadzil srube i jest ok

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2008 22:38:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
u mnie wogóle jakoś dziwnie wszystko działa, niby pracuje sobie na wolnych i nagle zaczyna ssać powietrze, nie wiadomo czemu, obroty niby nie rosną a w filtrze syczy strasznie. Potem to ustaje, albo nie.... dziwne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 11:07:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podepnij pod vaga ,moze silniczek krokowy biegu jalowego daje ciala albo siilniczek sterujacy elktronicznie pedalem gazu ,to dziwnee ssanie moze byc wynikiem zbyt niskich obrotow ,poczekaj do wieczora jak bedzie ciemno nalej wody do butelki ze spryskiwaczem ,odpal auto spryskaj woda delikatnie i bedziesz widzial gdzie iskra ucieka

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 11:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Dobry plan z tą iskrą, dzięki.
Do Vag'a - problem, nie mam gniazda :(
Silnik wyjąłem z S6 95r wraz z wiązką ale tylko wiązka silnika, bez dodatków. Pewnie moznaby ze schematu wydedukować jak podpiąć gniazdo ale ja tego nie potrafię zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 13:06:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
konradviper napisał(a):
Dobry plan z tą iskrą, dzięki.
Do Vag'a - problem, nie mam gniazda :(
Silnik wyjąłem z S6 95r wraz z wiązką ale tylko wiązka silnika, bez dodatków. Pewnie moznaby ze schematu wydedukować jak podpiąć gniazdo ale ja tego nie potrafię zrobić.


dasz radę :)

http://www.isham-research.co.uk/quattro ... mj1997.pdf

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 14:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
O szit!
Nic mi to nie mówi. Jak mi mechanik podłączał silnik, to mu ten schemat wydrukowałem i zaniosłem to powiedział zebym sobie schował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 10:55:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bo to takie mechaniki kowale są, ja jednemu elektrykowi z centrum
warszawy zawiozłem schemat zeby się chłopina douczył bo takie
banialuki opwiadał że aż dziwne że nikomu fory nie spalił

strona 7a:

Linie K i L - piny 13 i 55 w ECU

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: