Flyer napisał(a):
Łukaszek, chyba nie zrozumiales zartu
...albo chodzi o ich polaczenie w jeden screen.
Wyraźnie nie zrozumiał ...
. Za karę -
otrzymuje drugą ...
... . Uważaj Łukasz - jeszcze jedna i wiesz ...
.
Na serio - tak, w moim odczuciu Kolega
Rekin ma rację sugerując, że domykanie EGR "na off" trwa (IMHO) zbyt długo (przeciwnie do otwarcia na ON, przez co raczej wykluczam wadę podciśnienia sterującego, chociaż sprawdzić nalezy wszystko).
"Normalnie" te 20mg/skok można by uznać za błąd odczytu lub jakieś inne mało ważne odchyłki lecz wygląda na to, że konsekwencja w "doszczelnianiu się" zawora z upływem czasu jest regularna i wyraźnie widoczna. Fakt, że przydałoby się nieco dłuższe logowanie 003BS (i własnie dlatego zażartowałem z kartką dla Łukasza) ale i tak widać wystarczająco dużo ... . Zwróćcie uwagę, że ilość świeżego powietrza narasta przez cały okres kiedy zawór EGR jest zamknięty ... .
IMHO - praktycznie z dziurą w dolocie
- trudno oczekiwać prawidłowego ciśnienia doładowującego, a zatem natychmiastowej realizacji "życzenia kierowncy" wciskającego pedał gazu ... .