.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:36:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 14:35:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
rekin200773 napisał(a):
Czyżby Piotrze różnica 20mg/R na (OFF) miała duże znaczenie?troche mi sie zdaje że jakby faktycznie lekko egr dlużej się doszczelniał.Ponadto chyba chodziło Piotrowi o to że logi są zrobione na jedną kupę,której niemogłem wcześniej znależć. :peace:


Powinny być wstawione jako miniaturki czyli tak:

DYNAMICZNE:

Obrazek

STATYCZNE:

Obrazek

BASIC SETTINGS:

Obrazek


Wykresy pracy turbiny na 3 biegu i dwa razy na 4 biegu:

Obrazek

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 15:17:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Flyer napisał(a):
Łukaszek, chyba nie zrozumiales zartu :): ...albo chodzi o ich polaczenie w jeden screen.


Wyraźnie nie zrozumiał ... :): :< . Za karę - otrzymuje drugą ... :/ :): ... . Uważaj Łukasz - jeszcze jedna i wiesz ... :P .

Na serio - tak, w moim odczuciu Kolega Rekin ma rację sugerując, że domykanie EGR "na off" trwa (IMHO) zbyt długo (przeciwnie do otwarcia na ON, przez co raczej wykluczam wadę podciśnienia sterującego, chociaż sprawdzić nalezy wszystko).

"Normalnie" te 20mg/skok można by uznać za błąd odczytu lub jakieś inne mało ważne odchyłki lecz wygląda na to, że konsekwencja w "doszczelnianiu się" zawora z upływem czasu jest regularna i wyraźnie widoczna. Fakt, że przydałoby się nieco dłuższe logowanie 003BS (i własnie dlatego zażartowałem z kartką dla Łukasza) ale i tak widać wystarczająco dużo ... . Zwróćcie uwagę, że ilość świeżego powietrza narasta przez cały okres kiedy zawór EGR jest zamknięty ... .

IMHO - praktycznie z dziurą w dolocie :-) - trudno oczekiwać prawidłowego ciśnienia doładowującego, a zatem natychmiastowej realizacji "życzenia kierowncy" wciskającego pedał gazu ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2008 08:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
jeszcze jedna i wiesz ... :P .


Domyślam się :)

Cytuj:
Fakt, że przydałoby się nieco dłuższe logowanie 003BS (i własnie dlatego zażartowałem z kartką dla Łukasza) ale i tak widać wystarczająco dużo ...


Zrobiliśmy wczoraj z Michałem jeszcze raz 013, 013 i 003 BS (długo), ale nie wziąłem tego dzisiaj z laptopa i dopiero wieczorem wkleję.
Logi robione po spokojnej jeździe, a nie po pałowaniu (po logach dynamicznych).

Logi są następujące:

Obrazek

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 00:10:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
lukaszr napisał(a):
Logi robione po spokojnej jeździe, a nie po pałowaniu (po logach dynamicznych).

Logi są następujące:

Obrazek


No cóż - diametralnych różnic nie widać. "Doszczelnianie się" EGRa (OFF) jak trwało 5 sekund tak trwa nadal ... ale co ciekawe - na ON ... widać to samo ... .

Nadto różnice na początku i pod koniec "cyklu" są naprawdę niewielkie i via net bardzo trudno zaopiniować czy ten zawór rzeczywiście tak powoli działa (czytaj: przyciera się), czy też istnieją jakieś inne powody takich odczytów (np. te o których rozmawialiśmy via fon).

Nie ulega wątpliwości, że 003 potraktowane "wybiórczo" - może sugerować wadliwy/zanieczyszczony EGR i chociazby ze zwykłej ciekawości oraz w poszukiwaniu (prawie)bezkosztowych sposobów na uzdrowienie AKE - ja na pewno zdecydowałbym się na (conajmniej) staranne wyczyszczenie tego elementu ... .

Co do korekcji - wciąż są praktycznie tak samo podwyższone (niż kiedyś), co raczej nie napawa optymizmem ... (ale to już wiesz).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 18:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Przy aucie nic robione jeszcze poki co nie bylo... (uprzedzam pytania).

Ostatnio (wczoraj) zaobserwowalem wieksze telepanie na jałowym (cos w stylu tego, co bylo u Trzenia - Piotrus mniej wiecej wie jak to "wygladalo") - ktore jest obecne w mniejszym lub wiekszym stopniu od dluzszego czasu.

Nie jest ono odczuwalne caly czas, wczoraj po porannej drodze do pracy gdzie auto dostalo ostro po tylku (troche krecenia do 4000 obr/min) stanalem pod firma i telepanko bylo dosc duze. Przedwczoraj po 350km rownie "ostrej" trasy było OK, telepania nie bylo...

Jak wiadomo - korekcje nie sa najnizsze, dawka VP44 na jalowym po spokojnej jezdzie jest na poziomie ~4-5,5, a po "palowaniu" spada do ~3.

Gdzie szukac przyczyny? Uklad wtryskowy? :/

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 21:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
I jak coś się wyjaśniło? :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 13:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Odgrzales stary temat :).

Jakis czas pozniej padl wtrysk sterujacy [listopad '08], po wymianie jak reka odjal i korekcje znacznie sie poprawily.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: